0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فردا و فردا و فردا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب فردا و فردا و فردا

ناشر:
میلکان
درباره فردا و فردا و فردا

کتاب فردا و فردا و فردا نوشته گابریل زوین به عنوان بهترین کتاب سال ۲۰۲۲ توسط آمازون و بهترین رمان سال ۲۰۲۲ به انتخاب کاربران سایت گودریدز انتخاب شده است. این کتاب به شکل داستانی جذاب و معنادار عشق، شهرت و شکست را بازگو می‌کند. نویسنده این کتاب از طریق داستان شخصیت‌هایش، به تجربیاتی عمیق در زندگی می‌پردازد که در نهایت به تحول و جاودانگی منجر می‌شود. این رمان توانسته در فهرست پرفروش‌ترین کتب نیویورک‌تایمز جا گیرد و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهد.

داستان فردا و فردا و فردا به خواننده امکان می‌دهد تا به سفری از گذشته و آینده با تمام تغییرات و تحولات آنها بپیوندد. توصیف‌های جذاب ابریل زوین، خواننده را با تجربیات و دیدگاه‌های متفاوت درباره زندگی آشنا می‌کند. این کتاب یک تجربه خواندن تفکربرانگیز و پر از هیجان را ارائه می‌دهد که خواننده را به تعامل با مفهوم بازی در زندگی و اهمیت ادامه دادن به تلاش‌ها ترغیب می‌کند.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره گابریل زوین

گابریل زوین، نویسنده و فیلمنامه‌نویس مشهور آمریکایی، در ۲۴ اکتبر ۱۹۷۷ متولد شد. او دارای مدرک ادبیات انگلیسی و آمریکایی از دانشگاه هاروارد است. زوین در لس‌آنجلس زندگی می‌کند و به عنوان نویسنده و فیلمنامه‌نویس فعالیت می‌کند. او در سال ۲۰۰۵ اثر اول خود را منتشر کرد و به سرعت شهرت زیادی جلب کرد، به طوری که در سال بعد نامزد جایزه Quill شد. زوین توانسته است با آثار خود تعداد زیادی از طرفداران و مخاطبان خود را جذب کند و به عنوان یک نویسنده برجسته در صنعت ادبی و سینمایی آمریکا شناخته شود.

گابریل زوین عضو انجمن قلم آلمان بوده و به عنوان استاد مهمان در دانشگاه‌های معتبری چون برلین، هامبورگ، و نیویورک سخنرانی کرده است. علاوه بر نویسندگی، تجربه در زمینه فیلم‌نامه نویسی و نوشتن نمایشنامه‌های موفقی نیز دارد. او در حال حاضر به عنوان یک استاد در دانشگاه نیویورک فعالیت دارد و در همین شهر با همسر و پسرش زندگی می‌کند.

چرا باید کتاب فردا و فردا و فردا را بخوانیم

کتاب فردا و فردا و فردا یک داستان چندلایه و پر از ارزشهای فرهنگی است که بازی‌های کودکانه و دوستی را به عنوان محوری اساسی در داستان خود دارد. این اثر نه تنها شما را به دوران کودکی باز می‌برد بلکه با همراهی گابریل زوین، نویسنده این کتاب، شما را به سفری به آینده می‌برد تا تحقق یک رویای کودکانه را شاهد باشید. با خواندن این کتاب، شما فرصت خواهید داشت تا زندگی را همانند یک بازی تصور کنید که هر بار با چالش‌ها و هیجانات جدید روبرو خواهید شد. در این داستان، بردوباخت‌ها و پیروزی‌ها مهم نیستند؛ بلکه ادامه دادن به بازی و ایفای نقش در آن اهمیت دارد. این اثر حس شیرین و خوشایند همبازی بودن و تاثیرگذاری در کنار هم بودن در زندگی را به شما نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب فردا و فردا و فردا می‌خوانیم

هیچ‌وقت نشده مقابل خوردن توت‌فرنگی مقاومت کنید؛ برای همین فرود می‌آیید. به‌عنوان موجودی بال‌دار، اغلب فراخوانده می‌شوید تا مفهوم پرواز را برای بی‌بال‌ها توضیح دهید. پاسخ همیشگی‌تان این است که پرواز ترکیبی از فیزیک نیوتون، بال‌زدن‌های هماهنگ، هوا و آناتومی است. اما واقعاً بهترین روش این است که موقع پرواز‌کردن، به مکانیزم پرواز فکر نکنید. فلسفه‌تان این است: خود را بسپارید به هوا و از مناظر لذت ببرید. به مقصدتان رسیده‌اید. منقار کوچکتان دور توت را گرفته و می‌خواهید بچینیدش که صدای شلیک گلوله را می‌شنوید.

 پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب فردا و فردا و فردا

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب رفتیم بیرون سیگار بکشیم، هفده سال طول کشید نویسنده ویکتور پلوین، آندری گلاسیموف، لودمیلا پتروشفسکایا

ü   کتاب حالا بی حساب شدیم نویسنده وودی آلن

ü   کتاب پاییز فصل آخر اسال است نویسنده نسیم مرعشی


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
3.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
480 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۰۰:۰۰
نویسندهگابریل زِوین
نویسنده دومگابریل زوین
مترجمکیمیا فضایی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
‭Tomorrow, and tomorrow, and tomorrow
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۳.۲۵ مگابایت
۴۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
15 ٪
9 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩

اول از همه باید بگم، اگه دنبال هیجان یا پستی‌و‌بلندی‌های زیاد و سوپرایز‌های گاه‌و‌بی‌گاه هستین، این کتاب انتخاب خوبی برای شما نیست! اما اگه از دنبال کردن زندگی دوتا گیمر باهوش و با استعداد لذت می‌برین، زوین ناامیدتون نمی‌کنه :) در طول داستان، به جزئیات زیبایی برمی‌خورین که اتفاقات رو واقعی‌تر جلوه می‌ده و می‌تونین راحت‌تر همزادپنداری کنین. رشد شخصیت سم و سیدی چشم‌نوازه و طوری که ارتباط‌شون رو پیش می‌برن به دور از کلیشه! فردا و فردا و فردا شاهکار نیست اما تجربه‌ تازه و دوست‌داشتنی‌ایه. پی‌نوشت: ترجمه اصلا خوب نیست.

1

نسخه چاپی این کتابو خوندم اصلا خوشم نیومد فقط خوندم تموم بشه بدونم چرا این همه ازش تعریف کردن و جایزه گرفته ۳۰۰ صفحه اول واقعا فقط در مورد بازی بود هیچ کششی نداشت از ۳۰۰ یکم شکل داستان گرفت ۸۰ صفحه اخرش فقط منتظر بودم تموم بشه

5

خیلی کتاب خوبی بود. بعضی جملاتش به حدی پیچیده و عمیقن که آدمو به فکر فرو میبرن. پیشنهاد میکنم از دستش ندید

5

خیلی کتاب قشنگیه،شخصیت پردازی جالبی هم داره،اگر گیمر هستید و علاقه به بازی دارید کاملا مناسب شماست،درکل پیشنهاد میشه.

5

کتاب بسیار خوبی هست، جایزه بهترین کتاب سال ۲۰۲۲ گودریز هست و نمیتونید زمینش بزارید

5

عالی بود

4

کتاب قشنگی بود .

3

من دوست نداشتم

نمایش 1 نقد دیگر
4.1
(14)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فردا و فردا و فردا
٪50
فردا و فردا و فردا
گابریل زِوین
میلکان
4.1
(14)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
65,000
٪50
32,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر