0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها

درباره جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها

«جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها» کتابی اثر «برندا بیلی هیوز» است. این سخن‌ران و استاد دانشگاه آمریکایی اینجاست تا به شما بیاموزد چطور می‌توانید هر کاری را در زمان مشخص و درست آن انجام دهید. وقت آن رسیده که تنبلی را کنار بگذارید و وقت‌شناس باشید. با به کارگیری توصیه‌های برندا، خیلی زود می‌توانید تاثیر وقت‌شناسی و انجام به موقعِ کارها را در زندگی حرفه‌ای و شخصی خود ببینید. این کتاب صوتی 20 دقیقه‌ای را انتشارات شادن پژواک با صدای «فرزاد فائزی» منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

درباره کتاب صوتی جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها

شاید در نگاه اول هم چندان مساله‌ی جدی و حادی نباشد. کارها انجام می‌شوند، شاید کمی دیرتر یا زودتر فرق چندانی نداشته باشد. اما باید بدانید که انجام به موقع کارها می‌تواند تاثیرات زیادی در زندگی‌ داشته باشد. می‌توانید تصور کنید که اگر به عنوان فردی خوش‌قول و قابل اطمینان شناخته شوید، همیشه رییس‌، دوستان یا اعضای خانواده روی همراهی و نقش موثر شما حساب می‌کنند. به این ترتیب خیلی زود می‌توانید به جایگاه‌های بلندتری در شغل و زندگی خانوادگی خود برسید.

به تعویق انداختن کارها، به معنای پرونده‌ای باز است که حتی در شادترین و آرام‌ترین لحظات هم همراه‌تان می‌آید و تبدیل به یک دغدغه‌ی همیشگی می‌شود. حالا تصور کنید چند پرونده‌ی باز را با هم به این طرف و آن طرف بکشانید، چه اتفاقی می‌افتد؟ زمانی می‌رسد که دیگر وقت کافی برای رسیدگی به تمام این کارها را ندارید. حالا باید با اضطراب بیشتری در زمانی کوتاه، چند کار را مدیریت کنید. احتمالا به دلیل فشار مضاعف، تمرکز کافی هم نخواهید داشت و نمی‌توانید پروژه‌ها و کارهای باکیفیتی را در زمان مشخص شده تحویل دهید.

هرچند این کتاب را یک متخصص علوم اقتصادی و بازرگانی نوشته، اما کاربرد آن همه‌گیر و گسترده است. لازم نیست حتما درگیر پروژه‌های کلان کاری و حرفه‌ای باشید. حتی کارهای کوچک روزمره هم اگر به موقع انجام نشود، می‌تواند دردسرساز شود. پرداخت قبض، خرید برای خانه، دیدن دوستی که به شما نیاز دارد، همه می‌تواند کارهایی باشد که با انجام به موقع آن‌ها، می‌توانید زمان بیشتری برای رسیدگی به کارهای بزرگ بعدی داشته باشید.

کافی است با برندا همراه شوید و به توصیه‌های کوچک و کاربردی او دقت کنید تا بتوانید سبک جدیدی در زندگی خود ایجاد کنید. شنیدن این کتاب صوتی کوچک، وقت زیادی از شما نمی‌گیرد، اما می‌تواند وقت‌های آزاد و مفید زیادی برای‌تان خلق کند.

درباره برندا بیلی هیوز

برندا بیلی هیوز عضو هیئت علمی دانشکده کسب و کار در دانشکده اقتصاد کِلی در دانشگاه ایندیانا است. او دوره‌های ارتباطات، MBA و رهبری جهانی را آموزش می‌دهد. برندا یکی از استادان محبوب در دنیا است، تا جایی که با دانشگاه سئول در کره‌ی جنوبی همکاری نزدیکی دارد و دوره‌های آموزشی راه دور برای تمام علاقه‌مندان در دنیا هم برگزار می‌کند. برندا هر سال کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها آموزشی مختلف با موضوعاتی مانند مدیریت تغییر، مهارت‌های ارائه، ارتباطات بین فرهنگی، ارتباطات تاثیرگذار و خدمات به مشتریان برگزار می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها می‌شنویم

تا اینجای کار، کارهایی را که معمولا عقب می‌اندازید را لیست کردید. نحوه‌ی عقب انداختن آن‌ها را هم لیست کردید. برای این که این پرونده تکمیل شود، بیایید بنویسیم چرا کارها را به تعویق می‌اندازیم. عموما پنج دلیل عمده برای عقب انداختن کارها وجود دارد.
شماره یک، عدم اعتماد به نفس. دوست دارید کار را خوب انجام دهید، اما نمی‌دانید چطور.
شماره دو، حواس‌تان مرتب پرت می‌شود. باز یادم رفت.
شماره سه، تحت فشار بودن. حس می‌کنید که یک مسئولیت بزرگ روی دوش‌تان است که نمی‌دانید از کجا باید شروع کنید.
شماره چهار، بن بست خلاقیت. دوست دارید بهترین و جدیدترین ایده را در کارتان پیاده کنید؛ اما هیچ چیز به ذهن‌تان نمی‌رسد.
شماره پنج، شانه خالی کردن. از این کار متنفرید.
کدام یک از این دلایل بیشتر با دلایل شما جور درمی‌آید؟
در قسمت‌های بعدی در مورد هر کدام از این پنج موردی که مطرح شد، بیشتر صحبت می‌کنیم. و چند استراتژی هم به شما یاد می‌دهم تا از شر این دلایل و عادت به تعویق انداختن کارها خلاص شوید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
21.۵۲ مگابایت
مدت زمان
۲۳:۲۹
نویسنده برندا بیلی هیوز
مترجمگروه مترجمان
راویفرزانه فائزی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۴/۲۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۱.۵۲ مگابایت
۲۳:۲۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.6
از 5
براساس رأی 71 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
11 ٪
42 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

راوی کمی تند بیان میکنه ولی لحن مناسبی داره و همین سرعت آدم را در مسیر همراه میکنه اگر مرجع واقعا کتاب بوده(و نه یک سخنرانی) به نظر میاد خیلی خیلی خلاصه شده در باره عدم اعتماد به نفس چیزی نگفت!!! فکر کنم یک بخش جا مونده :-) در کل ممنون از ایرانسل و.فیدیبو که بجای یک تبلیغ الکی این روش آگاهانه رو انتخاب کردند کاش باقی برندها هم برای تبلیغ چنین روشی را انتخاب کنند

3

چه موقع کتاب رایگان میذارن.. که ما ندیدیم..! فقط موقع هفته کتاب..۲۴ آبان گوش بزنگم کد تخفیف۷۰ درصدی بدن.. تو هفته کتاب هر روز یه انتشارات تخفیف ۴۰درصدی میذاره اون موقع رسما هر روز آدم می‌خره چون وسوسه کننده است که فقط برای آنروز تخفیف ۴۰_۵۰درصدی دارن

4

از ایرانسل به خاطر تمام کتاب های موفقیتی که در این بیست و چند روز در اختیار ما گذاشت متشکرم بنده توانستم با مطالعه تمامی این کتاب ها به درجات بالایی از موفقیت ، ثروت و خوشبختی برسم و پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنم؛سپاس.

4

آفرین ایرانسل خیلی خوب کردی هم واسه تمدید طرح رایگان و هم این کتاب زیبا . خدا کنه این طرح رایگان هرروز و برای همیشه باشه ایرانسل عزیز دل

4

درود :کتابهای ناقص صوتی را به مردم ندهید، جدا اگر هدیه می دهید بقیه کتابها صوتی نباشه ببینیم ایرانسل وفیدیبو به نظراتمان عمل میکنند، قول میدم بازم کتاب صوتی بذارند، بیشتر کتابهای.... صوتی هستند.

4

ممنون از فیدیبو و ایرانسل داستان شرط بندی از چخوف هم رایگانه خیلی خوبه⁦(*_*)⁩ هدف از کتاب رایگان افزایش مطالعه ست چه بهتر که این کتاب ها افراد رو به کتاب خوندن ترغیب کنند

5

به به عالی چه کتاب خوبی چقد لحن و تن صدای راویی هم عالیه ممنون از فیدیبو و ایرانسل بابت همچین کتاب خوبی کلا اصل اساسی تحقق موفقیت، همین پیگیری و گام به گام انجام دادن کارا در جهت هدفه.

1

توبه گرگ مرگه

4

عالی کله پاچه ای رحیم دست به دماغ و آش و حلیم اکبر چرکو و فرزندان بجز ابرام آرزوی موفقیت برای شما دارد ?

4

واسه دوستانی که مانند من کارهاشون رو به فردا موکول میکنند مفید میتونه باشه ولی زیاد تاثیرگذار نبود.در مجموع حتی اگر یک درس هم از این کتاب بگیرم خیلی خوبه واسم.

نمایش 32 نقد دیگر
3.6
(71)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
18,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها
جلوگیری از به تاخیر انداختن کارها
برندا بیلی هیوز
شادن پژواک
3.6
(71)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
18,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر