0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر چاق بودن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی هنر چاق بودن

تجربه ای متفاوت برای افراد درگیر با چاقی
ناشر:
قناری
درباره هنر چاق بودن

تا به حال حتما شنیده‌اید که چاقی مشکلات مختلفی ایجاد می‌کند. کتاب صوتی «هنر چاق بودن» درباره‌ی همین موضوع با رویکردی متفاوت حرف می‌زند. نویسنده که خودش هم چاق بوده است و این دوران را پشت سر گذاشته است در این کتاب تلاش کرده است درباره‌ی چاق بودن از نگاه خودش حرف بزند. او این کتاب را در قالب ناداستان و به شکل خاطره‌های متنوع گفته است و در آن از این حرف زده است که چرا چاق‌ها اعتماد به نفس کمتری دارند، نگاه منفی جامعه جهانی به چاق‌ها چرا بخ وجود آمده است و چگونه می‌توان از چاق بودن حتی لذت برد. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است به چاقی به‌عنوان یک مسئله‌ی مثبت نگاه کند و حتی این راه جا بیندازد که ممکن است برای بعضی‌ها تا حدی لازم باشد. او از این حرف می‌زند که افراد چاق حتی وقتی لاغر می‌شوند هم یک چاق درون دارند که هنوز هم سربه سرشان می‌گذارد.

این کتاب کمی طنز آلود است و نویسنده خواسته است میان چاق‌ها و چاقی‌شان آشتی ایجاد کند. نسخه چاپی این کتاب را آوند دانش منتشر کرده است اما برای نسخه صوتی آن می‌توانید ب هسراغ انتشارات قناری بروید. این نسخه با صدای خود نویسنده در همین صفحه در دسته بندی روانشناسی فیدیبو در دسترس است.

درباره‌ی نویسنده، رامبد خانلری

رامبد خانلری نویسنده‌ی ایرانی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران است. او در رشته‌ی مهندس شیمی درس خوانده است اما در این زمینه فعالیت نمی‌کند. او در سال ۱۳۸۶ نوشتن را شروع کرد اما اولین کتاب‌هایش در سال ۹۲ منتشر شدند. او برای کتاب سرطان جن جایزه مهرگان را به دست آورد و نامزد جایزه جلال شد. از میان سایر کتاب‌هایی که از این نویسنده برجای مانده است می‌توان به کتاب‌های سورمه سرا، آقای هاویشام و گربه زاد اشاره کرد.

چرا باید کتاب صوتی هنر چاق بودن را  بشنویم؟

کتاب هنر چاق بودن پر از تجربیات فردی است که خودش چاق بودن را پشت سر گذاشته است و حالا لاغر است او هر دو دنیا را زندگی کرده و بنابراین می‌توانید مزایا و معایب چاق و لاغر بودن را باهم مقایسه کنید.

 در قسمتی از کتاب صوتی هنر چاق بودن می‌شنویم؟

پیش از این که تصمیم بگیریم که می‌خواهیم به عنوان یک آدم چاق به زندگی‌مان ادامه بدهیم یا که قدم در راه لاغرشدن برداریم باید به درک درستی از چاقی برسیم چون مهم نیست دیگران در مورد چاقی چه می‌گویند بیشتر آنها که هیچ‌وقت چاق نبوده‌اند مهم این است که ما در مسیر زندگی خودمان با کدام یک از این حقایق منتسب به چاقی روبه‌رو شده‌ایم.

مهم‌ترین سؤال در شناخت چاقی این است؛ به نظر شما چاقی یک بیماری است یا که یک ویژگی ظاهری؟ شاید هم چیزی بین این دو این) مهمترین را زیاد جدی نگیرید، احتمالاً بعد از این چیزهای دیگری را مهمترین جا خواهم زد.

همان طور که بارها شنیده‌ام که فلان کار بعد از کار در معدن سخت ترین کار دنیاست یا که دو، مادر تمام ورزش‌هاست بارها این جمله را هم به عنوان یک فرض شنیده‌ام؛ چاقی مادر تمام مرض‌هاست. احتمالاً آدم‌های زیادی در دنیا هستند که چاقی را یک بیماری می‌بینند بسته به نظر بسیاری از آنها چاقی یک بیماری خیلی خطرناک است مثل سرطان مثل ایدز مثل خیلی از بیماری‌های کشنده دیگری که می‌شناسیم. باید آدم‌های کمتری هم در دنیا وجود داشته باشند که چاقی را مرض خیلی خطرناکی ندانند و آن را چیزی در حد آبله یا دیفتیری یا مرض دیگری که همیشه احتمال درمانش خیلی بیشتر از احتمال کشنده بودن آن است...

چهار پیشنهاد برای شنوندگان کتاب صوتی هنر چاق بودن

اگر کتاب را اثر مناسب و الهام بخشی یافتید و دوست دارید که باز هم شبیه این کتاب را مطالعه کنید، امید است که چهار پیشنهاد زیر را نیز مناسب خود بیابید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
197.۳۸ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۳۵:۲۸
نویسندهرامبد خانلری
راویرامبد خانلری
ناشرقناری
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۹/۱۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۹۷.۳۸ مگابایت
۰۳:۳۵:۲۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
25 ٪
23 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نه میتونم بگم کتاب خوبی بود نه میتونم بگم کتاب بدی بود راوی واقعا صدای خوبی برای روایت کتاب صوتی ندارد ولی چون راوی خود نویسنده است، یکم قابل پذیرفتن میشه انتظار داشتم نویسنده با رژیم لاغر شده باشد نه انجام عمل جراحی و برداشتن قسمتی از معده اش. وقتی در اواخر کتاب متوجه این قضیه شدم، یک جورایی خورد تو ذوقم. کتاب در واقع نظر نویسنده در مورد چاقی با چاشنی خیال پردازی هست. نه روش های موفق علمی و انجام شده برای لاغری. با توجه به اینکه مدت زمان کتاب نسبتا کوتاه است و میشه ظرف یکی دو روز به همش گوش کرد و وقت زیادی ازتون نمیگیره، خوندنش میتونه پیشنهاد بشه. البته قرار نیست با مطالعه این کتاب خیلی متحول بشید یا راز های مگو در مورد چاقی و لاغری رو بفهمید.

5

درود این کتاب بی نهایت فوق العاده رو مدت ها بود خریداری کرده بودم و میخواستم گوش بدم که خوب نمیشد و تنبلی میکردم یک سالی بود برای عمل اسلیو تحقیق میکردم و جالب اینکه حالا که سه روز مونده به عملم این کتاب رو گوش کردم که البته شنیدنش با اون ریزه کاری های صدای جناب خانلری لطف دیگه ای داره که خوب پیشنهاد میکنم از دستش ندید مخصوصا اون قسمت هاش که از بهار بانو میگن حالا حس میکنم با دید بازتری برای این تغییر بزرگ میرم نکات جالبی یاد گرفتم دیدم به بعد از عمل به کل تغییر کرد به امید موفقیت

4

اگر كسي اين كتاب رو خريده لطفا يه جواب درست بده .. تونسته با اين كتاب كاري كنه ؟ تاثيري داشته ؟ مثلا من با كتاب روش اسان ترك سيگار راحت سيگار رو ترك كردم. حالا ميخوام برم سراغ اضافه وزن . اميدوارم با اين كتاب بتونم . ولي دوست داشتم قبلش نظر دوستان رو بدونم . كامنتهارو خوندم كسي در اين مورد حرفي نزده بود

5

من خیلی لذت بردم هم از محتوای کتاب و هم از نوع خوانش نوسنده چون واقعیت اینه که هیچکس بهتر از نویسنده داستان نمیتونه متن کتلب رو درست و بدون غلط بخونه من ترجیح میدم متن بدون غلط خوانده بشه تا راوی صدای زیبایی داشته باشه که البته جناب خانلری صدای خوبی هم دادند و مشکلی ازین بابت نداشتند .

4

نکاتی که در کتاب اشاره شد بسیار عالی و مفید بود و نگرشی جدید در مورد اضافه وزن و چاقی ارائه میدهد. متاسفانه من صدای راوی رو دوست نداشتم. ایشون نویسنده درجه یکی هستند ولی کاش یک نفر دیگه کتابشون رو میخوند. در کل توصیه می کنم این کتاب رو

4

خیلی جالب بود برام.پر از حس های ملموس.من هم سالها تجربه های بد چاق بودن رو داشتم و سه ساله که بعد از عمل اسلیو و کم کردن سی کیلو از وزنم زندگی جدیدی رو شروع کرده ام.انگار بعضی جملات از دهن خودم درآمده بود

1

چه بخواید چه نخواهید چاقی، تجمع چربی‌های مازاد در پیرامون بافت های بدن هست و عموم بیماری ها رو به همراه داره ، به خودمون دروغ نگیم، کتوژنیک و رژیم های تغذیه صحیح رو برای از بین بردن معضل چاقی باید بکار بگیریم

5

پیشنهاد میکنم گوش کنید. بهتون انگیزه میده برای رسیدن به وزن دلخواهتون تلاش کنید. لحن صمیمانه و اشتراک گذاری تجربه های شخصی باعث میشه به گوش دادن کتاب علاقه مند بشید.

1

گویندگی و متن افتضاح بود. کیفیت صدا پایین. متن لوس که سعی کرده بود با مزه باشه اما همونطور که اوایلش گفته خیلی بی مزه بود. مطالب تکراری. لحن تقلیدی. واقعا نتونستم بخش زیادیشو گوش بدم.

4

کتاب خوبیه برای انگیزه گرفتن در دوران رژیم...اون جایی رو دوست دارم که میگه اگر تصمیم‌ گرفتی لاغر بشی بهترین تصمیمه اگر هم می خوای چاق بمونی باز هم بهترین تصمیمه ...

نمایش 13 نقد دیگر
3.3
(43)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
هنر چاق بودن
هنر چاق بودن
رامبد خانلری

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر چاق بودن
هنر چاق بودن
تجربه ای متفاوت برای افراد درگیر با چاقی
قناری
3.3
(43)
35,000
تومان