0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دگرگونی زندگی با جادوی نظم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب دگرگونی زندگی با جادوی نظم

هنر ژاپنی نظم و ترتیب
درباره دگرگونی زندگی با جادوی نظم
اکثر مردم دوست دارند در فضای تمیز و مرتبی زندگی کنند. هر کسی که فقط یک‌بار فضای مورد نظرش را مرتب کرده باشد آرزو می‌کند که آنجا برای همیشه به همان شکل باقی بماند. اما بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این کار شدنی نیست. آنها روش‌های متفاوتی را امتحان می‌کنند اما خیلی زود متوجه می‌شوند که اوضاع دوباره به حالت سابق در آمده است. بااین‌حال کاملاً اطمینان دارم که همه می‌تواند اطراف خود را مرتب نگه دارند. به منظور انجام این کار، باید عادات و دید خود نسبت به نظم و ترتیب را به‌طور کامل از نو ارزیابی کنیم. به نظر کار مشکلی ست اما نگران نباشید. وقتی خواندن این کتاب را به پایان می‌رسانید، شما آمادگی انجام این کار را پیدا می‌کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۶ مگابایت
تعداد صفحات
198 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۳۶:۰۰
نویسندهماری کندو
نویسنده دومماری کُندو
مترجمپری زنگنه
ناشرنشر معیار علم
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Jinsei ga tokimeku katazuke no mahō,
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
30,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۶ مگابایت
۱۹۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 27 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
3 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
18 ٪
1
ستاره
3 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بار دومیه که در مورد این کتاب معجزه آسا میخوام نظر بدم. بعد از خوندن این کتاب کارهایی که کردم:: ۱.پاکسازی عکس های آلبوهای قدیمی انجام دادم.عکس هایی که خوشحالم نمیکرد ، پاره کردم .حتی یکی از آلبوم های بزرگ ، عکس هاشو خارج کردم،و خود آلبوم را بیرون انداختم چون خیلی جاگیر بود ، ترجیحا عکس هارو گذاشتم تو پاکت. ۲.اپلیکیشن های موبایلم را پاکسازی کردم. ۳.عکس های بچگی دخترم را در گوشیم که از یه حالت یا مناسبت مثلا ده تا عکس داشت رسوندم به دو عکس و خیلی حجم کل پوشه عکس هاش اومد پایین و بعدا برای مرور هم وقت کمتری میگیره. .۴.خلاصه این کتاب معجزه ای ایجاد کرد در من.و چقدر خوشحالم که الان میدونم چطور به دختر کوچولوم نظم و ترتیب را یاد بدم.و وقتی از بچگی یاد بگیره ،دیگه تو بزرگسالی نمیتونه با بینظمی زندگی کنه

3

کتاب خوبیه ترجمه ش هم خوبه. اینکه برای همه اشیاء بی جان، شخصیت و احساس قائله خیلی بامزه ست، کاملا ژاپنی?. هنوز تمومش نکرده م ولی تا اینجا و البته تا آخر فهرست کتاب مطلبی در مورد اینکه این روش، معضل بی نظمی رو بطور برگشت ناپذیر حل میکنه ندیده م. در نتیجه فکر نمیکنم در مورد من جواب بده. حتی شک دارم نویسنده با وجود تجربه کاری ش، با موارد حادی مثل خودم زیاد روبرو شده باشه برای همین نمیتونه عمق فاجعه رو دقیق حدس بزنه... ?

5

درباره این ترجمه: پیشنهاد می‌کنم همین ترجمه از خانم زنگنه را بگیرید. اصلا ترجمه دیگر را که فیدیبو هم دارد نگیرید هرچند که نام معروفی دارد. چون اون ترجمه علاوه بر بعضی جمله های گنگ و نامفهوم، بسیاری از جمله‌ها را ترجمه نکرده گذاشته و مطلب ناقص یا حتی برعکس بیان شده است.

5

از آن دسته کتاب هایی بود که اثر خود را به طور آشکاری بر زندگی من گذاشت. داشتن نظم برای من همیشه دغدغه بود، اکنون و پس از آموختن از این کتاب بی دغدغه منظم هستم. البته نظمی که از آن حرف می زنم فقط در خانه و کمد و چمدان اتفاق نیافتاده بلکه حتی به آشفتگی های ذهنم نیز سر و سامان داده است.

5

کتاب عالی و بی نظیر برای ایرانی ها هست. که عادت به انبار کردن وسایل دور ریز دارند. بسیار تمریناتش عالی بود. تمامش رو انجام دادم و واقعا آرامش زیادی تو خونه ایجاد شده. توصیه میکنم بخونید. من کتاب رو برای نوجوانان تدریس کردم وفوق العاده اثر گذار بود. متشکرم

5

کتاب خیلی خوبیه اونجا که میگه هر چیزی چیزی به جز ارتعاش نیست و فرکانس های همانند همدیگه رو جذب می کنند یاد دیاپازون تو درس فیزیک افتادم دقیقا همینطوره و یا اینکه میگه امیلی دخترم مرتب منتظر اتفاقای خوب تو زندگیشه و جالب اینه که اتفاق میفته

5

کتتب جذاب و بسیار تاثیرگذاری بود.در حین خوندن کتاب به بعضی از آموزشها عمل کردم و حالا بعد از تموم شدنش حتما بقیه آموزش هارو هم انجام میدم. بسیار بسیار بسیار کتاب دلنشین و بدردبخوری بود.

2

به نظرم کار خاصی رو آموزش نمیده فقط میگه دور بریزید.این سبک آموزش به درد فرهنگ های میخوره که خیلی نامرتب و شلخته هستن.وگرنه جز به جز آموزش هاش رو ایرانی ها بلدن.

2

احساس می‌کنم کتاب برای آدم‌های پولدار نوشته شده به هرحال اون‌قدر برام کمک‌کننده نبود

5

بنظرم کتاب فوق العاده اییه اثر مثبتی داشت توی نظم دهی و سبک زندگیم

نمایش 5 نقد دیگر
4.2
(27)
آموزنده 🦉 (1)
8,000
٪50
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دگرگونی زندگی با جادوی نظم
٪50
دگرگونی زندگی با جادوی نظم
هنر ژاپنی نظم و ترتیب
نشر معیار علم
4.2
(27)
آموزنده 🦉 (1)
8,000
٪50
4,000
تومان