0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رهایت می کنم

معرفی، خرید و دانلود کتاب رهایت می کنم

ناشر:
میلکان
درباره رهایت می کنم


کتاب رهایت می کنم نوشته مَکینتاش یکی از اثرات معاصر در حوزه خودشناسی و انگیزشی است که در قالب داستان و رمان مطرح شده‌است. در این کتاب، نویسنده به تعدادی از مهمترین موضوعاتی که می‌توانند به خواننده کمک کنند تا به اهداف شخصی خود برسد و در همین راستا به خویشتن بهتری دست یابد، می‌پردازد. این کتاب با موضوعات خودشناسی و انگیزشی برخوردار است. نویسنده با استفاده از داستان‌های موثر و تکنیک‌های علمی به بررسی روابط انسانی و رویکردهای مختلف برای دستیابی به خوشبختی می‌پردازد. در طی فصل‌های مختلف، خوانندگان با راه‌هایی برای پیدا کردن آرامش و خودآگاهی بیشتر آشنا می‌شوند.

در نقد و بررسی‌های انجام شده، کتاب رهایت می‌کنم توانسته رتبه‌های بالایی در سایت‌های معروفی همچون آمازون و نیویورک تایمز کسب کند. همچنین به دلیل محتوای ممتاز و پیام‌های مثبتی که دارد، بسیاری از خوانندگان این کتاب را به عنوان یکی از بهترین کتاب‌های خودشناسی و انگیزشی معرفی کرده‌اند. پیام اصلی این کتاب این است که هر فرد می‌تواند با شناخت بیشتر نقاط قوت و ضعف خود، به زندگی موفق‌تری دست یابد. هدف نویسنده از نگارش این کتاب ارتقای سطح آگاهی فردی و اجتماعی خوانندگان است. کتاب از زبان ساده و روانی مطرح شده و برای تمامی افراد خوانا و مفهوم است.

 چرا باید کتاب رهایت می‌کنم را بخوانیم

کتاب رهایت می‌کنم به خواننده اجازه می‌دهد تا با دیدگاه‌های نوین در زمینه خودشناسی و انگیزشی آشنا شود. با مطالعه‌ی این کتاب، می‌توانید تکنیک‌های مختلفی را برای بهبود روابط انسانی و افزایش خودآگاهی یاد بگیرید. همچنین می‌تواند یک راهنما برای کسب موفقیت‌های بیشتر در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما باشد.

در بخشی از کتاب رهایت می‌کنم می‌خوانیم

بازرس ری استیون کنار پنجره ایستاده بود و به صندلی دفترش می‌اندیشید که تقریباً یک سال بود که یکی از دسته‌هایش شکسته بود. تا به امروز به‌سادگی سعی کرده بود که به‌سمت چپ صندلی خم نشود؛ اما وقتی برای خوردن ناهار رفته بود، کسی پشت صندلی‌اش با ماژیک سیاه نوشته بود: «خراب» . رِی با خودش فکر کرد که انجمن نوظهور حمایت از کسب‌وکار که برای رسیدگی به تجهیزات مشتاق است به تعویض وسایل ادامه می‌دهد یا مقرر شده که اداره‌ی پلیس برسیتول را با صندلی‌ای که به اعتبارش لطمه‌ی جدی می‌زند اداره کند.

به‌سمت جلو خم شد تا از کشوی به‌هم‌ریخته‌ی بالای میزش ماژیکی پیدا کند. ری خم شد و برچسب را به «بازرس» ۲ تغییر داد. در دفترش باز شد و او عجولانه بلند شد و در ماژیکش را بست.

اوه کیت. من داشتم... حرفش را قطع کرد؛ کمی قبل از این‌که اَمریه و نسخه‌های چاپی کنترلی را در دست کیت ببیند، نگاه روی صورتش را خواند. «پرونده‌ی جدید چی داری؟

یه تصادف و فرار تو محله‌ی فیش‌پوند، رئیس. یه پسربچه‌ی پنج‌ساله هم کشته شده.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب رهایت می‌کنم

اگر به خواندن داستان و رمان خارجی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن آثار زیر را از دست ندهید:

·      کتاب عقاید یک دلقک | هاینریش بل

عقاید یک دلقک رمانی است که ایده‌های فلسفی و عمیق را در قالب یک داستان جذاب روایت می‌کند.

·      کتاب جنایت و مکافات | فئودور داستایفسکی

در رمان جنایت و مکافات با شخصیت‌هایی مواجه می‌شویم که هر یک می‌توانند خود واقعی ما باشند.

·      کتاب کوری | ژوزه ساراماگو

در رمان کوری ایده‌های ساراماگو روح ما را تحت تاثیر قرار می‌دهند و برای مدتی طولانی، این داستان عجیب تاثیر خاصی روی ما می‌گذارد.




 


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۰ مگابایت
تعداد صفحات
381 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۴۲:۰۰
نویسندهکلر مکینتاش
نویسنده دومر مَکینتاش
مترجمنیلوفر بیات
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
I Let You Go
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۰ مگابایت
۳۸۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
100 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این کتاب در لیست صدتایی بهترین رمانهای جنایی جهان قرار داره و به این دلیل خوندمش، اما راستش به نسبت رمانهای دیگه ای که از این لیست خونده بودم نمیتونم بگم عالی بود، ولی خب در نوع خودش خوب و سرگرم کننده س. به هرحال داستانش زیاد پیچیده نبود اما کشش کافی برای یک بار خوندن رو داشت.

4

خیلی خوب.

4
(2)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رهایت می کنم
رهایت می کنم
کلر مکینتاش
میلکان
4
(2)
59,000
تومان