0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای قطعی کردن فروش
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای قطعی کردن فروش

حرفه ای بفروشید
نویسنده:
زیگ زیگلار
درباره رازهای قطعی کردن فروش

اگر به عنوان یک بازاریاب قصد دارید تا با روش‌های موثر فروش آشنا شوید، راز‌های قطعی کردن فروش را در این کتاب بخوانید. بازاریاب موفق کسی است که بتواند موقعیت‌های احتمالی را به فروش قطعی تبدیل کند و این امر مستلزم نکاتی است که می‌توانید در این کتاب بخوانید.

کتاب رازهای قطعی کردن فروش  با عنوان اصلی Secrets of closing the sale در سال 1982 برای آموزش و بیان روش‌ها و استراتژی‌های فروش به چاپ رسید. زیگ زیگلار در این کتاب با زبان داستان‌های جذاب تکنیک‌های کارآمد فروش را برای بازاریابان بیان کرده است. شما می‌توانید این کتاب را به عنوان یک راهنما همیشه  هر زمان در کنار خود داشته باشید و با مراجعه به آن، موفقیت خود را تضمین کنید. بازاریابی در واقع متقاعد کردن دیگران برای خرید محصولی است که ممکن است مشابه آن در بازار موجود باشد. این کتاب با ترجمه مهدی قراچه‌داغی توسط انتشارات نسل نواندیش به فارسی ترجمه و منتشر شده است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته‌بندی مدیریت، بازاریابی و فروش این کتاب را به صورت صوتی نیز تهیه کنید.

با زیگ زیگلار بیشتر آشنا شویم:

زیگ زیگلار Zig Ziglar  متولد 1926 و درگذشته در 2012 یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین نویسنده‌های موفقیت آمریکایی است که در حوزه فروش و بازاریابی فعالیت می‌کرد. او به عنوان موفق‌ترین مربی انگیزشی و مشاوران اقتصادی و فروش رهبران بزرگ جهان آثار شناخته شده‌ای را از خود به جای گذاشته است. در ادامه می‌توانید چند عناوان از این بازاریاب موفق را بخوانید:

پنج دلیل برای اینکه چرا باید کتاب رازهای قطعی کردن فروش را بخوانیم

موفقیت در فروش اصلی‌ترین دغدغه‌ی یک بازاریاب است. فرقی نمی‌کند شما بازاریاب معمولی باشید یا بازاریاب شبکه‌ای چون در هر صورت افزایش فروش تنها راه افزایش درآمد شماست. اگر می‌خواهید توانایی بازاریابی را در خود تقویت کنید، کتاب رازهای قطعی کردن فروش را بخونید زیرا این کتاب به شما می‌آموزد که:

  • با مبانی بازاریابی و فروش آشنا شوید.
  • چگونه فروش خود را قطعی کنید تا به درآمد برسید.
  • خریداران را با روشی اصولی و روان‌شناسانه برای خرید متقاعد کنید.
  • یک فروشنده‌ی حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد.
  • چگونه با استفاده از تکنولوژی، فروش خود را بیشتر کنید.

در بخشی از کتاب رازهای قطعی کردن فروش می‌خوانیم:

وقتی با یک مشتری صحبت می‌کنید لطفا به خاطر داشته باشید که در اغلب موارد او حاضر است با خوشحالی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. کافی است چنین درخواستی داشته باشید.

کلمه‌ی اعتراض و مخالفت ترس را در دل‌های فروشندگان فاقد امنیت خاطر یا تازه‌کار می‌کارد. در واقع این باید تولید هیجان کند زیرا همانطور که تا لحظاتی دیگر به تکرار خواهم گفت، اعتراض و سوال نشان‌دهنده علاقه است و این اولین چیزی است که یک فروشنده باید به دنبال آن باشد.

برای غلبه بر اعتراض‌ها اغلب ضرورت دارد که آنچه را ناملموس است به عنوان توجیه و بهانه‌ای برای خرید کردن در نظر بگیرید. برای مثال ممکن است ملک زیبایی را در وسط دریاچه به فروش برسانید. این چیزی ملموس است که خریدار بالقوه می‌تواند دستش را روی آن بگذارد.

ششمین کلید قطعی کردن فروش بسیار مهم است. این همان کلید گوش دادن است. اغلب فروشندگان به‌واقع با تمام وجود به حرف‌هایی که مشتری می‌زند یا سوالی که می‌پرسد گوش نمی‌دهند. گاه فروشنده به میان حرف خریدار می‌رود و می‌خواهد سوالی را خلاصه کند که می‌خواهد طرح کند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب رازهای قطعی کردن فروش

اگر شما قصد دارید تا روش بازاریابی خود را تغییر دهید و برای گسترش کسب و کار خود می‌خواهید از نکات جدید و اصولی استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا کتاب رازهای قطعی کردن فروش را بخوانید زیرا با خواندن این کتاب و رعایت آموزه‌های آن، شما تبدیل به یک بازاریاب حرفه‌ای خواهید شد. اگر می‌خواهید عناوین دیگری در حوزه بازاریابی و مدیریت بخوانید، کتاب‌های زیر مخصوص شماست:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
520 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۲۰:۰۰
نویسندهزیگ زیگلار
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Secrets of closing the sale
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۵۲ مگابایت
۵۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

یکی از بهترین کتابها در زمینه فروش هست که ارزش خوندن چندین باره را داره

4.8
(4)
99,900
٪30
69,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
رازهای قطعی کردن فروش
رازهای قطعی کردن فروش
زیگ زیگلار

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای قطعی کردن فروش
٪30
رازهای قطعی کردن فروش
حرفه ای بفروشید
انتشارات نسل نواندیش
4.8
(4)
99,900
٪30
69,930
تومان