0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ارواح میان ما هستند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ارواح میان ما هستند

کشف حقیقت درباره دنیای دیگر
نویسنده:
جیمز ون پراک
درباره ارواح میان ما هستند

ارواح میان ما هستند نوشته جیمز ون پراک به خوانندگان فرصتی می‌دهد تا به دنیایی جذاب و نامعمول در مورد ارتباط با ارواح و جوانب فراطبیعی پی ببرند. این کتاب با ارائه تمرین‌ها و تکنیک‌های مدیتیشن، داستان‌های واقعی و راهنمایی‌های ارتباط ایمن، خوانندگان را در مسیری معنوی و ذهنی قرار می‌دهد که امکان برقراری ارتباط با ارواح را فراهم می‌کند. این کتاب نه تنها درباره‌ تجربیات شخصی افراد در این زمینه گفتگو می‌کند، بلکه به تغییر نگرش جامعه نسبت به موضوعات مرتبط با روح و زندگی پس از مرگ نیز اشاره می‌کند.

تفکر امروزی در مورد زندگی پس از مرگ شکل عمیقی گرفته است. پیشرفت‌های علمی و فناوری، تغییرات در تفکر دینی، رسانه‌ها و فرهنگ جامعه همگی عوامل تأثیرگذاری هستند که مفهوم زندگی پس از مرگ را برای افراد به چشم می‌آورند. افراد امروزه با ذهنی باز و کنجکاو، از جنبه‌های مختلف این موضوع را بررسی می‌کنند و سعی در درک بهتری از آن دارند. این تحول در تفکر جامعه ممکن است به شکل‌گیری معنویت‌ها و باورهای جدید درباره زندگی پس از مرگ منجر شود تا به عمق بیشتری در این مسئله برسیم.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های فلسفه و عرفان علاقمند هستید به دسته‌بندی فلسفه و عرفان در فیدیبو سر بزنید.

درباره جیمز ون پراک

جیمز ون پراگ (James Van Praagh) نویسنده نوشته‌های معنوی و ماوراءالطبیعه است که به دلیل کتاب‌هایی که نوشته و تجربیات معنوی خود، شهرت فراوانی در دنیای ادبی و معنوی به دست آورده است. او به عنوان یکی از پیشگامان جنبش مدیتیشن و امور معنوی شناخته می‌شود و توانسته با پیام‌ها و تجربیات خود، به آرامش و بینش معنوی افراد کمک کند. جیمز ون پراگ ادعا می‌کند که از کودکی توانایی درک مسائل معنوی و ارتباط با ارواح را داشته و تجربیات خود را در این زمینه با دیگران به اشتراک می‌گذارد.

یکی از بزرگترین موفقیت‌های ون پراگ، کتابی به نام صحبت با بهشت است (Talking to Heaven) که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتب در لیست نیویورک تایمز قرار گرفت. این کتاب درباره ارتباط او با ارواح و تجربیات ماوراءالطبیعه‌ای ون پراگ است. او همچنین توانسته دوباره نامزد دریافت جایزه Audie برای روایتگری‌های جذاب خود شده است. جایزه معتبری که در زمینه کتاب‌های صوتی شناخته می‌شود، شود.

چرا باید کتاب ارواح میان ما هستند را بخوانیم

کتاب ارواح میان ما هستند به خوانندگان این فرصت را می‌دهد تا نگاهی نو به مسائل مربوط به روحانیت و زندگی پس از مرگ داشته باشند و با مفاهیمی چون مدیتیشن و تمرین‌های ارتباط با ارواح آشنا شوند. از طریق داستان‌های واقعی و تجارب افراد دیگر، این کتاب شما را به سمت یک درک عمیق‌تر از دنیای پیچیده ارواح هدایت می‌کند و ممکن است به تغییر نگرش شما نسبت به جهان فراطبیعی و روحانیت کمک کند. اگر شما هم از جمله افراد علاقمند و مشتاق هستید تا درباره‌ زندگی پس از مرگ بیشتر بدانید حتما پیشنهاد می‌کنیم کتاب ارواح میان ما هستند را مطالعه کنید.

ویژگی‌های مختلف قهرمان این داستان در تعامل و تقابل با دیگر شخصیت‌ها و نگاه‌های متفاوتی که دارد، این کتاب را به یک تجربه جذاب و پربار تبدیل می‌کنند. این داستان، مفاهیمی چون غرور و تکبر را به شکل عمیقی بررسی می‌کند و به نحوی زیبا و دلچسب، از آغاز تا پایان، این ارزش‌های رمانتیک را با ارزش‌های اخلاقی و انسانی در تعامل قرار می‌دهد. این تلاقی بین زیبایی‌های کلاسیک و پیام‌های عمیق انسانی کتاب، آن را به یک اثر بی‌نظیر در ادبیات تبدیل می‌کند و خواندن آن برای تامل در مفاهیم انسانی و ادبیات کلاسیک بسیار ارزشمند است.

در بخشی از کتاب ارواح میان ما هستند می‌خوانیم

ارواحی که جسم‌شان را در این جنگ‌ها از دست داده‌اند، اغلب به میدان جنگ بازمی‌گردند تا به هم‌‌رزمانشان کمک کنند. ارواح بسیاری هم در کاخ سفید و هم در سالن‌های کنگره آمریکا دیده می‌شوند. با چند روح نماینده آمریکا صحبت کردم؛ از اینکه از فرصت‌های نادری که داشتند به درستی استفاده نکرده و تصمیم درستی نگرفته‌اند، پشیمان بودند. آن‌ها به کنگره می‌آیند که شاید به نمایندگان کمک کنند تا اشتباهات آن‌ها را مرتکب نشوند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران ارواح میان ما هستند

اگر شما هم از علاقمندان به خواندن کتاب‌های فلسفه و عرفان هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
329.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۰۰:۰۷
نویسنده جیمز ون پراک
مترجممهین قهرمان
راویرضا خضرایی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲۹.۷۴ مگابایت
۰۶:۰۰:۰۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 19 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
36 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
10 ٪
13 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

جالب بود ،نویسنده سعی داره ادمارو با ارواح دوست کنه بگه ترس ندارن ولی موزیک متن کتاب رو به شکل فیلمهای ترسناک دراورده😂😂👍

5

کتاب جالب و متفاوتیه...کتاب سفر روح و بازگشت روح رو اگه قبلش خوانده باشین باعث پذیرش و درک بیشترش میشه.همچنین کتاب عالم عجیب ارواح اثر استاد ابطحی

5

سلام کتاب بسیار عالی باصدای خیلی خوب دلنشین متاسفانه موزیک حس منفی بهم میداد

4

کتاب خوبی بود،لحن راوی هم خوب بود ولی موزیک متنی که انتخاب شده بود جالب نیست

4

اگر کلا موسیقی متنی برای این کتاب نمیگذاشتید خیلی خیلی بهتر از این موسیقی عجیب بود

4

متن و صدای روای گیرا و جذاب بود اما موسیقی مناسبی انتخاب نشده بود

5

کتاب خوبی بود، فقط موسیقیش به من این حس رو میداد، یک دسته زنبور دارند حمله میکنن.

4

کتاب خوبی بود واقعا بعضی ازگفته های داستان واقعی هست راوی داستان هم خیلی خوب بود

1

چقدر موسیقی نامناسب و مسخره ای برای کتاب انتخاب شده

3
سرگرم‌کننده 🧩

برای من تکراری بود ونکته جدیدی نداشت گوینده خوب اجرا می کرد

نمایش 3 نقد دیگر
3.9
(19)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
30,000
٪50
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ارواح میان ما هستند
٪50
ارواح میان ما هستند
کشف حقیقت درباره دنیای دیگر
انتشارات موج کتاب
3.9
(19)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
30,000
٪50
15,000
تومان