0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روابط از دست رفته
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی روابط از دست رفته

علل اصلی افسردگی و اضطراب و راهکارهای غیرمنتظره
نویسنده:
جوهن هری
درباره روابط از دست رفته
در دنیایی که تصور می‌شود مفهومی تحت عنوان " جامعه " پوچ و بی‌معنی است و هر چیزی که انسان تجربه می‌کند از دنیای درون او سرچشمه می‌گیرد، گفتن این سخن که افسردگی و اضطراب علل اجتماعی دارد فاقد معنا و مفهوم به نظر می‌رسد. با تمام این اوصاف حقیقت این است که تک تک ما انسان‌ها در ساختار پیچیده‌ای با عنوان " جامعه " زندگی می‌کنیم و در چنین شرایطی گرایش به ایجاد پیوند و ارتباط هرگز از میان نمی‌رود و نا دیده گرفتن این میل غریزی امری نا ممکن به نظر می‌رسد. از این رو عاقلانه‌تر آن است که به جای این که افسردگی و اضطرابی را که تجربه می‌کنیم به اشتباه نوعی جنون یا دیوانگی و امری خجالت‌آور تلقی کنیم، در عین اندوه و رنجی که می‌بریم، سلامت روح و روان خود را مد نظر قرار دهیم. بله! ما قطعا از تبعات اضطراب و افسردگی رنج می‌بریم و این امری انکار ناشدنی است، اما حقیقتی که باید به آن توجه کنیم این است که اگر چه درد و رنج را در هر لحظه از این زندگی با تمام وجود لمس می‌کنیم، اما این تجربه درد نه جنون است و نه زوال عقل، بلکه برعکس، این تلنگری است از سوی عقل که به ما هشدار می‌دهد که مشکلی وجود دارد و به اصطلاح یک جای کار می‌لنگد و این عقل است که حکم می‌کند: باید تدبیری اندیشید و در جهت درمان درد کوشید. کتاب " روابط از دست رفته " نوشته " جوهن هری " با ترجمه مهدی قراچه داغی، کتابی است در مورد علت‌های ریشه‌ای اضطراب و افسردگی و نیز راهکارهای ابتکاری و غیر منتظره‌ای که می‌توان برای مقابله با این دو اختلال بزرگ اجتماع نوین انسانی مورد استفاده قرار داد. در این کتاب نویسنده کوشیده تا از تجربیات شخصی خود گرفته تا مشاهدات بالینی و نتایج پژوهش‌های روانشناختی را برای ارائه راهکارهای عملی بر پایه اصول و مشاهدات علمی در نحوه برخورد با اضطراب و افسردگی و همچنین چاره اندیشی و درمان این دو مقوله مورد توجه و بررسی قرار دهد. در بخشی از این کتاب آمده است: " تمام ارزش‌های مادی که به ما می‌گویند با رسیدن به آن‌ها به خوشبختی می‌رسیم، به نظر شبیه به ارزش‌های واقعی هستند. و با این حال آن‌چه را که می‌خواهیم به آن نمی‌رسیم. و درست همان‌طور که غذاهای نامطلوب جسم ما را مسموم می‌کنند، هدف‌های نامطلوب ذهن ما را مسموم می‌سازند. مادی‌گرایی در حکم مرغ سوخاری کنتاکی برای روح و روان است." اثری که هم اکنون در پیش رو دارید نسخه صوتی شده از کتاب راهگشای " روابط از دست رفته " با روایت دلنشین آقای مجتبی حیدری هنرمند با سابقه در حوزه صداست که با بیان شیوا و خوانش گرم خود مخاطب این اثر ارزنده را تا پایان و تا به دست آوردن یک نتیجه ملموس با خود همراه نگاه می‌دارد. - شایان ذکر است نشر دیجیتال موج کتاب در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نموده و تا کنون با بهره‌گیری از کادر حرفه‌ای و مجرب و با همکاری پیشکسوتان عرصه گویندگی و صدا در کنار گویندگان و صداپیشگان جوان و خوش آتیه، ده‌ها عنوان کتاب صوتی را به مخاطبان عرضه نموده‌است. گفتنی است نشر دیجیتال موج کتاب به منظور تامین سلایق مخاطب خود و نیز احترام به مخاطب، سبک خاص و نوینی را در تهیه و تدوین کتاب‌های صوتی با وسواسی منحصر به فرد در آمیخته که ماحصل این کوشش بی‌دریغ را می‌توان در آثار این مجموعه به وضوح مشاهده کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
410.۹۰ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۱۰:۱۶
نویسندهجوهن هری
مترجم مهدی قراچه داغی
راویمجتبی حیدری
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۱۰.۹۰ مگابایت
۰۷:۱۰:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

به پیشنهاد آقای بندری عزیز این کتاب رو گوش دادم ،این کتاب به شنونده نوعی خودآگاهی میده مسلما اکثریت با خیلی از سرتیترهای دلایل افسردگی آشنایی داریم ولی بازگو شدنشون خالی از لطف نیست .خیلی از افرادی که این کتاب رو انتخاب میکنن یا با افسردگی درگیر هستند یا شخصی از اطرافیانشون درگیر این موضوع هستند متن ساده این کتاب گاها دلایل و مشکلاتی رو عنوان میکنه که ما بسادگی ازشون میگذریم .من در حین خوندن این کتاب تغییر کردم و این انتظاری بود که از ابتدا از کتاب داشتم .

5

من این کتاب صوتی را در کمتر از یک هفته گوش دادم. صادقانه باید بگم عادت به گذاشتن کامنت ندارم ولی ضمن احترام به سایرین، معتقدم لحن گوینده را برای موضوع کتاب کاملا پسندیدم. در پایان دوست دارم یادآوری کنم که کتاب برای علاقه مندان به موضوع افسردگی بینهایت جذاب خواهد بود. با تشکر

2

بعضی از راویاتون انگار اسلحه گذاشتن رو سرشون کتاب بخونن، اخه وقتی نمیتونی نخون خب، جوری که میخونه مناسبه اولین قراره که مخ طرفو بزنه، چرا خوندیش واقعا؟؟!!

4

کیفیت صدا کمی بده، ولی کتاب خیلی خوبیه

4

به شدت توصيه ميكنم 👍🏼

4.3
(10)
آموزنده 🦉 (1)
35,000
٪50
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪20
روابط از دست رفته
روابط از دست رفته
علل اصلی افسردگی و اضطراب و راهکارهای غیرمنتظره

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روابط از دست رفته
٪50
روابط از دست رفته
علل اصلی افسردگی و اضطراب و راهکارهای غیرمنتظره
انتشارات موج کتاب
4.3
(10)
آموزنده 🦉 (1)
35,000
٪50
17,500
تومان