0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای جذابیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی رازهای جذابیت

درباره رازهای جذابیت

«همه‌ی ما انسان‌ها دوست داریم جذاب و دوست‌داشتنی باشیم. تمایل به دوست داشته شدن و موردتوجه واقع‌شدن در همه‌ی انسان‌ها هست و اگر کسی این ویژگی‌ها را نداشته باشه شاید بشاید کمی تردید کنه. این خیلی طبیعیه که ما هزینه می‌کنیم تا لباس خوبی داشته باشیم تا خوب به نظر بیایم و تمام ویژگی‌های ظاهری رو رعایت می‌کنیم تا جذاب‌تر و دوست‌داشتنی‌تر باشیم اما معمولاً فراموش می‌کنیم که این نوع جذابیت‌ها کاملاً ظاهری‌اند.» این جملات،جملاتی است که دیوید جی لیبرمن روانشناس رفتارشناس مشهور کتاب رازهای جذابیت را با آن آغاز کرده است، کتاب کوتاهی که راه‌حل‌های عملی برای تبدیل‌شدن به انسانی جذاب و دوست‌داشتنی ارائه می‌دهد. کتاب رازهای جذابیت تاکنون به بیش از ده‌زبان مختلف برگردانده شده است و توجه مخاطبان را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

‌درباره‌ی کتاب رازهای جذابیت اثر دیوید جی لیبرمن

رازهای جذابیت یکی از کتاب‌های جذاب و کاربردی دیوید لیبرمن است. این کتاب کوتاه تأکید می‌کند که ظاهر بخش بسیار کوچکی از جذابیت را تشکیل می‌دهد و موارد دیگری وجود دارد که شما را به انسان جذابی تبدیل خواهد کرد. این تکنیک‌ها باعث می‌شوند که دیگران از کنار شما بودن لذت ببرند و شما نیز از معاشرت با دیگران لذت ببرید. این نویسنده تلاش می‌کند دلایل کسل‌کنندگی انسان‌ها را بیان کند و راه‌کارهایی برای تغییر این وضعیت ارائه دهد. دیوید لیبرمن در این کتاب کوتاه بر سه مسئله‌ی اساسی در این مورد تأکید کرده است:

اولین مورد نوع بیان انسان‌ها و ارائه‌ی آن‌هاست، خیلی مهم است که چگونه مطالبمان را مطرح می‌کنیم و چه احساسی به مخاطبان منتقل می‌کنیم.

دومین مسئله، مسئله‌ی رفتار و واکنش‌هاست. وقتی کسی در حال حرف زدن است باید چگونه رفتار کنیم، واکنش‌هایمان در صورت موافقت یا مخالفت باید چگونه باشد و البته مهم‌تر از آن ‌وقتی در حال حرف زدن هستیم باید چگونه رفتار کنیم و واکنش نشان دهیم.

مسئله‌ی سوم مدل ذهنی و محتوای صحبت است. هرکسی ممکن است در دو مورد قبلی بسیار خوب عمل کند اما آنچه می‌گوید چیزی باشد که کاملاً اثر منفی بگذارد.

دیوید لیبرمن هرکدام از این مباحث را جداگانه بازکرده و درباره‌ی آن‌ها صحبت کرده است. آموزه‌های لیبرمن می‌تواند به هرکسی کمک کند با اعتمادبه‌نفس و آرامش بیشتری رفتار کند و ارتباطات بهتری برقرار کند.

‌درباره‌ی دیوید جی لیبرمن  نویسنده‌ی کتاب رازهای جذابیت

دکتر دیوید جی لیبرمن (david j lieberman) متولد سال 1953 در آمریکاست. او ساکن نیوجرسی است و کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی صلح با خود و دیگران نوشته است. او را در سراسر جهان به‌عنوان یک رفتارشناس خبره می‌شناسند. او در بیش از سیصد برنامه‌ شرکت کرده است و مهمان ثابت بسیاری از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی است.

اولین کتاب لیبرمن سال 1997 منتشر شد، این کتاب «تجزیه و تحلیل فوری» نام دارد و او را به‌عنوان نویسنده مطرح کرد. لیبرمن یازده کتاب نوشته است که تعدادی از آن‎‌ها در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرارگرفته‌اند. کتاب‌های لیبرمن به بیش از 27 زبان برگردانده شده و  بیش از سه میلیون  نسخه از کتاب‌های او در سراسر جهان فروخته شده است. از میان آثار این نویسنده‌ی مشهور می‌توان به کتاب‌های «هرگز دوباره عصبانی نشو»، «دروغ‌گو را در چند دقیقه بشناسید»، «ترغیب دیگران در مسیر دلخواه»، «خودتان را بهتر بشناسید»، «چگونه محبوب همگان باشیم، چهل باب گشوده به‌سوی آرامش» و «راه‌های جذب و متقاعد کردن دیگران» را نام برد. این نویسنده و مدرس 67 ساله همچنان به فعالیتش در آمریکا ادامه می‌دهد.

ترجمه‌ی کتاب رازهای جذابیت به فارسی

دیوید لیبرمن یکی از نویسندگانی است که آثار کاربردی زیادی ارائه کرده است. آثار او کوتاه و جذاب‌اند و برای کسانی که وقت زیادی برای مطالعه ندارند بسیار مناسب‌اند. ناشران بسیاری کتاب‌های او را در ایران ترجمه و منتشر کرده‌اند و بیشتر آثار لیبرمن را می‌توانید در کتاب‌فروشی‌ها پیدا کنید. همچنین آثار لیبرمن گزینه‌های بسیار خوبی برای کتاب‌های صوتی هستند، چراکه می‌توان فایل‌های کم‌حجمی از آن‌ها ارائه کرد و در اختیار مخاطب قرارداد تا در زمان‌هایی از روز که باید در مترو ، اتوبوس یا جاهایی ازاین‌دست که فعالیت مفید خاصی قابل انجام نیست از آن استفاده کند. بسیاری از آثار این نویسنده چند بار در ایران ترجمه‌شده‌اند. انتشارات راوی گنبد کبود  کتاب صوتی رازهای جذابیت را با ترجمه‌ی آناهیتا پاشایی راد  عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

چرا باید کتاب رازهای جذابیت را خواند؟

انسان موجودی اجتماعی است. برقراری درست ارتباط در زندگی انسان از اهمیت بسیار زیادی دارد و در کیفیت زندگی و البته آرامش و شادی او بسیار مؤثر است. از سوی دیگر برای موفقیت در کار و فعالیت اجتماعی نیز لازم است انسان بتواند با دیگران به‌درستی ارتباط برقرار کند. کتاب لیبرمن به مخاطب کمک خواهد کرد در عین اینکه منظورش را منتقل کند و سر مواضع خودش باقی بماند به شکلی حرف بزند و واکنش نشان دهد که بیشترین تأثیر مثبت را در دیگران بگذارد و بتواند ارتباطات بهتری را شکل دهد. این کتاب را هرکسی که می‌خواهد از جمع خانواده تا محل کار جذاب‌تر ، دوست‌داشتنی‌تر و به‌یادماندنی‌تر باشد باید بخواند و در راستای اهدافش از آن استفاده کند.

کتاب رازهای جذابیت در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد.

کتاب رازهای جذابیت مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی رازهای جذابیت را بسام قیدی  به عهده داشته است.

کتاب رازهای جذابیت حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب رازهای جذابیت اثر دیوید جی لیبرمن  بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
37.۷۷ مگابایت
مدت زمان
۴۱:۱۵
نویسنده دیوید جی لیبرمن
مترجم آناهیتا پاشایی راد
راویبسام قیدی
ناشرراوی گنبد کبود
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۸/۱۴
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۷.۷۷ مگابایت
۴۱:۱۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
6 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این کتاب خصوصیات مثبت و منفی اخلاقی رو در برخورد با دیگران مطرح می‌کنه. این خیلی اتفاق خوبیه که با شنیدن هر نکته به خودمون رجوع کنیم و اون ویژگی رو در خودمون بررسی کنیم.

3

از بدی های این کتاب اینه که خودتو کلا نادیده میگیری و دیگران رو راضی نگه میداری. نظر شخصی من اینه و این اصلا درست نیست.

5

لطفا بگین این ۴۰ جایزه یک میلیون تومانی تکلیفش چی شد!!

5

نکته های کلیدی و ظریف که شاید خیلی از ما بهش دقت نمی‌کنیم در این مبحث اومده.بنظرم مفید بود

5

تکنیک‌ها رو به صورت کامل و خلاصه و مفید توضیح داد خیلی خوب بود مرسی

5

کتاب خوبیه

5

اون چیزی که انتظار داشتم بشنوم نبود

4

بسیار مفید .ممنونم ❤

5

عالی بود حتما بخونید

5

کتاب خیلی خوبیه.

نمایش 7 نقد دیگر
4.4
(30)
آموزنده 🦉 (1)
3,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای جذابیت
رازهای جذابیت
دیوید جی لیبرمن
راوی گنبد کبود
4.4
(30)
آموزنده 🦉 (1)
3,000
تومان