0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیندیشید و ثروتمند شوید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

نویسنده:
ناپلئون هیل
درباره بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به قلم ناپلئون هیل، یکی از الهام‌بخش‌ترین کتاب‌های زمان خویش است که به انسان‌های زیادی کمک کرده تا از چنگال فقر نجات پیدا کنند و ثروتمند شوند.

بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) معروف‌ترین کتاب ناپلئون هیل است که نسخه اولیه آن در سال ۱۹۳۷ منتشر شد و توانست رکورد فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه را تا امروز بزند و به یکی از موفق‌ترین کتاب‌های حوزه روانشناسی و توسعه فردی تبدیل شود.

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید درباره چه موضوعی صحبت می‌کند؟

این کتاب شامل فرمول سیزده‌گانه است که با کمک آن می‌توانید مسیر رسیدن به موفقیت را هموار کنید. این کتاب دربردارنده رازهایی برای ثروتمند شدن است که به خوانندگان کمک می‌کند به ثروت و موفقیت برسند و راه‌کارهای ارائه‌شده توسط هیل، هم در زمان خودش کارآمد بود و هم امروزه به‌درد بخور است.

در فصل‌هایی از این کتاب می‌توانید داستان افراد موفقی مثل بیل‌گیتس، مایکل جردن و ری کورک را بخوانید و به رازهای ثروتمند شدن آن‌ها پی ببرید. هیل به افرادی که مایل هستند موفقیت را به معنای واقعی تجربه کنند، کمک می‌کند تا بتوانند تغییراتی اساسی در زندگی‌شان به‌وجود آورند و زندگی بهتری داشته باشند. فلسفه‌های هیل بسیار ساده، شفاف و کارآمد هستند. ناپلئون هیل برای نوشتن این کتاب، از داستان زندگی افرادی مثل اندرو کارنگی، توماس ادیسون، هنری فورد و دیگر میلیونرهای هم نسل خود الهام گرفته است.

بیندیشید و ثروتمند شوید تاکنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است. نسخه حاضر را «تکتم سعید نیا» به فارسی برگردانده و نشر معیار علم آن را در سال ۱۳۹۷ منتشر کرده است. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی این اثر را از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید.

درباره ناپلئون هیل، نویسنده کتاب

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده آمریکایی، در سال ۱۸۸۳ متولد شد و با نوشتن کتاب بندیشید و ثروتمند شوید، توانست برای خود شهرت زیادی کسب کند. هیل نویسندگی را از سن ۱۳ سالگی شروع کرد و با ادامه این مسیر، به محبوب‌ترین نویسنده انگیزشی آمریکا تبدیل شد. او از پیشگامان نویسندگی در سبک مدرن خودیاری و موفقیت است. زندگی او چالش‌ها و فراز و فرودهای بسیار زیادی داشته که حتی بعد از مرگ او نیز ادامه داشته است. برای مثال او در چند شهر مختلف، چند شرکت مختلف ثبت کرد که همه آن‌ها ورشکست شدند و او به کلاهبرداری متهم شد. هیل به مدت چند سال سردبیر مجله‌ «قوانین طلایی هیل» بود و فعالیت‌های مختلفی را در زمینه نویسندگی انجام داد. او کتاب «قانون موفقیت» را در سال ۱۹۲۸ نوشت و بعد از آن، به ثروت و شهرت رسید.

چهار دلیل مهم برای مطالعه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

اگر از مطالعه کتاب‌های روانشناسی و توسعه فردی لذت می‌برید، مطالعه این کتاب نیز برایتان لذت‌بخش خواهد بود. بیندیشید و ثروتمند شوید در تلاش است تا باورهای کلیشه‌ای شما را درباره موفقیت به کنار زند و راه جدید را نشان دهد. این کتاب به شما یاد می‌دهد که جز اینکه خودتان نخواهید موفق شوید، سدی مانع شما نیست. جالب است که بعد از گذشت دهه‌ها، هنوز هم این اثر یکی از موفق‌ترین کتاب‌های حوزه توسعه فردی است. از جمله مزایای مطالعه بیندیشید و ثروتمند شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می‌توانید به رازهای پنهان در زندگی افراد موفق و ثروتمند پی ببرید
  • با استفاه از فرمو سیزده‌گانه هیل، برای موفقیت گام‌به‌گام خود برنامه‌ریزی کنید
  • فرمول معروف پیشرفت و موفقیت شخصی اندرو کارنگی را یاد می‌گیرید
  • می‌توانید مثل افراد ثروتمند بیندیشید و در نهایت با استفاده از فرمول‌ها، مثل آن‌ها ثروتمند شوید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

گام اول به سوی ثروت

وقتی بیش از سی سال قبل ادوین بارنز از قطار باری در اورنج ان جی پیاده شد، شاید مثل یک دوره‌گرد خانه به دوش به نظر رسیده باشد؛ اما افکارش شبیه یک پادشاه بود در طول مسیر از راه آهن تا دفتر توماس ادیسون ذهنش مشغول بود. خودش را می‌دید که در حضور ادیسون ‌ایستاده است صدای خودش را می‌شنید که از آقای ادیسون می‌خواهد فرصتی به او بدهد تا دل مشغولی وسواسی زندگی‌اش با میل سوزان همکاری حرفه‌ای با مخترع بزرگ را شروع کند. میل شدید بارنز یک‌ امید نبود، یک آرزو نبود، بلکه یک میل پرحرارت مشتاقانه بود که از هرچیز دیگری پیشی می‌گرفت. اشتیاقی مشخص و آشکار بود. حتی میلش وقتی نزد ادیسون رفت هم جدید نبود. مدت‌ها این اشتیاق فراوان در او وجود داشت. در ابتدا وقتی برای اولین بار این میل شدید در ذهنش ظاهر شد، ممکن بود فقط یک آرزو بوده باشد؛ اما وقتی با این خواسته نزد ادیسون، رفت دیگر فقط یک آرزو نبود. چند سال بعد ادوین بارنز دوباره در همان دفتر کاری که اولین بار این مخترع بزرگ را ملاقات کرده بود کنار ادیسون‌ ایستاد. این بار میل شدید او به واقعیت تبدیل شده بود. او با ادیسون کار می‌کرد. رویای بزرگ زندگی‌اش واقعی شده بود. امروز کسانی که بارنز را می‌شناسند به دلیل فرصتی که زندگی به او داد به او حسادت می‌کنند. آن‌ها او را در دوران پیروزی‌اش می‌بینند؛ بدون اینکه برای بررسی دلیل موفقیت او زحمتی بکشند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

پیشرفت و موفقیت شخصی، یکی از دغدغه‌های انسان‌ها است که در هر زمانی، به شکل مخصوص خود رواج داشته. امروزه بسیاری از افراد دوست دارند در زمانی کم، فرمول‌های موفقیت و پیشرفت را یاد بگیرند و با استفاده از آن‌ها، زندگی خود را توسعه بخشند. کتاب‌های حوزه توسعه فردی به شما کمک می‌کند به خواسته‌های خود برسید و با مهم‌ترین فرمول‌ها و قوانین موفقیت آشنا شوید. از جمله بهترین کتاب‌های این حوزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهناپلئون هیل
مترجم تکتم سعید نیا
ناشرنشر معیار علم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
20,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۶ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 149 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (3)
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
12 ٪
81 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

چه دردی رو دوا میکنید مدام تجویز دارید چنل بی رو گوش کنید میلیون ها نفر از سراسر جهان گفتن این کتاب عالیه و زندگی شون تغییر کرده و یه مشت ادم توی ایران تاکید دارن نه نکنید این کارو این اقا حقه بازه عجبا شاید یک جمله کتاب زندگی کسی رو تغییر بده چیکار دارید نویسنده اش چی بوده به محتوا فکر کنید و این قدر موفقیت کسی رو سرکوب نکنید

5

ب قانون جذب ایمان دارم ،الان همون چیزی هستم ک بچگی ارزو میکردم

4

برای شناخت بیشتر ناپلئون هیل پیشنهاد میکنم حتما پادکست Channelb از علی بندری عزیز رو در فیدیبو یا اپ های دیگه پادگیر گوش بدید. کمک میکنه دید بهتری در رابطه با ناپلئون هیل پیدا کنید.

3

کتاب عالی ولی ترجمه ضعیف! چقدر ضعیف؟ آنقدر ضعیف که اگر کتاب اصلی را نخونی، هیچی از ترجمه متوجه نمیشی. اصلا مترجم اینکاره نبوده. نه دیدگاه روانشناسانه داشته نه ترجمه حرفه ای. پیشنهاد میکنم برای اینکه خدمات خوب فیدیبو تحت تاثیر قرار نگیره یک تیم بررسی کیفیت ترجمه تشکیل بدهید.

4

متاسفم واقعا برای این ترجمه بد کتاب حیف این کتاب با ارزش اینقدر بد نرجمه شده که ادم سردر گم میشه. خود کتاب بسیار عالی و مفاهیم خوبی داره ولی ترجمه اون اصلا در خورش نیست حتی معلوم نیست آیا کتاب ویراست شده من که بعید میدونم با این جمله بندی های ترمجه ای که داره

2

چرا من هر چی خوندم نمیفهمم؟هر چی میخونم خنگتر میشم ،بعضی صفحه ها رو ک رد میکنم میگم بعدش بهتر میشه هی خنگگگ تر ،ترجمه اش داغونترینه داغون

5
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
سخت‌خوان 💎
آموزنده 🦉

کتاب خوبی هست مخصوصا برای مردم امروز که خیلی‌ کم برای چیزهایی که می‌خواهند سخت تلاش میکنند، این کتاب در تمام بخش از تمام وجود چیزی را خواستن و تلاش کردن برای آن را یادآوری می‌کند. من نسخه صوتی کتاب را هم گوش دادم که بسیار عالی هست در هر دو نسخه

1

از اون کتاباییه که باعث میشه آدم توهم بزنه ،در ضمن مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید ، این کتاب پنجاه صفحه فقط ازخودش تعریف کرده اونوقت ده صفحه نمونه گذاشته برا خوندن

4

اپیزودهای ۱۹ و ۲۰ – ناپلئون هیل پادکست چنل بی را بشنوید و بعد خودتان قضاوت کنید که این کتاب ارزش خواندن داره یا نه!!!

4

کتاب برای صد سال پیشه. مطالب بسیار تکراریه. به خصوص اوایل کتاب که فقط داره از چیزی که نگاشته تعریف می کنه. البته قابل هضم هست. هر چی نباشه صد سال پیش کمتر از این دست کتاب ها چاپ می شده.

نمایش 71 نقد دیگر
4
(149)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
8,000
٪50
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیندیشید و ثروتمند شوید
٪50
بیندیشید و ثروتمند شوید
ناپلئون هیل
نشر معیار علم
4
(149)
آرامش‌بخش 🌱 (3)
8,000
٪50
4,000
تومان