0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای فروتنی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای فروتنی

درباره رازهای فروتنی

کتاب رازهای فروتنی نوشته محمود دانایی راهنمایی قدرتمند است که راه‌های ایجاد تغییر در زندگی اجتماعی و موفقیت افراد را بیان می‌کند. این کتاب با بررسی دو بعد مادی و مغنوی انسان زندگی اجتماعی را تحلیل می‌کند. اثر رازهای فروتنی توسط محمود دانایی نگاشته شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را منتشر کرده است.

فروتنی یکی از ویژگی های مهم در رشد فردی است. در دنیای امروز انسان‌ها خود را همیشه در یک رقابت با یکدیگر می بینند و تنها به خودشان فکر می کنند در این شرایط خصلتی شبیه به فروتنی به مرور زمان از دست رفته و باعث می‌شود ارتباط بین انسان‌ها دچار مشکل اساسی شود. برای مثال در شرایطی که در رفتار هیچ نشانی از فروتنی وجود نداشته باشد استعداد و فرصت‌ها مناسب برای افراد شکل نخواهد گرفت.در کتاب رازهای فروتنی در مدت 30 روز می‌توانید راهکارهایی برای تقویت این خصلت بیاموزید تا تغییر مثبتی در اخلاق خود احساس کنید.

درباره محمود دانایی، نویسنده

محمود دانایی نویسنده و مترجم ایرانی است که کتاب‌های زیادی را ترجمه و نوشته و از نویسندگان پرکاری به شمار می‌رود.

از دیگر آثار او می‌توان به رازهای قضاوت نکردن، رازهای نوع‌دوستی، سه‌شنبه‌ها با موری، سفر روح و بهشت برین حقیقت دارد از عناوین برخی از کتاب‌هایی هستند که دانایی در حوزه‌ی خودشناسی و خودسازی به رشته‌ی تحریر درآورده است.

چرا باید کتاب رازهای فروتنی را بخوانیم؟

اگر شما نیز از گروه افرادی هستید که به دنبال کسب موفقیت هستید؛ اما تابه‌حال نتوانسته‌اید وارد مسیر درست موفقیت شوید، خواندن کتاب رازهای فروتنی بهترین پیشنهاد برای شماست. البته این کتاب زمانی به شما کمک‌خواهد کرد که به تمام موارد بیان شده در کتاب به‌درستی و به طور کامل عمل کنید. باید به گام‌های کوچک زندگی ایمان داشته باشید و به این باور برسید که همان‌طور که موارد ظاهری در شخصیت خود اهمیت می‌دهید باید به اخلاقیات و رفتار خود نیز بیشتر فکر کنید! معجزه با دستان خودتان اتفاق خواهد افتاد. مطالعه کتاب رازهای فروتنی روش حرکت در مسیر موفقیت و تصمیم‌گیری آگاهانه را به طور عملی می‌آموزد.

بخشی از کتاب

اول

فروتنی، زمانی فضیلتی اساسی محسوب می‌شد، ولی دیگر تمایلی به آن نداریم، زیرا ناخودآگاه حس حقارت را که به معنای فرومایگی و بی‌ارزش بودن است در ما تداعی می‌کند که خوشایند نیست.

دوم

فروتنی می‌تواند رابطه‌ای را که با خود و دیگران داریم به نحوی مثبت تغییر دهد. برای شروع ابتدا باید «خود» را بیشتر بشناسیم.

سوم

من چیستم؟ من فلانی هستم، خصوصیاتی شبیه این: کمابیش زیبا، تندرست، جوان یا پیر. شغل، هوش، تجرد یا تأهل، تحصیلات، فرهنگ و ... مرا آن‌چنان که هستم ساخته‌اند. این پاسخ‌های اولیه به مدل خاصی از من اشاره می‌کند که به آن منِ روانی ـ اجتماعی می‌گویم؛ ولی برای شناخت «خود» کافی نیست.

چهارم

من چیستم؟ من هیچم، یا تقریباً هیچم. من هیچم، چون میرا هستم، چون آنچه که دارم در واقع از من نیست، زیرا عواملی که غالباً زندگی‌ام را رقم می‌زنند ورای اختیارم هستند و ـ بر حسب اعتقادم ـ بنا بر اتفاق یا مشیت الهی پیش آمده‌اند.

پنجم

حتی اگر من معتقد باشم که با تلاش و زحمت خودم «خودم را ساخته‌ام»؛ بااین‌وجود، نمی‌توانم منکر این واقعیت شوم که بر آنچه دارم یا تصور می‌کنم دارم، اختیار واقعی ندارم و ممکن است امروز به فردا همه چیز را از دست بدهم و نمی‌توانم آنچه را که ازدست‌رفته است بازگردانم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

در کتاب رازهای فروتنی در درجه اول تأکید شده که باید مرز بین اخلاقیات و ظاهر را مشخص کنیم و به هر دو مورد اهمیت بدهیم. در واقع موفقیت، فقط داشتن فروتنی نیست! مجموعه‌ای از عوامل مانند قضاوت کردن، نوع‌دوستی، روابط اجتماعی و ... در مجموع و در کنار هم موفقیت واقعی هستند. همچنین در کتاب رازهای فروتنی گفته شده که با تغییر در عادت‌ها، رفتارها و انتخاب‌ها، تا مدت زمانی مشخص، یعنی 30 روز، ممکن است نتایج خوبی دست آورید.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
366.۳۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسندهمحمود دانایی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۶۶.۳۸ کیلوبایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
15,000
٪40
9,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
رازهای فروتنی
رازهای فروتنی
محمود دانایی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای فروتنی
٪40
رازهای فروتنی
محمود دانایی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
15,000
٪40
9,000
تومان