0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق کافی نیست
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب عشق کافی نیست

نویسنده:
مارک منسن
ناشر:
میلکان
درباره عشق کافی نیست

درباره کتاب عشق کافی نیست

کتاب عشق کافی نیست به بیان مسئله مهمی درباره روابط می‌پردازد. این کتاب می‌گوید برای داشتن یک رابطه موفق و رضایت‌بخش، فاکتورهای مهمی دخیل هستند و عشق به تنهایی کافی نیست. شما می‌توانید در طول زندگی خود بارها عاشق شوید و این تجربه شیرین را به‌دست آورید. اما بهتر است به جای رویاپردازی درباره این حس، واقعیتش را درک کنید. فانتزی‌هایی که درباره عشق وجود دارند، واقعی نیستند. آن‌ها تصویر یک عشق آتشینِ جاودانه که بعد از پیدا کردن معشوق ابدی ایجاد می‌شود را ترویج می‌کنند و شما را به بی‌راهه می‌کشانند. اما این کتاب واقعیت عشق و روابط را به تصویر می‌کشد.

کتاب عشق کافی نیست (Love is not enough) یک کتاب فوق‌العاده است که توسط مارک منسن نوشته شده. این کتاب برای ایجاد یک درک درست درباره روابط نوشته شده است.

اگر عشق برای داشتن یک رابطه موفق کافی نیست، پس چه چیزی می‌تواند یک رابطه خوب را شکل دهد؟ این سوال خوبی برای شروع است. بهتر است نگاهی به روابط موفق بیندازید تا در یک نگاه متوجه شوید آن‌چه باعث دوام و کیفیت آن‌ها شده، تنها عشق نیست. هرچند عشق عامل مهمی است، اما در کنار آن، اعتماد کردن مهم‌تر و از همه آن‌ها مهم‌تر، شخصیت و عزت نفس شما است. شما می‌توانید عاشق شوید، اما اگر به ابعاد دیگر زندگی‌تان توجه نکنید، عشق نیز مانند یک هیجان زودگذر از کنار شما عبور خواهد کرد.

این کتاب به شما می‌گوید عواملی مثل خودآگاهی، پیشرفت در کار، داشتن معیارهای درست برای سنجش زندگی خود و ...، بسیار مهم هستند و نباید از آن‌ها غافل شد. شما ممکن است در جوانی یا پیری عاشق شوید یا عشق را به شکل‌های مختلف و به شیوه درست یا نادرست تجربه کنید. در همه این اشکال، متوجه می‌شوید که عشق برای ادامه زندگی کافی نیست. عشق زیبا است، ضروری است؛‌ اما کافی نیست. شما نباید از خودتان غافل شوید و قدرت شخصیت‌تان را فراموش کنید. نباید اجازه دهید عشق نابودتان کند و ارزش‌تان را از بین ببرد. اگر خودتان را قربانی کنید، آن‌وقت حتی نمی‌توانید رویِ خوش عشق را ببینید.

این کتاب را می‌توانید با ترجمه «سیمین محمدی» از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو خریداری کنید.

درباره مارک منسن، نویسنده کتاب

مارک منسون (Mark Manson) در سال ۱۹۸۴ در ایالت تگزاس به‌دنیا آمد و برای تحصیل به بوستون مهاجرت کرد. او یکی از محبوب‌ترین نویسندگان معاصر است که بیشتر در زمینه خودسازی، روان‌شناسی، روابط انسانی و فرهنگی می‌نویسد. منسن یک وبلاگ‌نویس موفق نیز هست که نوشته‌هایی در خصوص شناخت خود و توسعه فردی منتشر می‌کند. این وبلاگ سالانه بیش از ۱۵ میلیون بازدیدکننده دارد و افراد زیادی نوشته‌های او را می‌خوانند و به اشتراک می‌گذارند. این نویسنده کتاب‌هایی می‌نویسند که اصلا شبیه به مثبت‌اندیشی‌های رایج نیستند و برخلاف آن‌ها، سعی در بازگو کردن حقیقت دارند. یکی از معروف‌ترین کتاب‌های منسن «هنر ظریف بیخیالی» نام دارد که به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان تبدیل شد و او را به شهرت جهانی رساند.

کتاب عشق کافی نیست برای چه کسانی مناسب است؟

عشق کافی نیست یکی از بهترین کتاب برای افردی است که به‌دنبال ساختن یک رابطه پایدار و واقعی هستند. این اثر یکی از بهترین کتاب‌های سبک زندگی است که شناختی درست از عشق و رابطه به شما می‌دهد. علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه فردی نیز از مطالعه این کتاب لذت خواهند برد.

این کتاب چگونه به شما کمک می‌کند؟

با مطالعه این کتاب می‌توانید جایگاه خود را در زندگی پیدا کنید و به جاش تلاش برای به‌دست آوردن یک عشق جاودانه، برای تقویت شخصیت و عزت نفس خود تلاش کنید؛ چرا که در صورت داشتن یک شخصیت مستقل، روابط بهتری را نیز تجربه خواهید کرد.

در بخشی از کتاب عشق کافی نیست می‌خوانیم

مراقبت از خودتان

اگر پیش ازهمه خودتان برای خودتان ارزش قائل نباشید، هیچ کس نمی‌تواند ارزش‌تان را به‌عنوان یک فرد ببیند. مراقبت از خودتان زمانی که از روی عدم‌وابستگی باشد، همان چیزی است که نشان می‌دهد برای خودتان ارزش قائلید. حالا به هر دلایلی، درست یا غلط، مرز باریکی بین مراقبت از خودتان و دیگران وجود دارد. اگراین کارها را به‌منظور خوشامد دیگران انجام دهید، بازنده‌اید. شما باید از خودتان به این دلیل مراقبت کنید که واقعا می‌خواهید فردی سالم و باهوش و خوش‌تیپ باشید. یعنی به خاطر سالم و باهوش و خوش‌تیپ‌بودنی که باعث می‌شود بیش‌تربه عزت‌نفس خودتان اهمیت دهید تا دیدگاه دیگران نسبت‌به شما. این گونه به آن نگاه کنید که تا وقتی خودتان را دوست نداشته باشید، مردم شما را دوست نخواهند داشت.

سلامتی

مراقبت از سلامت جسمی و ذهنی بزرگ‌ترین قدمی است که می‌توانید به سمت بهبود زندگی خود بردارید. این کار بزرگ‌ترین و پایدارترین تأثیر را در تمام جوانب زندگی‌تان ازجمله قرار عاشقانه و روابط دارد. خوردن غذای سالم و ورزش مداوم علاوه‌بر بهبود وضع ظاهری‌تان، روزبه‌روز حال‌تان را بهتراز قبل می کند. وقتی حال‌تان بهتر شود و وقتی انرژی بیش‌تری داشته باشید و حال‌وهوای‌تان کمی بهتر شده باشد، خیلی راحت‌تر خودتان را از خانه به دنیای بیرون می‌کشید تا بتوانید خالصانه با دیگران ارتباط برقرار کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
1.۶۷ مگابایت
تعداد صفحات
230 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۰:۰۰
نویسندهمارک منسن
مترجمسیمین محمدی
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۱.۶۷ مگابایت
۲۳۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 25 مخاطب
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
8 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من تا ۳۲ درصد کتابو خوندم و تا همین جا کلی نکته یاد گرفتم. ترجمه روونی داره و نوشتار نویسنده اصلا خسته کننده نیست. از اول و پایه یه سری مسائل رو توضیح میده و کم کم وارد مبحث اصلی میشه. فضا کتاب خیلی جذابه و کاربردیه. حداقل یبار خوندن این کتابو توصیه میکنم.

5

خوندن اين كتاب با ترجمه بسيار روان و تجربيات مارك منسون رو به هر كسى كه براى دقايقى نياز به ارامش داره و دوست داره كتابش رو زمين نزاره توصيه ميكنم

5
پربار 🌳

بسیار کتاب جالبی بود و برای هر کدوم از مطالب به مقاله ای درست اشاره شده بود.میتونم بگم یک مجموعه ی کامل خوب از بیشتر کتابهای خودیاری و توسعه فردیدبود که تا حالا خوندم .حتما پیشنهاد میکنم بخونین

4

کتاب خیلی خوبیه، ایرادش اینه که وحدت موضوع نداره؛ راجع به چیز های مختلف صحبت شده، متن روان و دید نویسنده کاملا امروزی و بی تعصب هستش. یک بار خوندنش توصیه میشه.

1

کتاب مزخرفی که میگه بعد تجاوز و طلاق ادم بهتر و معقول‌تری میشیم. وقتتون رو براش تلف نکنید.

5

یکی از باحال تریم کتاب هاس ، طبیعی هم هست چون کارای این نویسنده حرف ندارن

4

خیلی متن روانی داره، کلا کتاب های مارک منسون رو دوست نداری بزاری زمین....

5

یکی از پربار ترین کتابایی که تا به الان خوندم👌🏻

5

خیلی مفید و اثرگذار بود

5

عالیییی

4.5
(28)
گیرا 🧲 (1)
65,000
٪50
32,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق کافی نیست
٪50
عشق کافی نیست
مارک منسن
میلکان
4.5
(28)
گیرا 🧲 (1)
65,000
٪50
32,500
تومان