0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به دنبال خدایان مصر
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی به دنبال خدایان مصر

درباره به دنبال خدایان مصر

‌درباره‌ی کتاب به دنبال خدایان مصر اثر اولیویه تیانو

کتاب به دنبال خدایان مصر یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی "به دنبال..." انتشارات ققنوس است که نسخه‌ی صوتی آن توسط انتشارات آوانامه منتشر شده است. این مجموعه کتاب‌ها اطلاعات جامعی درباره‌ی شخصیت یا موضوعی که در عنوان آن‌ها مطرح شده‌اند در اختیار خواننده قرار می‌دهند. از این مجموعه تاکنون کتاب‌های به دنبال اسکندر، به دنبال امیرکبیر، به دنبال بنیان‌گذاران رم، به دنبال حسن صباح، به دنبال ژولیوس سزار، به دنبال داروین، به دنبال دزدان دریایی، به دنبال ژاندارک، به دنبال علاالدین، به دنبال فردوسی، به دنبال لئوناردو داوینچی، به دنبال مارکوپولو، به دنبال محمد(ص)، به دنبال مولانا، به دنبال کاغذ اخبار، به دنبال کریستف کلمب و همین کتاب توسط انتشارات ققنوس به چاپ رسیده است که همگی آن‌ها در دو نسخه‌ی کتاب صوتی و متنی در اپلیکیشن و وبسایت فیدیبو برای دانلود، مطالعه و شنیدن موجود هستند.

روایت‌های این مجموعه همگی به خواننده اجازه می‌دهند تا قهرمانان تاریخی و ماجراهای‌ زندگی ایشان را دنبال کنند. این مجموعه همچنین به بازآفرینی تمدن‌های بزرگ و تاریخ آن می‌پردازد. داستان‌هایی که در این مجموعه روایت شده‌اند همگی بر اساس آثار باستانی و افسانه‌های گوناگون تاریخی بازنویسی شده‌اند.

مروری بر فصل‌های کتاب به دنبال خدایان مصر

کتاب به دنبال خدایان مصر در نه فصل با عناوین زیر نوشته شده است:

فصل اول: ایزد رع

فصل دوم: ایزیس در جستجو

فصل سوم: ست علیه حوروس

فصل چهارم: داستان‌هایی برای پادشاه خوفو

فصل پنجم: داستان غریق

فصل ششم: داستان دو برادر

فصل هفتم: کتاب تحوت

فصل هشتم: نبرد قادش

فصل نهم: گدر به فراسو

خوانش فصل‌های این کتاب به طور میانگین زمانی پانزده دقیقه‌ای دارند و به همین دلیل شنونده می‌تواند به سادگی و در مدت زمانی کوتاه با اسطوره‌ها و داستان‌های اساطیری و تاریخی مصر باستان آشنایی پیدا کند.

‌در بخشی از کتاب به دنبال خدایان مصر می‌شنویم

اوزیریس با یاد دادن بهره‌برداری از نیل و طغیان سالانه‌اش ساکنان اولیه‌ی مصر را از صیادی و زندگی و کولی‌وار دور کرد. به آنان کشاورزی و دامپروری یاد داد. به آنان درخت مو داد و هنر ساختن شراب آموخت. برای آنان قوانینی گذاشت و یاد داد چگونه به خدایان احترام بگذارند. پس از آن‌که این کار‌ها را برای مردم دره‌ی نیل انجام داد، سرتاسر جهان را در نوردید و برای مردم دیگر نیز همین کار‌ها را انجام داد. او این کارها را به دور از هرگونه خشونت و با اعتقاد به عشق انجام می‌داد. افسوس که کم کم نسبت به برادرش که مورد محبت دیگران بود حسادت ورزید و با استفاده از غیبت او گروه هفتاد و دو نفره‌ای از هم کیشانش را گرد آورد. ست می‌خواست طی توطئه‌ای خود را از شر برادرش رها سازد و امپراطوری او را غصب کند. ست پیکر برادرش را مخفیانه اندازه گرفته و دستور داد تا صندوقی به اندازه‌اش بسازند. صندوق بسیار زیبا بود و از چوب سدر ساخته شده بود. صندوق را با روکش چوب آبنوس و عاج خاتم‌کاری کرده‌بودند. هنگامی که اوزیریس بازگشت ست او را به مهمانی بزرگی دعوت کرد که در آن همه‌ی همپیمانانش شرکت داشتند. وقتی که همه به فراوانی خوردند و نوشیدند گفت تا صندوق را بیاورند. همه زیبایی و کمال کار انجام شده را تحسین کردند. ست شوخی کنان قول داد که صندوق را به کسی هدیه می‌کند که وقتی در آن دراز بکشد کاملا اندازه‌ی بدنش باشد. همگی یکی بعد از دیگری صندوق را امتحان کردند اما صندوق برای آن‌ها بسیار بزرگ بود. وقتی نوبت اوزیریس شد توی صندوق رفت و دراز به دراز در آن جای گرفت. همان لحظه ست و همدستانش دویدند، در صندوق را بستند، به آن قفل زدند و با سرب مذاب مهر و مومش کردند. بعد صندوق را به سوی رودخانه بردند و در آن انتداختند تا به دریا برود و گم شود.

ترجمه‌ی کتاب به دنبال خدایان مصر به فارسی

انتشارات آوانامه کتاب به دنبال خدایان مصر را با ترجمه‌ی شورا منزوی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب مستقیما از زبان فرانسوی به فارسی برگردانده شده است.

کتاب به دنبال خدایان مصر در دسته‌ی کتاب‌های تاریخی قرار دارد.

کتاب به دنبال خدایان مصر مناسب برای تمام گروه‌های سنی است.

خوانش کتاب صوتی به دنبال خدایان مصر را بهروز طالبی به‌عهده داشته‌ است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب به دنبال خدایان مصر اثر اولیویه تیانو بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی تاریخ می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
112.۷۱ مگابایت
مدت زمان
۰۲:۰۲:۲۳
نویسندهاولیویه تیانو
مترجمشورا منزوی
راویبهروز طالبی
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۱۲.۷۱ مگابایت
۰۲:۰۲:۲۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

فاجعه بود... داستان های پراکنده و بی هدف

5

خوبه

4
(4)
41,000
٪30
28,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
به دنبال خدایان مصر
به دنبال خدایان مصر
اولیویه تیانو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به دنبال خدایان مصر
٪30
به دنبال خدایان مصر
اولیویه تیانو
آوانامه
4
(4)
41,000
٪30
28,700
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر