0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت در درون شماست
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت در درون شماست

نویسنده:
لوئیز ال هی
درباره قدرت در درون شماست

کتاب قدرت در درون شماست به شما یاد می‌دهد که با مراجعه به درون خودتان و کشف قدرتی که در وجودتان قرار دارد، کار‌های خارق‌العاده‌ای انجام دهید. به نظر نویسنده همه انسان‌ها دارای یک قدرت درونی هستند که با استفاده از آن می‌توانند همه موانع را از سر راه بردارند.

شاید برای شما هم پیش آمده که موقع شروع یک کار جدید و پروراندن این فکر که باید کاری را شروع کنید، این احساس که قدرت کافی ندارید، درون‌تان اوج بگیرد. برای حل کردن این مشکل باید در قدم اول، به درون خود مراجعه کنید. درون همه انسان‌ها قدرتی وجود دارد که اگر به آن دقت کنند، می‌توانند به سمت یک زندگی سعادتمند و خوشبختی پیش بروند.

با خواندن کتاب قدرت در درون شماست (The Power Is Within You)، یاد می‌گیرید که چگونه با گوش دادن و اعتماد به صدای درون، دوست داشتن کودک درون و ر‌ها کردن خودتان، از ترس‌ها ر‌هایی پیدا کنید و یک زندگی شاد و موفق برای خود بسازید. این کتاب توسط «الهام آرام‌نیا» و «شمس الدین حسینی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات نسل نو‌اندیش آن را در سال ۱۳۸۷ منتشر کرده است.

شما می‌توانید نسخه الکترونیکی این کتاب را از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو دانلود کنید.

درباره لوییز ال هی، نویسنده قدرت در درون شماست

لوئیز ال هی (Louise Lynn Hay) یکی از نویسندگان و سخنرانان موفق آمریکایی است که کتاب‌های مختلفی را در زمینه توسعه فردی و موفقیت نوشته است. این نویسنده در سال ۱۹۲۶ در لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد و و جالب است بدانید که نویسنده‌ای که امروز او را موفق و تأثیرگذار می‌دانیم، در کودکی زندگی بسیار سختی داشته است. یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این نویسنده، «شفای زندگی» است که به بررسی خاستگاه‌های متافیزیکیِ بیماری‌های گوناگون پرداخته. این کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته و نسخه‌های زیادی از آن فروش رفته است. از جمله فعالیت‌های مؤثر این نویسنده می‌توان به تأسیس انتشارات خانه هی در سال ۱۹۸۴ اشاره کرد. او در سال ۲۰۱۷  و در سن ۹۰ سالگی درگذشت.

سه دلیل مهم برای مطالعه این کتاب

اگر به حوزه روانشناسی و توسعه فردی علاقه‌مند هستید، از مطالعه این کتاب لذت خواهید برد. در بسیاری از مواقع، بزرگترین مانع برای کسب موفقیت، خود شما هستید! به خاطر اینکه هنوز به قدرتی که در درون‌تان وجود دارد، پی‌نبرده‌اید. به همین خاطر است که نویسنده تأکید زیادی روی کشف دنیای درون و قدرتی دارد که در درون هر انسانی نهفته است. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • از کلیشه‌های فکری درباره موفقیت خلاص شوید
  • با کشف قدرت درون، زندگی را به هر شکلی که دوست دارید پیش ببرید
  • محدودیت‌های ذهنی خود را از بین ببرید و خلاقیت‌تان را شکوفا کنید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

الگو‌های مزمن نفرت از خود، احساس گناه و انتقاد از خود از سطوح استرس بدنی برانگیخته می‌شوند و سیستم دفاع بدنی را تضعیف می‌کنند. حالا که کمی بیشتر قدرتی را که در درون داریم می‌شناسیم، بیایید ببینیم چه چیزی ما را از کاربرد آن باز داشته است. به نظرم تا حدودی همه‌ی ما به نحوی موانعی داریم. حتی وقتی خیلی به خودمان می‌پردازیم و موانع را مشخص می‌کنیم، باز هم لایه‌های جدیدی از موانع قدیمی آشکار می‌شوند. بسیاری از ما آن قدر احساس ضعف می‌کنیم که باور داریم به اندازه‌ی کافی خوب نیستیم و هرگز هم خوب نخواهیم بود و اگر ایرادی در خودمان بیابیم، سعی می‌کنیم در دیگران نیز ایرادی پیدا کنیم. اگر به گفتن چیزی مثل این کار را نمی‌توانم انجام دهم چون مادرم می‌گفت.......یا پدرم گفت..... ادامه دهیم، پس هنوز رشد نیافته‌ایم.

خوب حالا شما می‌خواهید موانع خود را ر‌ها کنید و شاید چیز‌های متفاوتی بیاموزید که پیش از این نمی‌دانستید. شاید جمله‌ای در اینجا ماشه‌ی فکر جدیدی را در شما بچکاند. آیا تصور می‌کنید چقدر فوق‌العاده بود اگر هر روز نظریه‌ای تازه می‌آموختید که به شما کمک می‌کرد از گذشته ر‌ها شوید و در زندگی‌تان هماهنگی ایجاد کنید؟ وقتی شما آگاه شوید و فرآیند‌های فردی زندگی را درک کنید، می‌فهمید که باید در چه جهتی حرکت کنید. اگر شما نیرو‌هایتان را صرف یادگیری درباره‌ی خودتان کنید، در نهایت مشکلات و مسائلی را که نیاز دارید برطرف‌شان کنید، خواهید دید. ما همه در زندگی مشکلاتی داریم. هر کسی مشکلاتی دارد. هیچ کس زندگی را بدون مشکل سپری نمی‌کند. در غیر این صورت هدف از آمدن به این مدرسه‌ی خاص که زمین نامیده می‌شود چه می‌بود؟

پیشنهاد‌هایی برای دوست‌داران این کتاب

همیشه لازم نیست برای موفق شدن، از راهی بروید که دیگران پیموده‌اند. بعضی از مواقع فقط کافی‌ست یک لحظه توقف کنید و به خودتان بنگرید. شما قدرتی دارید که شاید هیچ‌کس دیگری نداشته باشد. یکی از مهم‌ترین مباحث امروز در روانشناسی و توسعه فردی، تقویت روحیه فردی و شکوفایی استعداد‌های درونی است. اگر شما هم مایل هستید در این راه قدم بردارید و گام‌به‌گام خودتان را تقویت کنید، و در راستای موفقیت، خلاقیت‌تان را به کار بگیرید، کتاب‌های زیر به دردتان می‌خورد:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۷ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسنده لوئیز ال هی
مترجم الهام آرام نیا
مترجم دوم شمس الدین حسینی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
.The power is within you‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۷ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت در درون شماست
٪30
قدرت در درون شماست
لوئیز ال هی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان