0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بیولوژی باور

معرفی، خرید و دانلود کتاب بیولوژی باور

نویسنده:
بروس لیپتون
درباره بیولوژی باور
در این کتاب من خطی برایتان می‌کشم که در یک طرف آن دنیا به واسطه‌ی نئوداروینیسم تعریف می‌شود؛ نئوداروینیسم زندگی را عرصه‌ی جنگ بی‌پایان میان ربات‌های بیوشیمیایی جنگجو می‌داند. در سمت دیگر «زیست‌شناسی جدید» قرار دارد که زندگی را سفر همیارانه‌ی افراد قدرتمندی می‌داند که می‌توانند خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که زندگی‌شان پر از شادی باشد. وقتی از این خط عبور کردیم و معنای حقیقی زیست‌شناسی جدید را درک کنیم، دیگر باهم در مورد نقش سرشت و پرورش با کج‌خلقی جر و بحث نخواهیم کرد، چون می‌فهمیم که ذهنِ کاملاً آگاه هم از سرشت برتر است و هم از پرورش و به باور من تغییر پارادایمی که در این مسیر حاصل می‌شود، مانند زمانی خواهد بود که انسان از زمین تخت و صاف به زمینی گرد و کروی رسید. رشته‌های علوم انسانی که می‌ترسند این کتاب یک سخنرانی علمی غیر قابل فهم باشد، به هیچ وجه نترسند. زمانی که در دانشگاه بودم، کت و شلوار رسمی، کراوات خفه‌کننده، کفش نوک تیز و جلسات بی‌پایان، اوقاتم را تلخ می‌کرد، اما عاشق تدریس بودم. در زندگی پس از دانشگاه نیز زیاد تدریس کرده‌ام. من اصول زیست‌شناسی جدید را به هزاران نفر در سراسر دنیا آموزش داده‌ام. به واسطه‌ی همین سخنرانی‌ها، توانسته‌ام علم را به زبانی ساده و به کمک نمودارهای رنگی زیبا ارائه کنم که همه‌ی آنها را در این کتاب نیز آورده‌ام.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
256 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۳۲:۰۰
نویسندهبروس لیپتون
مترجمهیمن برین
مترجم دوم روزبه ملک زاده
ناشرانتشارات پردیس آباریس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Biology Of Belief : Unleashing the Power of Consciousness, Matter & Miracles
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
99,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۵۲ مگابایت
۲۵۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
10 ٪
1
ستاره
10 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این کتاب بسیار ارزشمندی است و در زمینه‌ی اینه که چگونه خود را برنامه‌ریزی مجدد کنیم تا شادی و آرامش را در زندگی خود شاهد باشیم. توجه دارد به باورهای بنیادی و مخربی که ما را محدود کرده آمد و اینکه راهکار هایی که بتوانیم باورهایی قدرتمند کننده و زندگی بخش بسازیم. در کل این کتاب بصورتی علمی و دقیق کمکمان میکند تا با ایجاد تغییرات در شکل باورهای مان بتوانیم دنیا خودمان را زیباتر خلق کنیم.

5

چیزی که برام بسیار جالب بود که نگاه کاملا میکرو گونه به انسان و بسط دادن آن بود با فکتهای کاملا علمی در واقع از جزئ به کل رسیدن، من واقعا توصیه میکنم با حوصله و بیش از یکبار این کتاب‌ رو مطالعه کنبد مهمترین نتيجه ای که از خوندن این کتاب‌ میگیرید اینه که اصل بقا نه بر تنازع که بر تعامل هست چنون ما روحانی هستیم نه جسمانی...

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
گیرا 🧲

این کتاب نکته‌ی مهمی را بیان می‌کند : «ما توانایی تغییر داریم و هر چه هستیم از انتخاب ما و محیط ماست.» اما برخلاف الباقی که با توهمات و الهیات پر می‌کنند، ریشه علمی دارد. از خواندن کتاب پشیمان نمی‌شوید.

5

من دوساله پیج گروه رویال مایند رو دنبال میکنمو کتابهایی ک معرفی میکنن رو گاهی خوندم.فوق العاده هستن واقعا.... نمیدونم دلیلتون از معرفی رویال مایند برای توضیحات این کتاب چی بود ولی عالی بودکارتون.ممنونم

2

کتابی کاملا علمی ، براساس مستندات علمی ست . خواندن دقیق آن را توصیه میکنم . دانش عمیق و به روز پروفسور لیپتون بسیار ارزشمند ست .

5

کتاب بسیار عالی است از نظر علمی بررسی میکنه استرس چه بلایی سرمون میاره حتما بخونید

1

این کتاب شبه‌علم است و شما را گمراه می‌کند.

4.4
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بیولوژی باور
بیولوژی باور
بروس لیپتون
انتشارات پردیس آباریس
4.4
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
10,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر