0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمال ذهن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب کمال ذهن

نویسنده:
جو دیسپنزا
درباره کمال ذهن

کتاب کمال ذهن نوشته جو دیسپنزا با ترکیب علم و روش‌های کاربردی، به شما یاد می‌دهد که چگونه از مغز خود به عنوان ابزار اصلی زندگی‌تان بهره‌ ببرید. نویسنده در این کتاب به شکل واضح توضیح می‌دهد که تفکر جدید و باورهای تازه می‌توانند مغز شما را تغییر داده و رفتار، واکنش‌های عاطفی و عادات شما را تغییر دهند.

اکثر ما از اعتیاد به احساسات خود و نحوه کارکرد مغزمان در این زمینه نگرانی نداریم. با مطالعه الگوهای فکری و یادگیری چگونگی تغییر الگوهای فکری مغز، می‌توانید از اعتیادات عاطفی خود خلاص شوید و به سمت رشد، شادی و رضایت عاطفی حرکت کنید. کتاب کمال ذهن یک راهنمای مهم برای تغییر الگوهای اعتیادی و عادات منفی است که بر اساس دو دهه تحقیق نوشته شده است و در زمینه‌های علمی و معنویت تلاقی می‌یابد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره جو دیسپنزا

دکتر جو دیسپنزا، مدرس، پژوهشگر، سخنران بین‌المللی و نویسنده برجسته در زمینه‌های قدرت ذهن، فیزیک کوانتوم، و امور ماوراءالطبیعه است. او در 22 مارس 1962 در نیویورک در خانواده‌ای معمولی بزرگ شد و کودکی نسبتاً آرامی را گذراند. جو دیسپنزا بعد از اتمام تحصیلات خود مشغول به فعالیت در دنیای علم و پزشکی به عنوان یک جراح متخصص شد و تجربه‌های حرفه‌ای او بعد از حادثه‌ دوچرخه‌سواری که در سال 1986 برایش اتفاق افتاد و موجب شکستگی شدید کمرش شد، به او یادآوری کرد که بشر دارای قدرت‌ها و توانمندی‌هایی فراتر از تصورات علمی است. او از جراحی کمری که پزشکان توصیه کرده بودند منصرف شد و به تلاش برای شفای خود از طریق تغییر نگرش و آگاهی پرداخت.

با وجود تشخصی پزشکان در خصوص قطع نخاع او و عدم امکان راه رفتنش تا آخر عمر، دیسپنزا بعد از 12 هفته توانس به بهبودی کامل برسد و این تجربه زندگی‌اش را تغییر داد و وی به تحقیق در زمینه "بهبودی خود به خود" و تغییر ناگهانی بیماری بدون دلیل پزشکی در دنیا پرداخت. اکنون او با اشتیاق به انتشار این پیام و انگیزه‌دهی به دیگران برای بهبود کیفیت زندگی و استفاده از قدرت‌های ذهنی و روانی‌شان مشغول است.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از جو دیسپنزا عبارتند از:

کتاب شکست عادت های کهنه: این کتاب به شما کمک می‌کند که افکار منفی را کنار گذاشته و از مدیتیشن برای ایجاد تغییر مثبت استفاده کنید.

کتاب از ذهن تا ماده: این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه از ذهن خود به مثابه ابزاری خلاق برای تجلی افکارتان استفاده کنید. خواهید دید که می‌توانید واقعیت مادی را بدون هیچ زحمتی به سمت تمایلات خودتان ببرید.

 کتاب ماورای طبیعی شدن: این کتاب در زمینه روانشناسی، خودشناسی و خودیاری یک منبع ارزشمند است که به افراد کمک می‌کند تا گام‌های مهمتری در توسعه ذهن و روان خود بردارند. این اثر دیسپنزا شامل پیام‌های ارزشمندی برای افرادی است که می‌خواهند محدودیت‌های موجود در ذهن خود را پشت سر گذاشته و از قدرت‌های نهفته درون خود بهره‌ ببرند.

جهت مشاهده سایر آثار جو دیسپنزا کلیک کنید.

چرا باید کتاب کمال ذهن را بخوانیم

کتاب کمال ذهن یک راهنمای قدرتمند برای تغییر الگوها و بهره‌گیری از قدرت تفکر و عقلانیت در زندگی است. اگر به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگیتان، شکستن عادت‌های منفی و بهره‌گیری از قدرت نوروپلاستیسیتی مغز خود هستید، این کتاب برای شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

این کتاب با ترکیب علم و روش‌های کاربردی، به شما یاد می‌دهد که چگونه از توانایی‌های فراوان مغز برای تغییرات مثبت در زندگی و رفاه خود بهره‌برید. همچنین، اگر احساس می‌کنید که نیاز به تغییر شرایط زندگی‌تان دارید و از وضعیت کنونی خود راضی نیستید، این کتاب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. با مطالعه این کتاب، می‌توانید از قدرت تغییر و انتخاب کوانتومی خود بهره‌برید و به سمت بهبود، شادی و رضایت عاطفی حرکت کنید. این اثر ارزشمند به شما کمک می‌کند تا بهترین نسخه از خودتان را بیافرینید و به استعدادهایتان آزادی دهید.

در بخشی از کتاب کمال ذهن می‌خوانیم

تمام واکنش‌های بدنی که در اثر تفکر ارادی و غیرارادی ما رخ می‌دهند، در پشت صحنه آگاهی ما رخ می‌دهند. اگر خوب به قضیه نگاه کنید، تعجب خواهید کرد که یک یا دو فکر خودآگاه یا ناخودآگاه تا چه حد می‌تواند اثرگذار باشد. برای مثال آیا می‌توانیم بپذیریم که اثرات درازمدت تفکری که به آن عادت کرده‌ایم، سبب شود ما دچار عدم تعادل شویم و بیماری گریبان‌مان را بگیرد؟ آیا می‌توان گفت که ما هر لحظه به واسطه افکار و واکنش‌های تکراری خودمان به بدن مان می‌آموزیم که ناسالم باشد؟ این فرایند، فرایند ظریفی است اما شاید تاکنون به این اندازه به آن دقت نکرده‌ایم. امیدوارم این کتاب بتواند توصیه‌هایی چند برای مدیریت دنیای درون‌تان به شما بدهد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب کمال ذهن

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
5.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
663 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۰۶:۰۰
نویسندهجو دیسپنزا
مترجمهیمن برین
مترجم دوم روزبه ملک زاده
ناشرانتشارات پردیس آباریس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Evolve your Brain
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
195,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۵.۲۹ مگابایت
۶۶۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.2
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

در مورد کتاب نظری ندارم چون هنوز نخوندم ۹۹ هزار تومن برای نسخه الکترونیکی بسیار زیاده قیمت رو تعدیل کنید لطفا کمی معقولانه بشه

5

کتاب بسیار خوب و مفیدیه مخصوصا برای کسانی که به نحوه کارکرد مغز علاقمند باشن.

5

جودیسپنزا عالیه کلیپهاش رو دیدم

5

بسیار عالی

5

خوبه

4.3
(11)
100,000
٪50
50,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمال ذهن
٪50
کمال ذهن
جو دیسپنزا
انتشارات پردیس آباریس
4.3
(11)
100,000
٪50
50,000
تومان