0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
در جستجوی قهرمانان

معرفی، خرید و دانلود کتاب در جستجوی قهرمانان

کتاب اول
نویسنده:
مورگان رایس
درباره در جستجوی قهرمانان
روز نام‌نویسی تنها روزی بود که ارتش پادشاه از میان داوطلبان استان‌ها برای برگزیدن لژیون سلطنتی افراد را دستچین می‌کردند. ثور در تمام طول زندگی‌اش هیچ رؤیای دیگری را دنبال نکرده بود. برای او زندگی فقط یک معنی داشت: پیوستن به «نقره»ها. نقره‌ها به نیروهای نخبه شوالیه پادشاه می‌گفتند که به بهترین زره‌ها و سلاح‌های انتخاب شده در سراسر هر دو پادشاهی آراسته بودند و هیچکس نمی‌توانست بدون پیوستن به لژیون وارد جمع نقره‌ها شود. گروهان متشکل از رده‌های سنی چهارده تا نوزده ساله بود و اگر کسی اصیل‌زاده و یا جنگجوی مشهوری نبود، فقط از همین راه می‌توانست به لژیون ملحق شود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۴ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسندهمورگان رایس
مترجممحمد نوراللهی
ناشرانتشارات بهنام
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A quest og heroes
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۱۰/۲۰
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
220,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۴ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.2
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
30 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

داستان بدی است، حیف وقت و پول. ژانر نوجوانی که می فهمد قدرتهای پنهانی دارد و باید آنها را در مدرسه جادوگری یا ارتش پرورش دهد، زیاد تکرار شده ولی این داستان واقعا بد نوشته شده، به بدی مجموعه چشم الهی است، اگر کارآموز رنجر یا جستجوی دلتورا رده ب است، این داستان، با ارفاق زیاد ج می گیرد. شخصیت پردازی بد است و رفتار ادمها پر از تناقض است و باورناپذیر، صحنه پردازی و داستان گویی که افتضاح، پادشاه در حال مرگ است، یک پزشک در کل دربار نیست، شاهزاده خانم زیبا و عاقل الکی الکی عاشق میشه و برای خودش توی جنگل و دشت یورتمه میره بدون یک ندیمه، ثور سه تا برادر داره که همزمان با اون وارد ارتش شده اند از وسط های کتاب اول ناپدید می شوند و دیگه هیچ نشونی از آنها نیست. واقعا انگار این کتاب را یک دبیرستانی نوشته، با یک دیدگاه کودکانه و غیرمنطقی به سبک قصه امیر ارسلان نامدار. فقط میتونه برای نوجوانان زیر پانزده سال سرگرم کننده باشد.

3

کتاب اول به نسبت ضعیف با دوستانی که خوندن صحبت کردم گفتن کلا مجموعه بهتر از جلد اول میشه ولی قرار نیست با یک اثر خاص ربرو باشیم ولی از ایده نویسنده خوشم آمد بهش بهرخازر ایده سه تا ستاره می دم

4

کتاب خوبیه.ولی منم توصیه میکنم نخرید.چون بقیه کتاب نمیاد و کامل نیست

4

داستان جالب و گيراست ولي ترجمه ي بدي داره

3.2
(13)
110,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
در جستجوی قهرمانان
در جستجوی قهرمانان
کتاب اول
انتشارات بهنام
3.2
(13)
110,000
تومان