0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ماورای طبیعی شدن
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب ماورای طبیعی شدن

چگونه انسان های عادی می توانند کارهای غیرعادی انجام دهند
نویسنده:
جو دیسپنزا
درباره ماورای طبیعی شدن

کتاب «ماورای طبیعی شدن» یکی از کتاب‌های قلمرو روانشناسی، خودشناسی و خودیاری است که به افراد کمک می‌کند گام‌های بزرگتری بردارند و به‌مراتب بالاتری در ذهن و روان خود برسند. کتابی حاوی پیام‌های مهمی برای کسانی است که می‌خواهند محدودیت‌های خودت را به چالش بکشند و می‌دانند که بیش از محدودیت‌های ظاهری می‌توانند باشند.

این کتاب که با عنوان اصلی «Becoming Supernatural: How Common People are Doing the Uncommon» در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. نوشته‌ی جو دیسپنزا شهیر است و وی در این اثر نیز توانسته افراد زیادی را به خود و مطالبی که کرده، جلب کند. این کتاب ۳۴۰ صفحه‌ای یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال بوده و نمرات بالایی در نظرسنجی‌های سایت‌های کتابخوانی به دست آورده است. نشر آن را در سطح بین‌المللی انتشارات های هاوس ( Hay House) برعهده دارد و چند بار نیز به تجدید چاپ رسیده است. این کتاب همان‌طور که در سطح جهان به زبان‌های مختلفی ترجمه شده، در ایران نیز با قلم مترجمان مختلف و از سوی ناشران متعددی به فارسی برگردانده شده و هر یک نیز چندین مرتبه تجدید چاپ شده است. نسخه‌ی حاضر را سال ۱۳۹۹ به سعی خانم فریبا جعفری نمینی ترجمه شده و سمانه عباسی ویراستارش بوده و نشر آن را نیز انتشارات نسل نواندیش بر عهده داشته است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب را نیز فیدیبو در بخش روانشناسی در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار داده است.

موضوع کتاب ماورای طبیعی شدن چیست؟

دیسپنزا با بهره‌گیری از این حقیقت که عمده‌ی جهان به‌ظاهر خالی ماده است؛ ولی در واقع، در سطح کوانتومی خلأ پر از انرژی و ذرات با انرژی بالاست، مطالب و آموزه‌هایش را آغاز می‌کند و بسط می‌دهد. سپس او بینش عمیق معنوی و آموزه‌های روحانی‌اش را با این حقایق فیزیکی در می‌آمیزد. در کلام این نویسنده‌ی شهیر، این‌چنین آمده که جهان ما بیش از آن است که می‌نماید و به طور بالقوه پر از توانایی‌ها و امکانات بی‌بدیل است. او تلاش می‌کند که بگوید، جهان ما، علاوه بر انرژی و ماده که می‌توانند از به یکدیگر تبدیل شوند، از اطلاعات، آگاهی و شعور نیز تشکیل شده است و در این تبدیل و تبادل، معنویت، آگاهی و فرکانس ذهن ما چیست. دیسپنزا مسیری را ترسیم می‌کند که در آن ما باید فرکانس ذهن خود را بالا ببریم تا این موضوعات را بهتر درک کنیم و به آن جایی برسیم که از خود، زمان و مکان و همه چیز فارغ شویم به عبارتی بی‌مکان و بی‌زمان شویم. در این صورت است که می‌توانیم حقیقت جهان و شعور را در یابیم.

نویسنده در تلاش است که به خواننده نشان دهد که باید به مسائل فرا انسانی و ماورا طبیعی بودن معتقد بود، آن هم نه از روی اعتقادی چشم‌بسته، بلکه با آگاهی فرابشری و دانشی عمیق که از قضا از آموزه‌های کوانتومی برآمده است. در این کتاب علاوه بر دانش فیزیک از زیست‌شناسی، فیزیولوژی و روان‌شناسی بهره گرفته شده تا عمق مبانی و مسائل را به‌خوبی روشن شود.

جو دیسپنزا، نویسنده‌ی خودشناسی

دکتر جو دیسپنزا (Joe Dispenza) نویسنده، محقق، سخنران و مربی انگیزشی آمریکایی است که در زمینه‌ی فراروانشناسی، خودشناسی و خودیاری فعالیت دارد. او در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمده و در رشته‌های زیست‌شناسی و کایروپراتیک خود را در تا مقطع دکتری ادامه داده است. او در دانشگاه‌های چون دانشگاه کوانتوم در هونولولو، موسسه‌ی اومگا به تدریس و پژوهش می‌پردازد. او زمینه‌های مختلف علمی چون روانشناسی، معنویت، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی و عصب‌شناسی برای کنکاش و پیشرفت و درمان بیماری‌ها به کار گرفته است و قدرت بی‌بدیل وجود انسان و درمان بدون به‌کارگیری داروهای شیمیایی و طب مکمل در متن کارهای وی است. دیسپنزا، در برنامه‌های تلويزیونی و رادیویی زیادی شرکت کرده و با بیانی شیوا برای همگان توجه‌های بسیاری جلب کرده است. وی همچنین برای سخنرانی به بیش از ۳۵ کشور جهان، سفرکرده و به هزاران مخاطب یاری رسانده است.

از این نویسنده ده‌ها کتاب و مقاله در دسترس علاقه‌مندان است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دو دلیل برای خواندن کتاب ماورای طبیعی شدن

  • مگر می‌توان بدون آنکه حقیقت و ظرفیت‌های پنهان وجود خود و دنیایمان را دریابیم و به درک غایی رسید، به آنچه که والاتر و بهتر است، دست یابیم. برای این امر به راهنما و دستورالعمل مفیدی نیاز داریم و این کتاب چنین راهنمایی است.
  • کتاب حاضر را شخصی مجرب و با بینش عمیق نوشته است. نباید این موضوع  از نظر دور کرد. ضمن اینکه دنباله‌ی خوبی بر مباحث نویسنده است.

در بخشی از کتاب ماورای طبیعی شدن می‌خوانیم

یکی از اهداف اصلی مراقبه عبور از ذهن تحلیلی است. آنچه ذهن خودآگاه را از ذهن ناخودآگاه جدا می‌کند، ذهن تحلیلی است. وقتی سرعت امواج مغزی‌تان را کاهش دهید، از ذهن خودآگاه و مغز متفکر عبور می‌کنید، از ذهن تحلیلی خود می‌گذرید و وارد مرکز فرماندهی ذهن ناخودآگاهتان می‌شوید که تمام برنامه‌های خودکار و عادات ناخودآگاه در آن خلق می‌شوند.

در مراقبه تبرک و برنامه‌ریزی مراکز انرژي که آن را در این فصل انجام خواهید داد، توجه خود را به هر یک از مراکز انرژي بدن (که در متون ودایی هند باستان چاکرا - به معنای چرخ خوانده می‌شوند) متمرکز خواهید کرد و سپس تمرکزتان را روی انرژي باز می‌کنید. ازآنجاکه تمرکزتان هرجایی باشد، انرژي‌تان هم همانجا خواهد بود، وقتی توجهتان را بر مراکز انرژي بدن متمرکز می‌کنید، انرژي‌تان واردشان خواهد شد و این مراکز فعالیت خود را شروع می‌کنند.

شاید با مثالی این موضوع برایتان روشن‌تر شود. اگر در ذهن و مغز خود به رابطه جنسی فکر کنید، تعجبی نخواهد داشت که انرژي‌تان وارد مرکز این فعالیت شود و آن را فعال کند. وقتی این مراکز خاص فعال شدند، اندام‌ها، بافت‌ها، هورمون‌ها، مواد شیمیایی و بافت عصبی همه به آن واکنش نشان خواهند داد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ماورای طبیعی شدن

این کتاب می‌تواند راهنمای خوبی برای شناخت ظرفیت‌های جهان و درون انسان باشد، اگر خوانندگان گرامی این کتاب را آموزنده و مؤثر یافتند، امید می‌رود که چهار پیشنهاد زیر مفید و خواندنی باشد:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
7.۳۰ مگابایت
تعداد صفحات
552 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۸:۲۴:۰۰
نویسندهجو دیسپنزا
مترجم فریبا جعفری نمینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۷.۳۰ مگابایت
۵۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 33 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
24 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

وقتی مینویسید نمونه کتاب حداقل فهرست و‌مقدمه رو باید داشته باشه آخه فقط جلد کتاب چطور میتونه کمک کنه برای خرید حتی کتاب فیزیکی هم آدم چهارتا ورق میزنه الان من از کجا متوجه بشم این همون کتابی که دنبالشم!!!!!!!!!

5

در صورتیکه دوست دارید در مورد کارکرد مغز و اثراتش بر جسم، اثر فرکانس افکار، احساسات و خواسته‌هاتون مطالبی علمی بخونید یا نظریاتی رو بدونید که از نظر کمی و کیفی قابل اندازه‌گیری و ثبت شدن هستند و همچنین راه‌کارهایی عملی که به شما در راه هماهنگ کردن افکار و انرژی‌های بدنتون با تحقق خواسته‌هاتون کمک می‌کنه، به شدت مطالعه این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم.

1

من حدوداً صد و خرده ای صفحه از کتاب رو خوندم و دروغه اگه بگم تحت تاثیر قرار نگرفتم . اما یه مشکلی که من از اول کتاب باهاش دارم دست و پنجه نرم میکنم اینه که هیچ اطلاعات موثق از خود نویسنده ی کتاب در دسترس نیست متاسفانه و اینکه اکثر ادعاهاشون شبه علم هستن و جمع کثیری از دانشمندان حال حاضر نظریه هاشون رو رد میکنن .

5

بهترین کتاب در این سبک که خوندم چرا که کاملا علمی صحبت میکنه.البته بعضی از قسمتها نظریست اما میتونه حقیقت هم داشته باشه حداقل درصدی از اونها. به هرحال ذهن رو باز میکنه و باعث میشه راحت تر با مسائل دشوار روبرو بشی و از پسشون بربیای چون تونستی کمی از دنیای روزمره فراتر بری

5

ترجمه خیلی مهمه و مترجم این کتاب خانم فریبا جعفری فوقالعاده است و باعث شد کتاب شکست عادتهای کهنه با ترجمه ایشون رو هم تهیه کنم و پیشنهاد میکنم این کتاب فوقالعاده رو فقط با ترجمه ایشون بخونید

1

حداقل چهارتا صفحه میزاشتین برای نمونه!!!!

4

کتابیه که قبلش باید یک سری مطالعات مربوط بهش داشته باشی تا متوجه خیلی نکته هاش بشی

5

بسیار عالیه توصیه میکنم همه بخونن👌🏻👍🏻

5

فوق العاده، مسیر زندگی عوض میکنه...

5

درود،کتر د

نمایش 2 نقد دیگر
3.9
(38)
99,900
٪30
69,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
ماورای طبیعی شدن
ماورای طبیعی شدن
جو دیسپنزا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ماورای طبیعی شدن
٪30
ماورای طبیعی شدن
چگونه انسان های عادی می توانند کارهای غیرعادی انجام دهند
انتشارات نسل نواندیش
3.9
(38)
99,900
٪30
69,930
تومان