0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پیشگویی آسمانی

کتاب صوتی
نویسنده:
درباره پیشگویی آسمانی

جیمز ردفیلد، نویسنده‌ی موفق آمریکایی

جیمز ردفیلد (James Redfield) متولد ۱۹ مارس ۱۹۵۰، نویسنده، مدرس، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ی آمریکایی است. او در یک منطقه‌ی روستایی در نزدیکی شهر بیرمنگام آلاباما در ایالات متحده آمریکا بزرگ شد. ردفیلد با رمان «پیشگویی آسمانی» در سال ۱۹۹۳ مشهور شد. ردفیلد در حین تحصیل در رشته‌ی جامعه‌شناسی در دانشگاه آبرن، فلسفه‌های شرق از جمله تائوئیسم و ذن را مطالعه کرد. در این مدت، او به جنبش بالقوه انسانی کشیده شد و برای نظریه‌هایی در مورد شهودها و پدیده‌های روانی که به مشتریانش کمک می‌کرد، به آن روی آورد. در سال ۱۹۸۹، او شغل خود را به عنوان یک درمانگر رها کرد تا تمام وقت بنویسد، و علاقه‌ی خود را به روانشناسی تعاملی، فلسفه‌های شرق و غرب، علم، آینده‌پژوهی، بوم‌شناسی، تاریخ و عرفان ترکیب کرد. هنگامی که ردفیلد در سال ۱۹۹۲، اولین رمان خود، «پیشگویی آسمانی» را خودش منتشر کرد، علاقه‌ی کتابفروشان و خوانندگان باعث شد که این کتاب به یکی از موفق‌ترین کتاب‌های «خود منتشر شده» در تمام دوران تبدیل شود. کتاب وارنر حقوقش را خرید و نسخه‌ی سخت جلد آن را در مارس ۱۹۹۴ منتشر کرد. این کتاب به سرعت به جایگاه شماره یک در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز صعود کرد.


یک ماجرا و کشف تکان‌دهنده

کتاب «پیشگویی آسمانی» در برگیرنده‌ی اسراری است که هم اکنون در حال دگرگون ساختن جهان است. این کتاب با توسل به تعالیم خردمندانه‌ی یک دست‌نوشته‌ی پرویی به شما می‌آموزد که از هم اکنون بین وقایع زندگی خود ارتباط برقرار کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا وقایعی را که در آینده برای شما رخ خواهد داد ببینید و کشف کنید! کتابی که نخستین‌بار در کتابفروشی‌های کوچک آمریکا عرضه شد و سپس دست به دست گشت. داستان این کتاب، یک ماجرا و کشف تکان‌دهنده است. اما در عین حال، راهنمایی قدرتمند است که به ادراک روشن شما از علت موقعیت کنونی‌تان در زندگی می‌انجامد، و با انرژی و امیدی نو شما را در مسیر حرکتتان به سوی فردا هدایت می‌کند.


۹ بینش کلیدی از خود زندگی

شارلین به دوست قدیمی‌اش خبر می‌دهد که کتیبه‌ای در پرو پیدا شده و او می‌خواهد در موردش با وی صحبت کند. وقتی یکدیگر را ملاقات می‌کنند به او می‌گوید که دولت پرو از فاش شدن متن کتیبه برای مردم جلوگیری می‌کند، ولی او با کشیشی ملاقات کرده که به وی گفته کتیبه متعلق به قرن ششم پیش از میلاد مسیح است و تحولی همه جانبه در جامعه‌ی بشری در دهه‌های پایانی قرن بیستم پیش‌بینی می‌کند. کم‌کم تغییری در بنیاد آگاهی‌ها بوجود می‌آید. تغییری که ماهیت مذهبی ندارد بلکه روحانی‌ست. کتیبه بخش‌ها یا فصل‌هایی دارد که هر کدام رسیدن به یک بصیرت در زندگی را توضیح می‌دهند که بشر این بصیرت‌های ۹ گانه را یکی پس از دیگری درک می‌کند.


نسخه‌ی صوتی کتاب «پیشگویی آسمانی»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر ذهن آویز»، نسخه‌ی صوتی کتاب «پیشگویی آسمانی» اثر «جیمز ردفیلد» را با ترجمه‌ی «ستاره آخوندی» و صدای «مهدی صفری» تولید و منتشر کرده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
626.۶۹ کیلوبایت
مدت زمان
۱۰:۵۸:۱۶
نویسندهجیمز ردفیلد
مترجمستاره آخوندی
راویمهدی صفری
ناشرآوانامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۲۶.۶۹ کیلوبایت
۱۰:۵۸:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
100 ٪
4
0 ٪
3
0 ٪
2
0 ٪
1
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام نمیدونم به صلاح هست که این موضوع رو عنوان کنم يا نه من با خوندن این کتاب کاملا شوکه شدم چون تمام مراحل مکتوب در این کتاب برای من اتفاق افتاد و من واقعا نمیدونم از کجا شروع شد ولی با گفتن این اتفاقات و اخبار نهایتأ منجر به دستگیری و بستری کردن من در تيمارستان انجامید وقتی در حال خواندن این کتاب بودم کلمه به کلمه اش برام فراتر از معجزه بود واقعا نمیدونم چی باید بگم واقعا متاسفم که بروز همچین حالات عرفانی در من جرم شناخته شد در صورتیکه در کشور آزادی مثل آمریکا نوشتن این مطلب باعث شکوفايي جامعه میشود

5
(1)
113,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیشگویی آسمانی
جیمز ردفیلد
آوانامه
5
(1)
113,000
تومان