0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
غلبه بر عادت های مزاحم

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی غلبه بر عادت های مزاحم

نویسنده:
دیپاک چوپرا
درباره غلبه بر عادت های مزاحم

کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

آدم‌های موفق به کمک پروراندن عادت‌های خوب در خودشان توانسته‌اند به موفقیت برسند و آدم‌های شکست خورده نیز به خاطر داشتن عادت‌های مضر و سمی خودشان را از موفقیت دور کرده‌اند. عادت‌های مزاحم همان عاداتی هستند که شما را مجبور می‌کنند از زمان خودتان بدترین استفاده را بکنید و در نتیجه، هم از خودتان بیشتر ناراضی خواهید شد و هم از رسیدن به موفقیت بازخواهید ماند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم با شنیدن کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم با این مقوله آشنا شوید. دیپاک چوپرا سعی کرده در کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم شما را با عادت‌های مزاحمی که اکثرا به شکل اعتیاد وارد زندگی‌تان می‌شوند آشنا سازد. سپس، راهکارهای مناسبی را ارائه می‌کند که به واسطه این راهکار بتوانید زندگی خود را از عادات مزاحم و اعتیادهای مخرب پاکسازی کنید. این کتاب صوتی در دسته آثار توسعه فردی جای می‌گیرد و توسط انتشارات موج کتاب منتشر شده است.



درباره نویسنده

دیپاک چوپرا یک نویسنده و پزشک هندی-آمریکایی است که سالیان سال با نوشتن کتاب‌های گوناگون تلاش کرده تا به مخاطبانش بگوید با داشتن یک ذهن سالم می‌توان جسم سالم‌تری هم داشت و زندگی را بهتر ساخت. او یک انسان سخت کوش است که با همین ویژگی سخت کوشی توانسته در مسیر تبدیل شدن به یک پزشک موفق و نویسنده اثرگذار، عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان دهد. او در ابتدای مسیرش، زمانی‌که رئیس یک بخش از بیمارستانی در آمریکا شده بود، به‌خاطر فشار کاری رو به سیگار و الکل آورد و پس از مدتی، احساس بسیار بدی نسبت به این عادات پیدا کرد. همین مساله باعث شد که دیپاک چوپرا کمی بعد با مدیتیشن آشنا شود و به این فکر کند که چگونه با تقویت ذهن، می‌توان زندگی بهتری داشت.

از جمله آثار او که به فارسی نیز ترجمه شده‌اند، این کتاب‌ها را می‌توان نام برد:

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

کتاب بازتاب سایه

ابر مغز

در شادی پایدار زیستن


چرا باید کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم را بشنویم؟

بسیاری از انسان‌ها به‌خاطر مشکلات مالی، فشار روانی، شلوغی محیط اطراف و چالش‌های موجود در رابطه‌شان با آدم‌ها دچار افسردگی‌های شدیدی می‌شوند که احساس می‌کنند دیگر هیچ چیزی نمی‌تواند حال آن‌ها را بهتر سازد. چنین اشخاصی پتانسیل بالایی برای افتادن در دام اعتیاد را دارند. کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم توضیح می‌دهد که چرا می‌توان اعتیاد را عادت‌های مزاحم دانست و این عادات مزاحم چگونه وارد زندگی شما می‌شوند و فکر و جسم‌تان را در چنبره خود می‌گیرند. بنابراین، اگر در دام اعتیاد افتاده‌اید یا در شرایطی هستید که نیاز به انگیزه‌ای بیرونی برای زندگی بهتر دارید؛ این کتاب صوتی را گوش دهید و راهکارهایش را به کار ببندید.


بخشی از کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

معتقدم که اعتیاد و عواقب آن مهم‌ترین مسائلی هستند که سلامت جامعه را تهدید می‌کنند. بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های تنفسی، انواعی از سرطان‌ها و ایدز، تنها معدود مسائلی هستند که مستقیم یا غیر مستقیم ریشه در اعتیاد یا عادت‌های مزام دارند. این کتاب برای برخورد با این معضل بزرگ است.

در نگاه نخست ممکن است کار بسیار دشواری به نظر برسد. حتی ممکن است گستاخانه به نظر آید که کسی بخواهد به وسیله کتابی که حجم آن کمی بیشتر از 100 صفحه است درصدد برخورد با این مساله پیچیده برآید. اما معتقدم کتابی که به شما تقدیم می‌کنم می‌تواند به میلیون‌ها انسان کمک کند تا نه تنها خود را از شر انواع عادت‌های مزاحم نجات دهد بلکه بستگان و عزیزان‌شان را نیز در حل این مشکل یاری نماید. به رقم آنکه می‌دانم اعتیاد و عادت‌های مزاحم تا چه اندازه جوامعه را رنح می‌دهند، مشتاقم خوشبینانه این کتاب را شروع کنم. دلیل کاملا ساده‌ای دارد و آن‌که در این کتاب درباره تعلمات حقیقی، جسمانی و احساسی بحث می‌کنیم، مطلب اصلی ما سلامت، شادابی، عشق و امید را هدف قرار داده است.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم

به علاقه‌مندان کتاب صوتی غلبه بر عادت‌های مزاحم پیشنهاد می‌کنیم که این کتاب‌ها را نیز در برنامه مطالعاتی خود قرار دهند:

کتاب صوتی 23 راه برای غلبه بر تنبلی

تنبلی جزو بدترین ویژگی‌هایی است که باعث شکست انسان‌ها در زندگی می‌شود. با شنیدن این کتاب صوتی، اصولی را یاد می‌گیرید که به کمک آن اصول بتوانید از تنبلی دور شوید.

کتاب صوتی رهایی از افکار منفی

افکار منفی بیشترین ضربه‌ها را به قدرت فکری و آرامش ما می‌زنند. با شنیدن کتاب صوتی رهایی از افکار منفی موفق خواهید شد که ذهن‌تان را از افکار منفی پاک کنید.

کتاب صوتی تکنیک‌های تسلط بر ذهن

تسلط داشتن بر ذهن مقدمه رسیدن به موفقیت در کارهای مختلف است. با شنیدن کتاب صوتی تسلط بر ذهن موفق خواهید شد که ذهن خود را تحت تسلط خودتان قرار دهید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
213.۶۷ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۵۳:۲۲
نویسندهدیپاک چوپرا
مترجم مهدی قراچه داغی
راویسبحان اکرامی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱۳.۶۷ مگابایت
۰۳:۵۳:۲۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.9
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
22 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
33 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

یک کتاب بسیار سطحی حرف تازه که نه اصلا حرفی نداشت از نظر من البته

4

کتاب رو هنوز نخوندم ولی کتاب های صوتی عالی اند

1

به نسبت بقیه آثار چوپرا ضعیف بود

1

ای کاش کتاب بود میخوندم

2.9
(9)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
غلبه بر عادت های مزاحم
غلبه بر عادت های مزاحم
برنامۀ جامع برای برخورد با رفتارهای اعتیادی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
غلبه بر عادت های مزاحم
غلبه بر عادت های مزاحم
دیپاک چوپرا
انتشارات موج کتاب
2.9
(9)
25,000
تومان