0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعتراف خواهرانه
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی اعتراف خواهرانه

درباره اعتراف خواهرانه

داستان صوتی «اعتراف خواهرانه» داستان دو خواهر است؛ داستان دو خواهری که تمام عمر مثل دو عضو به‌هم‌چسبیده بودند. روایتی دردناک؛ از آن‌ روایت‌ها که هر کجا بگویی اشک همه را درمی‌آورد. روایتی از دو سرنوشت متفاوت و غم از دست دادن عشق، وابستگی‌ها و از دست دادن‌ها، حسادت و حسرت‌‌های بی‌جواب. داستانی که در هر لایه‌هاش سایه‌ای از مرگ نشسته است و به مخاطب چشم‌دوخته است. این داستان با پایان‌بندی‌اش شما را شگفت‌زده می‌کند.


داستان کوتاه «اعتراف خواهرانه» به قلم جادویی گی دو موپاسان، و با صدای زیبای مرجان عابدینی را، از مجموعه «روایت آواهای سوپرانو می‌شنوید. داستانی که بعد از شنیدنش جور دیگری به رازها و عشق و حسرت‌های زندگی‌تان نگاه می‌کنید و با عینکی از جنس شک به جهان خیره می‌شوید.


در قسمتی از داستان کوتاه صوتی «اعتراف خواهرانه»، با صدای مرجان عابدینی، می‌شنوید:

«خواهرش سوزان، که شش سال از او بزرگ‌تر بود بر بالینش زانو زده و هق‌هق می‌گریست. دو شمع روی میز کوچکی با ملحفه‌ای سفید، کنار تخت زن محتضر، اتاق را روشن کرده بود و هر لحظه انتظار می‌رفت تا کشیش آخرین آیین عشای ربانی و مراسم تدفین را برای مارگارت اجرا کند.

فضای غمناک خانه بوی مرگ می‌داد؛ عرصه وداعی دردناک. شیشه‌های دارو روی کاناپه افتاده بود. ملحفه، پیچ‌خورده، با پا به گوشه‌ای پرت شده بود. صندلی‌ها به‌هم‌ریخته بودند، گویی هر یک وحشت‌زده به سویی دویده باشند. مرگ، مرگِ مخوف در اتاق کمین کرده و به انتظار شکار نشسته بود.»

گی دو موپاسان، نویسنده داستان کوتاه «اعتراف خواهرانه» از بزرگ‌ترین داستان‌نویسان قرن نوزدهم ادبیات فرانسه است. داستان‌های کوتاه او به لحاظ ویژگی‌های نگارشی از گنجینه‌های ادبیِ جهان به شمار می‌روند. او حیاتی پر از اندوه و دشواری داشت و زندگیِ غم‌انگیزی را گذراند اما بر خلاف بسیاری از نویسندگانِ پرآوازه، در طول حیاتش این فرصت را داشت تا دیده شدن آثارش و استقبال عموم مردم از آن‌ها را ببیند. دورانِ پربار نویسندگیِ او مصادف بود با اوج رئالیسم و ناتورالیسم و به همین دلیل است که ردپای این دو سبک را می‌توان در اغلب آثار او از جمله داستان‌های کوتاهش مشاهده کرد.

شنیدن داستان صوتی «اعتراف خواهرانه» را به تمامی علاقمندان داستان کوتاه، آن‌ها که لذت و شوق خواهرانگی را تجربه کرده‌اند و دوستداران ادبیات فرانسه پیشنهاد می‌کنیم.

زنان، این نیمی از جمعیت جهان، که بسته به اینکه فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود، هر یک داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد؛ نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای لطیف و گاه حزن‌انگیز و گاه سرخوشانه جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است که داستان پیش رو، یکی از آنهاست.


داستان «اعتراف خواهرانه» بخشی از مجموعه داستان‌های زنانه «روایت آواهای سوپرانو» است که هر یک به شکلی به موضوع زنان می‌پردازند. دبیری این مجموعه بر عهده حسین مسعودی آشتیانی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
15.۳۳ کیلوبایت
مدت زمان
۱۵:۳۱
نویسنده گی دو موپاسان
مترجمسوگند پورملایی
راویمرجان عابدینی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۵.۳۳ کیلوبایت
۱۵:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
گیرا 🧲 (3)
اجرای روان 🎙️ (2)
5
ستاره
66 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.7
(3)
گیرا 🧲 (3)
18,000
٪30
12,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعتراف خواهرانه
٪30
اعتراف خواهرانه
گی دو موپاسان
نوین کتاب
4.7
(3)
گیرا 🧲 (3)
18,000
٪30
12,600
تومان