0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شهید نوید

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شهید نوید

ناشر:
سماوا
درباره شهید نوید

کتاب شهید نوید نوشته مرضیه اعتمادی است. کتاب شهید نوید که نشر معارف منتشر کرده است روایتی از زندگی شهید مدافع حرم نوید صفری است.


درباره کتاب شهید نوید

شناخت شهدای مدافع حرم برای نسل امروز بسیار مهم است. نویسنده در این کتاب به روایت خودش کلید بهشت را یافته است و آن را در اختیار مخاطبان قرار داده است. با این کتاب روایتی جذاب و واقعی می‌خوانید از زندگی مردی بزرگ و فداکار.


گزیده متن کتاب شهید نوید:

تا بقیه برسند، همین‌جا روی این سکو بنشینم و نفسی تازه کنم. اگر نوید الان اینجا بود می‌نشست کنارم و شروع می‌کرد به خواندن. یادش به‌خیر، وقتی توی خانه باهم تنها می‌شدیم، می‌آمد می‌نشست لبۀ اُپن آشپزخانه، پا‌هایش را آویزان می‌کرد و تکان‌تکان می‌داد، بعد هم شروع می‌کرد به خواندن. من هم که مشغول کار‌های خودم بودم. ناهار را آماده می‌کردم، ظرف‌های شسته‌شده را خشک می‌کردم و می‌گذاشتم توی کابینت. ادویۀ غذا را می‌چشیدم و نمکش را پنهان از چشم نوید بیشتر می‌کردم؛ ولی فکر و حواسم پیش نوید بود. خلوت مادر-پسری‌مان همیشه برکت داشت. برکتش مقتل‌هایی بود که نویدم می‌خواند. من هم می‌نشستم روی صندلی آشپزخانه و دل می‌دادم به مقتل‌خوانی‌هایش. نور و عطر روضه‌ها و اشک‌هایی که سُر می‌خوردند روی صورت ماهش، می‌پیچید توی آشپزخانۀ کوچکمان، می‌رفت لا‌به‌لای طعم خورشت‌ها و همراه برنج‌ها قد می‌کشید و مثل پیچک‌، همۀ خانه را می‌گرفت. مادر خوشبختی بودم که خورشتم با آهنگ روضه‌های پسرم جا می‌افتاد، نه؟

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
328.۰۸ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۴۹:۵۱
نویسندهمرضیه اعتمادی
راوی پیمان قریب پناه
راوی دومزهرا فراهانی
ناشرسماوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۲۸.۰۸ کیلوبایت
۰۵:۴۹:۵۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شهید نوید
شهید نوید
مرضیه اعتمادی
سماوا
0
(بدون نظر)
45,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر