0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پله پله تا اوج
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پله پله تا اوج

نویسنده:
زیگ زیگلار
درباره پله پله تا اوج
زیگ زیگلار یکی از نویسندگان محبوب عصر حاضر است؛ وی کتاب‌هایی را در زمینه روانشناسی موفقیت نوشته است که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین کتاب وی کتاب پله پله تا اوج است. کتاب پله پله تا اوج دومین کتاب از لیست ۱۴ کتاب پیشنهادی کوین ترودو است. زیگ زیگلار در قسمت ابتدایی کتاب پله پله تا اوج می‌گوید: این‌ کتاب‌ با این‌ امید، اعتقاد و اطمینان‌ نوشته‌ شده‌ که‌ اگر روزانه‌ دقایقی‌ را با افکار مثبت‌ بگذرانیم‌، سر حالی‌ لازم‌ را برای‌ کسب‌ موفقیت‌ به‌ دست‌ خواهیم‌ آورد. در این کتاب چالش‌ها، گام‌های عملی و عوامل موثر در دستیبابی به موفقیت به شما آموزش داده می‌شود. در هر بخش از این کتاب برای آنکه بتوانیم از آموزش‌های این کتاب در زندگیمان استفاده کنیم بخشی تحت عنوان گام‌های عملی وجود دارد که در آن تمرین‌ها و یا روش‌های عملی به شما داده می‌شود. همچنین کتاب پله پله تا اوج در کنار آموزش‌هایی که به شما می‌دهد مثال‌هایی از واقعیت میزند تا متوجه شوید این آموزش‌ها در واقعیت نیز به خوبی کار می‌کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
302.۷۸ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۲۰:۵۶
نویسندهزیگ زیگلار
مترجمگروه مترجمان
راوینازنین آذرسا
ناشرنشر آذرسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۳/۲۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۰۲.۷۸ مگابایت
۰۷:۲۰:۵۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.6
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
23 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
29 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
41 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خیلی خیلی خیلی بد و مصنوعی بود صدای گوینده . چرا اینهه ادا در میاره ؟؟؟؟؟؟ بهتره بجای صدا سازی و ادا در آوردن و حواس شنونده رو پرت کردن یه کمی هم بفکر اعصاب ما باشید . بجای اینکه به مطالب کتاب تمرکز کنیم صدای گوینده اعصاب ما رو خراش میده خوب شد نسخه نمونه گذاشته بودید .

1

صدای خانم آذرسا مناسب کتاب‌خوانی نیست. به نظرم یه دوره‌ی کتاب‌خوانی باید بگذرونند…حتی کناب‌های جول اوستین‌رو هم من خریدم، گوش ندادم صداشون عصبی کننده است چون کلمات را می‌کشن و نحوه‌ی‌صحیح کتاب خوانی خیلی متفاوته به امید اصلاح خودتون

1

گوینده علاوه بر اینکه صداسازی انجام میده و خیلی مصنوعی متن رو میخونه، تمامی اسامی افراد مشهور رو اشتباه تلفظ میکنه. خانم آذرسا عزیز پیشنهاد میکنم قبل از اینکه کتاب صوتی منتشر کنید خودتون کمی مطالعه کنید.

3

خانم آذرسا لطفا کلمات را اشتباه ادا نفرمایید!!!! سرکار ، انجیل متی (متا) را به اشتباه متی خواندید!!! در خصوص کتاب هم باید گفت مطالب ارزشمندی دارد و ارزش حداقل یک بار خواندن را دارد.

1

گوینده افتضاح صحبت میکنه خیلی ادا اصول داره باید ببسیار ساده و روان بخواند و صدا سازی نکند ذهن شنونده را جذب گویندگی ناشیانه اش میکند حیف این کتاب

3

لحن و صدای گوینده خیلی مصنوعی و رو اعصاب بود همون اوایلشو که شنیدم حالم بد شد و بیخیالش شدم. کلا ادا بود! نخرین و پول و وقتتون رو هدر ندین

5

لحن و سبک خوانش گوینده کمی زیاده روی داشت از این رو مقداری مصنوعی بود و حواس و تمرکز رو پرت میکرد اما ممنوم بابت درج کتاب در لیست کتابخانه، برقرار باشید.

3

چقدر صدا و لحن گوینده رو مخه. کتاب خوندن انقدر ادا و اطوار نداره که. انگار طالع بینی شبکه پی ام سی داره پخش میشه..

1

تا دیدم راوی کیه (مثل کتاب قبل که این راوی خرابش کرده بود و مجبور شدم نصفه بذارم) از خیرش گذشتم

3

اصلا لحن خواندن متن کتاب خوب نیست. تمرکز خواننده رو بهم میزنه.

نمایش 6 نقد دیگر
2.6
(17)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پله پله تا اوج
٪50
پله پله تا اوج
زیگ زیگلار
نشر آذرسا
2.6
(17)
40,000
٪50
20,000
تومان