0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

درباره ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس همان چیزی است که به آن نیاز دارید تا در دنیای مدرن دوام بیاورید. دنیای ما دنیایی پراسترس است و هیچ‌کس در دنیای امروز نیست که از تنش‌های روانی در امان باشد؛ بنابراین لازم است انسان از روش‌های مختلف استفاده کند تا ذهن و روانش را به آرامش برساند. کتاب ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس یکی از کتاب‌هایی است که می‌تواند شما را در این مسیر یاری کند.

کتاب «the dharma of modern mindfulness: discovering the buddhist teaching at the heart of mindfulness-based stress resuctuion» اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این کتاب یکی از کتاب‌هایی است که درباره‌ی ذهن آگاهی یا همان مایندفولنس نوشته شده است و به این روش به شما کمک می‌کند تا زندگی آرامی داشته باشید. مراقبه و یوگا چیزی نیست که انسان تازه به آن رسیده باشد و سال‌های درازی است که انسان‌ها از آن استفاده می‌کنند؛ اما در سال‌های اخیر این روش‌ها به زندگی روزمره هم راه پیدا کرده‌اند و افراد از آن برای عبور از زندگی پرسروصدایشان استفاده می‌کنند. در این کتاب با تمریناتی تحت عنوان MBSR آشنا می‌شوید که در درمان بسیاری از عارضه‌های روحی بسیار کاربرد دارد. این روش به شما کمک می‌کند ابتدا احساسات و افکاری که باعث بروز اضطراب یا افسردگی می‌شوند را شناسایی کنید و سپس به حل مشکلتان بپردازید.

کتاب ذهن‌آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس را آرزو خوشابی را ترجمه کرده و انتشارات کتابسرای نیک آن را چاپ کرده است. نسخه الکترونیک این کتاب با صدای نسترن نجاران در دسته‌بندی خودشناسی و خودسازی در دسترس است.

بت آن مولیگان

Beth Mulligun یک نویسنده و پزشک آمریکایی است که در حوزه‌ی مایندفولنس و ذهن آگاهی کار می‌کند. او در دوران کودکی بچه‌ی کنجکاوی بود و یوگا هم کار می‌کرد. او بعدها در دانشگاه در رشته‌ی پزشکی درس خواند تا به گفته‌ی خودش به دیگران کمک کند. از سوی دیگر این پزشک به معنویات علاقه‌مند بود و مدیتیشن هم بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی او محسوب می‌شد. در ادامه او به‌عنوان یک معلم یوگا هم آموزش دید و در سال ۱۹۹۴ با دیدن مستندی که درباره‌ی به‌کارگیری روش‌های مدیتیشن و یوگا در درمان بیماران بود به این روش روی آورد. او هنوز هم تلاش می‌کند پزشکی و ذهن‌آگاهی را در کنار هم قرار دهد و به‌سلامت افراد کمک کند.

سه دلیل برای خواندن کتاب ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

  • با تکنیک‌های تازه‌ای در زمینه کنترل استرس آشنا شوید. این کتاب تکنیک‌های MBSR که دکتر کابات زین آن‌ها را ابداع کرده است. این برنامه به شما کمک می‌کند ذهنتان را رها کنید و استرس کمتری را تجربه کنید.
  • آرامش عمیق‌تری را تجربه کنید. مایندفولنس یک خاصیت اصلی دارد و آن هم این است که فرد می‌تواند روی تمام لحظاتش کنترل بیشتری پیدا کند و از درون به آرامش دست پیدا کند. اجرای برنامه‌ی گفته‌شده در کتاب می‌تواند آرامش بیشتری را به وجود مخاطب تزریق کند. آرامشی که زمان بیشتری دوام دارد.
  • زندگی مایندفول را تجربه کنید. یکی از بهترین راه‌هایی که برای داشتن یک زندگی آرام و پر از تمرکز دارید این است که به ذهن آگاهی دست پیدا کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند این کار را انجام دهید

در بخشی از کتاب ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس می‌شنویم

«خوب، من پسرم را هم با خودم آورده‌ام. این زک هست.» کارول درحالی‌که پسرش به سقف خیره شده بود اندکی از من فاصله گرفت و ادامه داد: واقعاً موقعیت خیلی سختی داشته. او ... خانواده‌ی ما اخیراً افراد زیادی را ازدست‌داده است و اون بدجوری دست‌به‌گریبان افسردگی شده. هیچ چیزی به حالش مفید واقع نشده و حاضر نیست دارو استفاده کنه. الان هم یه جورهایی به‌عنوان آخرین راه چاره این جاست.  با خودم فکر کردم: «عزیز دلم.» معمولاً که این‌گونه حضور در کلاس‌ها دردی دوا نمی‌کنند. به طور عادی هرگز به کسی اجازه نمی‌دهم که عضو دیگری از خانواده‌اش را برخلاف میل او به این برنامه بیاورد. مکثی کردم و نفس عمیقی کشیدم. چه‌کار کنم؟ و گفتم: بنابر تجربه، این نوع برنامه که کاملاً تعامل مدار است فقط به درد کسانی می‌خورد که برای بودن در این جا انگیزه داشته باشند؛ بنابراین، این را که واقعاً می‌خواهید هرطورشده به پسرتان کمک کنید تحسین می‌کنم، اما با همه‌ی اینها مهم این است که شما به خودتان کمک کنید که در حقیقت به معنای این است که در درازمدت به پسرتان هم کمک خواهید کرد. همچنین، اگر او نمی‌خواهد که این جا باشد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ذهن‌آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس

مبارزه با استرس در دنیای جدید ضروری است و روش‌های بسیار متنوعی برای این کار وجود دارد. کتاب‌های زیادی هم نوشته شده‌اند که می‌توانید به سراغشان بروید و از آن‌ها کمک بگیرید. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
235.۸۶ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۱۸:۰۵
نویسنده بت آن مولیگان
مترجمآرزو خوشابی
راوینسترن نجاران
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۳۵.۸۶ مگابایت
۰۸:۱۸:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 12 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
16 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من توی جمعه بازار فیدیبو این کتاب رو خریدم و امیدوارم کتاب خوبی باشه و حتما نظرمو برای دوستان خواهم نوشت

2

اصلا توصیه نمیشود

3.7
(12)
73,500
٪40
44,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
‫ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس ‫
‫ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس ‫
بت آن مولیگان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس
٪40
ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس
بت آن مولیگان
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.7
(12)
73,500
٪40
44,100
تومان