0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
زندگی، جنگ و دیگ هیچ

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی زندگی، جنگ و دیگ هیچ

درباره زندگی، جنگ و دیگ هیچ

این کتاب شرح یک سال از زندگی اوریانا فالاچی در ویتنام و پس از مدتی در مکزیک است. این نویسنده و روزنامه‌نگار سیاسی برای یافتن پاسخ خواهر کوچکش که پرسیده بود: زندگی یعنی چه؟ این کتاب را می‌نویسد. فالاچی تمام گزارشات وقایع وحشتناک و خون‌ریز جنگ ویتنام را در این کتاب با جزییات بیان می‌کند. همچنین شرح می‌دهدکه چگونه در این راستا گاهی تا قلب خطر و لبه پرتگاه مرگ هم رسیده است؛ جایی که قدرت قضاوت از انسان گرفته می‌شود و دیگر نمی‌تواند خیر را از شر تشخیص دهد. حتی نمی‌داند برای کدام جبهه دل بسوزاند. او در پایان گزارشاتش به این نتیجه می‌رسد که جنگ برای تداوم جهان لازم است و تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که بهترین خودمان را در عرصه نبرد نشان دهیم.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1,005.۰۷ مگابایت
مدت زمان
۱۸:۱۵:۵۴
نویسندهاوریانا فالاچی
مترجملیلی گلستان
راوی شهین نجف زاده
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۸/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۰۵.۰۷ مگابایت
۱۸:۱۵:۵۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
12 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب واقعا عالیه. خصوصیتی که اوریانا فالاچی داره و توی نوشته‌ها و گزارش‌هاش هم دیده می‌شن تک جمله‌ها و تک عبارت‌های جذابشه. جمله‌ای که خواندنش یک دقیقه طول می‌کشه ولی تا چند دقیقه فکرت رو درگیر خودش کرده. من صدای گوینده و خواندنش رو هم دوست داشتم. هیچ اشتباه تلفظی‌ای وجود نداشت و کتابی با این تعداد صفحه رو با این دقت خوندن واقعا جای تقدیر داره.

4

بنظرم نویسنده حین نوشتن کتاب خیلی تلاش کرده تا فلسفه جنگ رو در خلال مشاهده‌ی مستقیم رویدادهای جنگ و ارتباط گرفتن با افراد حاضر در اون پیدا کنه. نقطه اوج کتاب هم بنظرم وقتی بود که اوریانا ژنرال لون رو در بیمارستان ملاقات میکنه و باهاش در رابطه با اعدام ویت کنگ دست بسته صحبت میکنه!

5

کتاب بسیار خوبی هست و نیاز به معرفی نداره. ابعاد واقعی انسان، جنگ و زندگی رو با داستان‌ها و گفتگوهای واقعی نشون می‌ده. بیشتر گزارش‌نویسی هست تا داستان و واسه همین حس واقعی فضا و اتفاقات تأثیرگذاری بیشتری داره. راوی هم بسیار مسلط اجرا می‌کنه که جای تشکر بسیار داره.

4

در کل عالیه. کتاب فوق العاده جذاب و غم انگیز. قلم فوق العاده فالاچی و صدای جذاب راوی. همه چیز عالی بغیر از موزیک های بی موردی که داخل هر اپیزود، حداقل دو بار پخش میشه. خیلی آزاردهنده بود.

5

راوی کتاب عاالی بود. واقعا خسته نباشه. داستان کتاب عالی ضد جنگ، سیاه و تامل برانگیز سیر و سلوک یک خبرنگار واقعا باسواد به نام اوریانا فلاچی در جنگ ویتنام خیلی خوب بود ❤️

5

جدای از جذابیت کتاب و قلم خوب نویسنده، خوشحال شدم که یه راوی خانم استاندارد و خوب پیدا کردم👍

5

نسخه خواندنی این کتاب رو هم موجود کنید.

5

لحنی خواننده ،متن، موسقعی همه بی اندازه عالیییی

1

پر از درد رنج و آدم رو تو فکر میبره

5

به نظر من که عالیه

4.3
(17)
43,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
زندگی، جنگ و دیگ هیچ
زندگی، جنگ و دیگ هیچ
اوریانا فالاچی
نوین کتاب
4.3
(17)
43,000
تومان