0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خاص بودن یا معمولی ماندن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن

وسواس ها ی خود را در جهت رسیدن به موفقیت جهت دهی کنید
نویسنده:
گرنت کاردون
درباره خاص بودن یا معمولی ماندن

فرقی نمی‌کند در چه جایگاهی باشید یا مشغول به چه کاری باشید. یک ورزشکار باشید، یا یک مخترع، فروشنده، مبتکر و یا صاحب یک کسب و کار، قطعا شما برای موفقیت بیشتر روز به روز در حال تلاش و فعالیت هستید و نمی‌خواهید در کار خود شکست بخورید. کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن اثر گرنت کاردون شما را تشویق می‌کند تا دست از کار نکشید و با سرعت به سوی جلو حرکت کنید.

درباره کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن

کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن اثر گرنت کاردون یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز در زمینه کسب و کار و فروش است. گرنت کاردون یکی از مربیان مطرح جهان در زمینه‌ی آموزش تکنیک‌های فروش و کسب و کار، در این کتاب از تغییرها و موفقیت‌ها می‌گوید. او توضیح می‌دهد که جوامع امروزی به ویژه کسب‌وکارها در دام معمولی ماندن افتاده‌اند و برای رسیدن به رویاها و هدف‌های خود آن‌طور که باید تلاش نمی‌کنند.

این کتاب منبع الهام‌بخشی برای افرادی است که به دنبال تغییر دائمی در زندگی خود هستند و می‌خواهند با درک قدرت وسواس، برند و کسب و کار خود را راه اندازی کنند.

وسواس و خاص بودن به شما کمک می‌کند تا زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را از هر لحاظ، چه مالی چه شخصی و چه عاطفی کنترل و مدیریت کنید و به آن ارزش دهید.

کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن را انتشارات شادن پژواک با ترجمه‌ی فریبا سبزچمنی و خوانش زیبای بسام قیدی تولید و منتشر کرده است تا علاقه‌مندان از آن در جهت رسیدن به موفقیت استفاده کنند.

نگاهی به فصل‌های کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن

فصل ۱: وسواس زندگی مرا نجات داد، زندگی شما را هم نجات خواهد داد

فصل ۲: وسواس تنها گزینه شماست

فصل ۳: درگیر چه موضوعاتی شویم (به چه چیزی وسواس داشته باشیم)

فصل ۴: امیال خود را تقویت کنید

فصل ۵: به شک و تردیدهایتان بی‌اعتنا باشید

فصل ۶: تسلط لازمه موفقیت می‌باشد

فصل ۷: خطرناک بمانید

فصل ۸: خودتان را وقف فروش کنید

فصل ۹: زیاد قول بده و در نهایت هم بیشتر از حد انتظار به قولت عمل کن

فصل ۱۰: یک تیم وسواسی تشکیل دهید

فصل ۱۱: وسواس این را داشته باشید که همه چیز تحت کنترلتان باشد

فصل ۱۲: پشتکار خود را زیاد کنید

فصل ۱۳: همیشه وسواسی و خاص بمانید

درباره گرنت کاردون نویسنده‌ی کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن

گرنت کاردون (Grant Cardone) مربی و نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی فروش و بازاریابی است. او در 21 مارس سال 1958 در لوئیزیانا، ایالات‌متحده آمریکا متولد شد. کتاب‌های کاردون به بسیاری از مدیران و کارآفرینان کمک کرده تا کسب و کار خود را بهبود ببخشند. همچنین کتاب‌های «زندگی ده برابری» و «خاص بودن و یا معمولی ماندن» جزو پرفروش‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند.

کاردون یکی از مربیان فروش و کارآفرینان نمونه در آمریکاست که در املاک و مستغلات و صنعت خودرو کار فروش و بازاریابی انجام داده است. گرنت کاردون در کارنامه‌ی کاری خود به شرکت های بزرگی مثل Fortune 100، Google، Wells Fargo و Ford مشاوره‌ی فروش داده است و تجربه مشتری را در این شرکت‌ها بهبود بخشیده است.

از کتاب‌های گرنت کاردون می‌توان به «هفت راز بزرگ فروش»، «میکروبوک قانون ده برابر»، «درآمد میلیونی در کسب و کار» و «کسب ثروت» اشاره کرد.

کتاب‌های او برای کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و افرادی که به دنبال موفقیت هستند مناسب است.

چرا باید کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن را شنید؟

کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن کتابی در دسته‌ی کتاب‌های موفقیت و خودسازی در کسب و کار است. هر فردی با هر پیشه و شغلی می‌تواند از طریق این کتاب به موفقیت‌های بیشتری برسد. در این کتاب شما می‌آموزید که چطور می‌توانید وسواس و میل دست از کار نکشیدن و تلاش را در خود تقویت کنید و تبدیل به فردی متفاوت و تلاشگر شوید. به طوری که دیگران از شما برای موفقیت خود الگو بگیرند.

  • کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • مدت زمان فایل صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن 6 ساعت و 13 دقیقه است که می‌توانید روزانه یک ساعت از آن را گوش دهید و تمرینات و نکات آن را یادداشت‌برداری کنید.
  • کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن جزو کتاب‌های صوتی کم حجم با موضوع موفقیت است. این کتاب برای افرادی که وقت زیادی برای مطالعه ندارند و می‌خواهند در زمینه‌ی موفقیت و کاری یک کتاب صوتی مفید گوش دهند انتخاب مناسبی است.
  • اگر کتاب حاضر برای شما مفید و مناسب واقع شده است میتوانید کتاب تست مامان اثر راب فیتزپاتریک را نیز مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن می‌شنویم

شک و تردید قاتله رویاهاتونه. اکثر مردم اون‌قدر غرق شک و تردیداشون هستن که نمیتونن به خودشون اعتماد کنن و خودشونو درگیر موفقیت کنن. این افراد همواره ترس رو به دلشون راه میدن. من مطمئنم که تعصبات ذهنی شما درمورد اینکه دیگران باعث شک و تردیدتونن مشکل اصلی نیست. بلکه خود شک یک مشکله. شک خطرناک‌ترین و موزی‌ترین شکل تروریسم روانی در جهانه. شک و تردید، افراد، سازمان‌ها، ازدواج‌ها و آرزوها رو با مشکل روبه رو می‌کنه. مطمئنا بزرگترین مشکل زندگی من تا به الان همین شک و تردید بوده. در اواخر دهه‌ی 1990 جنبش مهمی در آمریکا شکل گرفت که طبق اون میتونستن با نگاه به گذشته‌ی طرف علت تمام مشکلات اون رو تشخیص بدن. یکی از این صد علت این بود که مادر یا پدر این افراد به اونا بیش از حد یا خیلی کم توجه می‌کردن و به همین دلیل فکر اونا درگیر خانواده‌ی به اصطلاح ناکارآمد و جستجو برای «کودک درون»‌شون می‌شد. همه‌ی این افراد در مورد احساس ناامیدی شون و اینکه چگونه پدر و مادرشان باعث سردرگمی اونها شدن صحبت می‌کردن.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب کتاب صوتی خاص بودن یا معمولی ماندن اثر گرنت کاردون بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
342.۲۸ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۱۳:۵۰
نویسندهگرنت کاردون
مترجمفریبا سبزچمنی
راویبسام قیدی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۲/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۲.۲۸ مگابایت
۰۶:۱۳:۵۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 18 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
5 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
0 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار خوب و پر از انگیزه و خیلی کاربردی بودو راهنمای خوبی برای کسب و کار هست. همچنین با افکار ثروتمندان و چگونگی رسیدن اونها به قدرت و کنترل کشورها آشنا شدم. صدای گوینده هم بسیار عالی و متناسب بود. سپاس...

5

کتاب بسیار عالی بود وواقعا آدم متوجه میشه چطور آدمی که میره زیرصفر چطور می تونه خودشو بالا بکشه

5

دوستان حتما گوش بدین کتاب عالی

5

یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم

5

عالی

4

خوبه

5

خوبه

4.7
(18)
28,000
٪50
14,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خاص بودن یا معمولی ماندن
٪50
خاص بودن یا معمولی ماندن
وسواس ها ی خود را در جهت رسیدن به موفقیت جهت دهی کنید
شادن پژواک
4.7
(18)
28,000
٪50
14,000
تومان