0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خواجه عبدالله انصاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری

درباره خواجه عبدالله انصاری

در تاریخ ادبیات ایران بزرگان و فرزانگانی وجود دارند که نام آن‌ها تنها در کتاب درسی دوران مدرسه دیده می‌شود و با مرور زمان به درست فراموشی سپرده شده‌اند. اما انتشارات آوانامه با همکاری انتشارات مدرسه دست به تدوین سری معرفی فرزانگان مشهور ادب فارسی زده است. این کتاب معرفی و زندگی‌نامه‌ی خواجه عبدالله انصاری؛ عارف و ادیب فارسی است. ‌

درباره‌ی کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری اثر امیر بختیاریان

کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری به کوشش امیربختیاریان نوشته شده است. این کتاب برای نخستین بار در سال 1382 منتشر شده است. نسخه‌ی فیزیکی این کتاب توسط انتشارات مدرسه منتشر شده و انتشارات آوانامه نسخه‌ی صوتی این کتاب را تهیه کرده است. خوانش صوتی این کتاب را بهروز طالبی بر عهده داشته است و سید زکریا موسوی وظیفه‌ی انتخاب موسیقی و میکس و مستر این کتاب را عهده‌دار بوده است.

خلاصه داستان صوتی خواجه عبدالله انصاری

انتشارات آوانامه درباره‌ی این کتاب می‌نویسد: «در سال 396 قمری در هرات کودکی به دنیا آمد که در آینده فردی بلند آوازه شد. این کودک را ابواسماعیل عبدالله بن ابی‌منصور محمد نامیدند که بعدها به عنوان یکی از نوابغ ادبی و چهره‌های شاخص خراسان قدیم در قرن 11 میلادی شناخته شد و در زمینه‎های مفسری قرآن، محدث، اهل فن جدل و استاد اخلاق دستی بر آتش داشت. پیروانش به وی القابی چون «پیر هرات»، «پیر انصار»، «خواجه عبدالله انصاری» و «انصاری هروی» دادند. وی بالغ بر ده  کتاب و رساله در باب حدیث، اخلاق،  عرفان، فقه، شعر و نثر ادبی از خود به یادگار گذاشته است. کتاب «خواجه عبدالله انصاری» با نثری روان و بسیار ساده زندگی این دانشمند بزرگ ایرانی را شرح می‌دهد و شما را با سبک زندگی و سختی‌هایی که این دانشمند در راه رسیدن به اهدافش پشت سر گذاشته آشنا می‌کند.»‌

درباره‌ی امیر بختیاریان نویسنده‌ی کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری

انتشارات آوانامه کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری را به نویسندگی امیر بختیاریان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. ابداع کتاب‌های صوتی یکی از تاثیرگذارترین اتفاقاتی بود که در قرن اخیر رخ داده است. این روزها که زندگی‌ها به شدت ماشینی شده است کمتر کسی زمان کافی برای مطالعه پیدا می‌کند. کتاب‌های صوتی به دلیل سهولت استفاده‌شان میتوانند اوقات خالی خواننده را پر کنند. به این معنی که شما می‌توانید هنگامی که مشغول کارهای دیگر هستید به کتاب صوتی گوش کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. آوانامه یکی از بهترین ناشران و تولیدکنندگان کتاب صوتی در ایران است. آوانامه با انتشار نسخه‌ی صوتی بهترین آثار ادبیات و فلسفه به انتشاراتی معتبر تبدیل شده است.

چرا باید کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری را خواند؟

خواجه عبدالله انصاری یکی از مهم‌ترین ادیبان و اندیشمندان ایرانی است که با نام‌های پیر هرات و پیر انصار شناخته می‌شود. خواندن آثار او خواننده را با ادبیات قرن پنجم هجری آشنا می‌کند. از جمله مهم‌ترین آثار او می‌توان به رساله‌ی دل و جان، مناجات نامه و الهی نامه اشاره کرد.

کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری در دسته‌ی کتاب‌های شناخت فرزانگان÷ قرار دارد.

کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی صوتی خواجه عبدالله انصاری را بهروز طالبی به‌عهده داشته ‌است.

کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع شناخت فرزانگان را بخوانند مفید خواهد بود.

‌در بخشی از کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری می‌شنویم

- الهی، پنداشتم که تو را شناختم. اکنون آن پندار به آب انداختم.

-الهی، گناه ماه ریگ و رحمت تو دریا. یک دانه ریگ در دریا چه پیدا. 

-الهی، ای داننده‌ی هر چیز و سازنده هر کار و دارنده هر کس! نه کس را با تو انبازی، و نه کس را از تو بی نیازی. کار به حکمت می‌اندازی و به لطف می‌سازی؛ نه بیداد است و نه بازی.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی خواجه عبدالله انصاری اثر خواجه عبدالله انصاری بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی شناخت فرزانگان می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
101.۲۳ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۵۰:۰۰
نویسندهامیر بختیاریان
راویبهروز طالبی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۰۱.۲۳ مگابایت
۰۱:۵۰:۰۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
85 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

واقعا کتب خوبی است برای کسی که بخواد از زندگی و سیره ی این بزرگمرد عرفان و معرفت آگاه بشه، اکیدا به همه عزیزان توصیه‌میشه حتما بخرید و گوش کنید

5

عالی بود اولین کتابی بود که واقعی توصیف شده بود

5

مناجات نامه هم هست يا فقط زندگى نامه هست

5

عالی بود ممنونم??

5

بسیار عالی

4.7
(7)
41,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه صوتی فرزانگان
شامل 35 عنوان کتاب
خواجه عبدالله انصاری
خواجه عبدالله انصاری
امیر بختیاریان
آوانامه
4.7
(7)
41,000
تومان