0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
50 درس زندگی و کسب و کار از وارن بافت
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب و کار از وارن بافت

نویسنده:
جرج ایلین
درباره 50 درس زندگی و کسب و کار از وارن بافت

وارن بافت یکی از نام‌هایی است که در چند دهه اخیر زیاد تکرار شده است. او یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین است و رسانه‌ها علاقه زیادی دارند که از او نکات مختلفی را برای زندگی و کسب و کار ارائه کنند. جورج آیلین که نویسنده کتاب‌های کارآفرینی و کسب و کار است، کتاب 50 درس زندگی و کسب و کار از وارن بافت را نوشته و در آن مهم‌ترین نکات را از گفته‌های وارن بافت استخراج کرده است. وارن بافتی که در حال حاضر (در سال 2023) ثروت خالصش حدودا 118 بیلیون دلار آمریکا محاسبه شده است، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و افراد زیادی هم در مناطق مختلف دنیا تشنه دانستن درباره ایده‌ها و اندیشه‌های او هستند. بافت همیشه روی داشتن استراتژی مناسب برای رشد و توسعه کسب و کار یا موفقیت در زندگی تاکید دارد. با شنیدن کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب‌وکار از وارن بافت یاد می‌گیرید که چگونه یک استراتژی مناسب را برای کار و زندگی خود طراحی کنید و طبق آن پیش بروید.


درباره نویسنده

نویسنده کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب‌وکار از وارن بافت، نویسنده آمریکایی جوانی به نام جورج آیلین است. او کتاب‌های متعددی درباره افراد موفق نوشته و مشخصا علاقه زیادی دارد که از زندگی افراد برجسته نکات مهمی را استخراج کند و آن نکات را به بقیه هم بیاموزد. از جمله کتاب‌های پرفروش جورج آیلین، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

·      رازهای موفقیت ایلان ماسک

·      رازهای موفقیت مارک زاکربرگ

·      رازهای موفقیت استیو جابز


چرا باید کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب‌وکار از وارن بافت را بشنویم؟

جورج آیلین سالیان سال است که با نوشتن کتاب‌های سری "راز موفقیت" به سراغ شخصیت‌های بزرگ دنیای کسب‌وکار رفته است و با بررسی رازهای موفقیت و پیشرفت آن‌ها، آثار باارزشی را خلق کرده است. بنابراین، شما می‌توانید با گوش دادن به این کتاب صوتی، بزرگ‌ترین نکات را درباره زندگی و کسب‌وکار وارن بافت بیاموزید. در واقع، این کتاب دو مزیت بسیار مهم دارد؛ مورد اول تجربیات گسترده جورج آیلین در بررسی زندگی افراد برجسته و مورد دوم نیز، مربوط به شخصیت وارن بافت می‌شود. پس شما با گوش دادن به این کتاب صوتی، هم از تجربیات باارزش و قلم جذاب آیلین و هم از نکات منحصر به فرد زندگی وارن بافت بهره‌مند می‌شوید.


بخشی از کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب‌وکار از وارن بافت

این کتاب صوتی نه یه کتاب درسیه و نه یه بیوگرافی. بلکه یه راهنمای خلاصه است که مثلا می‌تونید اون رو در اتوبوس یا مترو گوش کنید و نکات اصلیش رو یاد بگیرید و ازشون بهره ببرید. شما می‌تونید بخش‌های مختلف این کتاب رو یکجا و پشت سر هم گوش کنید و یا اینکه هر موضوع مطرح شده رو خودتون مورد تحقیق قرار بدید و ازش الهام بگیرید. بنابراین، مهم‌ترین مهارت‌ها و ویژگی‌هایی که باعث شده‌اند بافت تبدیل به بهترین سرمایه‌گذار تاریخ بشه رو یاد می‌گیرید.



پیشنهادهایی برای علاقه‌مندان کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب‌وکار از وارن بافت

کسانی‌که از شنیدن کتاب صوتی 50 درس زندگی و کسب‌وکار از وارن بافت لذت برده‌اند، می‌توانند این آثار را هم در برنامه مطالعاتی خودشان قرار دهند:

برای اینکه بتوانید هم از کار کردن لذت ببرید و هم اینکه کارتان را به بهترین شکل انجام دهید، باید کتاب کار عمیق را مطالعه کنید.

کتاب اثر مرکب به شما آموزش می‌دهد که وقتی در مسیر مورد نظرتان پایدار باشید و پیوستگی به خرج بدهید، به بالاترین درجات خواهید رسید.

عادت‌ها زندگی ما را می‌سازند و به‌همین خاطر، قدرتی بی‎نظیر دارند. با این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه به کمک ساخت عادت‌ها خوب، زندگی‌تان را بهتر کنید. 


شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
74.۸۰ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۱:۲۶
نویسندهجرج ایلین
مترجمگروه مترجمان
راویسبحان اکرامی
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
48,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۴.۸۰ مگابایت
۰۱:۲۱:۲۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

بهترین الگو است آقای وارن بافت همه کتابهایی که درباره وارن بافت چاپ شده خواندم خوباشو چند بار چندبار خواندم دوباره دارم صوتی هارو گوش میدم بهترین الگو از همه نظر ممنونم از فیدیبو

1

کتاب را تا جایی گوش دادم که security analysis را تجزیه و تحلیل امنیتی ترجمه کرده بود و حس خوبی بهم نداد. یک ستاره رو هم به خاطر صدای گوینده میدم.

5

باید چند بار بخونید و نکته هارو یادداشت کنید

5

خوندن هر کتابی در مورد وارن بافت قطعاً مفیده

4.3
(7)
68,000
٪50
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
50 درس زندگی و کسب و کار از وارن بافت
٪50
50 درس زندگی و کسب و کار از وارن بافت
جرج ایلین
رادیو مثبت
4.3
(7)
68,000
٪50
34,000
تومان