0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روان درمانی چیست؟
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی روان درمانی چیست؟

نویسنده:
آلن دوباتن
درباره روان درمانی چیست؟
روان‌درمانی یکی از ارزشمندترین ابداعات صد سال گذشته است که از قدرتی استثنایی برای ارتقاء سطح سلامت روانی، بهبود روابط و گشایش فضای خانواده برخوردار است و در بهره‌برداری از ظرفیت بالقوه حرفه‌ای‌مان کمک می‌کند. از این‌رو در این کتاب تلاش بر آن است تا روان‌درمانی تبیین گردد و توضیح داده شود که این حوزه پاسخ‌گوی کدام نیازهای درونی ما است و با چه روش‌هایی به این نیازها رسیدگی می‌شود و برآیند مداخله روان‌درمانی در حالت ایده‌آل چه می‌تواند باشد. این کتاب بازتاب‌دهنده یک باور بنیادین در مدرسه زندگی، که معتقد است روان‌درمانی بزرگ‌ترین گامی است که ما می‌توانیم در جهت خودفهمی و شکوفایی خویش برداریم. یک دوره‌ روان‌درمانی می‌تواند قدری از خشم، خودمغلوب‌انگاری، بی‌اعتمادی، سرگشتگی و اندوه ما را بکاهد. هدف از انتشار مجموعه‌ی مدرسه زندگی پرورش هوش عاطفی به یاری فرهنگ است. باورمان این است که طیفی از جدی‌ترین معضلات ما نتیجه فقدان خودشناسی، هم‌دلی و ارتباط است. فعالیت‌های ما در ده مرکز در اقصی نقاط جهان انجام می‌شود، از جمله لندن، آمستردام، سئول و ملبورن. فیلم‌سازی، برگزاری کلاس‌ها، ارائه خدمات درمانی و تولید سلسله‌ای از محصولات در عرصه روانشناسی از دیگر فعالیت‌های ماست. مؤسسه انتشاراتی مدرسه زندگی به انتشار آثاری در باب مهم‌ترین مسائل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر می‌پردازد. مبنای انتشار عناوین، ارائه سرگرمی، آموزش، تسلی‌بخشی و دگرگونی در زندگی خوانندگان است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
137.۵۹ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۲۹:۳۱
نویسندهآلن دوباتن
مترجممحمد کریمی
راویکامبیز خلیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
30,600 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۳۷.۵۹ مگابایت
۰۲:۲۹:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 8 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

خیلی سریع خوانده میشه و مجال فهمیده شدن نمی دهد، به نظر می‌رسد که گوینده دارد تمام تلاش خود را می کند تا در کوتاهترین زمان کتاب را تمام کند

5

این کتاب درمورد اهمیت روان‌درمانیه و کج‌فهمی‌هایی که مردم درموردش دارن‌.آلن دوباتن دیدگاه منطقی‌ برای هر مسئله‌ای رو بیان می‌کنه.

3

کتابی خوب و آگاه کننده است. راوی آن نیز بسیار خوب روایت می کند

4.4
(8)
52,500
٪40
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
روان درمانی چیست؟
روان درمانی چیست؟
مجموعه مدرسه زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روان درمانی چیست؟
٪40
روان درمانی چیست؟
آلن دوباتن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.4
(8)
52,500
٪40
31,500
تومان