0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درباره کتابخانه نیمه شب

کتاب کتابخانه نیمه شب، فانتزی‌ای جذاب و عجیب در مورد یادگیری اهمیت زندگی! زنی که از زندگی خود بریده است تلاش به خودکشی می‌کند اما خود را در کتابخانه‌ای مرموز می یابد که به او اجازه می‌دهد زندگی‌های جدیدی را کشف کند.


بخشی از کتاب

تنها باید چشمانمان را ببندیم و طعم نوشیدنی مقابلمان را بچشیم و به نوایی گوش کنیم که در حال پخش است. ما به همان میزان کامل و زنده هستیم که در زندگی دیگری می‌توانستیم باشیم. تنها لازم است یک نفر باشیم و یک هستی را احساس کنیم. لازم نیست همه کار انجام دهیم و همه کاره بشویم زیرا ما هم‌اکنون هم بی‌نهایتیم. مادامی که زنده هستیم، این امکان را داریم که آینده‌ای گوناگون پیش‌رویمان باشد. پس بیایید در همان هستی‌ای که به سر می‌بریم با یکدیگر مهربان باشیم. دیروز گمان می‌کردم هیچ آینده‌ای ندارم و غیرممکن است زندگی‌ام را به شکل کنونی‌اش بپذیرم. ولی امروز، همان زندگی درهم و برهم پر از امید به نظر می‌رسد. پر از استعدادهای کشف‌نشده. آیا زندگی من به طرز معجزه‌آسایی از درد، ناامیدی، اندوه، دل‌شکستگی، مشقت، تنهایی و افسردگی تهی خواهد شد؟ نه. عشق و خنده، ترس و درد جریان‌های همه‌گیر عالم‌اند. اما آیا می‌خواهم زندگی کنم؟ بله بله. هزاران بار بله.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
709.۸۵ کیلوبایت
مدت زمان
۱۱:۵۹:۵۹
نویسندهمت هیگ
مترجمفریده فتوحی
راویفرزانه فائزی
راوی دوم هوتن شاطری پور
راوی سوممهدی فضلی
راوی چهارمشهره روحی
راوی پنجمافشین اعتماد
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۳
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۰۹.۸۵ کیلوبایت
۱۱:۵۹:۵۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉

خب باید بگم واقعا لذت بردم از شنیدنش، راوی های متعدد و صدای گرم گوینده ها و بعلاوه ی داستان زیبا و امید بخشی که راه و رسم زیستن رو به ما می آموزه،شاید خیلی ها توی حسرت های زیادی زندگی رو به یاد گذشته سپری میکنن اون ها رو رها کن و به حالا و ممکن های زندگیت فکر کن حتی اگر پیر شدی و فرصتی نداری، غصه نخور قطعا زندگیت پر از حس خوب بوده، روز هایی بوده که با عشق به زندگی کردن پرداختی روز های غمناک هم قطعا داشتی ، میخوام بگم این کتاب من و به گریه انداخت ، من حرف های نویسنده رو که از ته ته اعماق وجودش اومده بود درک کردم، حتما گوش کنید، ارزشش رو داره

5
(3)
اجرای روان 🎙️ (1)
88,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتابخانه نیمه شب
کتابخانه نیمه شب
مت هیگ
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(3)
اجرای روان 🎙️ (1)
88,000
تومان