0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راحت باش گیر نده
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب راحت باش گیر نده

راهی به سوی هدف یابی بهتر در زندگی و کار
درباره راحت باش گیر نده

راحت باش گیر نده، یک اصل مهم در زندگی است. زندگی کوتاه‌تر از آن است که دائماً بخواهید نسبت به هر چیزی عکس‌العمل نشان دهید و ذهنتان را درگیر کنید. این کار به شما آسیب خواهد زد و باعث می‌شود از مسیر خودتان منحرف شوید. اندرو ماتیوس در کتاب راحت باش، گیرنده درباره‌ی همین موضوع حرف زده است.

کتاب  follow your heart اولین‌بار در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. با اینکه تا امروز بیش از بیست سال از انتشار این کتاب گذشته است هنوز هم طرفداران زیادی دارد و افراد مختلف از آن لذت می‌برند. موضوع کتاب اندرو ماتیوس پیداکردن آرامش و اهداف بزرگتر است و به خوانندگانش می‌گوید باید با خودشان به صلح برسند و قدرت درونی خود را کشف کنند. او معتقد است نباید به هیچ‌چیز بیش از حد وابسته شوید و هیچ چیزی را بیش از حد بزرگ کنید. او از این حرف می‌زند که چطور است که افراد پولدار حتی تصادفی هم پول در می‌آورند اما افرادی که قدرت اقتصادی کمی دارند انگار دائماً در حال ضعیف‌تر شدن هستند. مردم چقدر شاد هستند؟ و چه چیزی باعث خواهد شد در دسته‌ی بازنده‌ها قرار بگیرید. ماتئوس به خوانندگانش می‌گوید بیشتر فکر کنید و بیشتر توجه کنید.

کتاب خوب اندرو ماتیوس به فارسی هم برگردانده شده است. فرخ بافنده این کتاب را با عنوان کامل «راحت باش گیر نده، راهی به‌سوی هدف‌یابی بهتر در زندگی و کار» ترجمه کرده و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است. فیدیبو نسخه الکترونیک این کتاب را در دسته‌بندی روانشناسی عرضه کرده است.

اندرو ماتیوس کیست؟

Andrew Matthews نویسنده و سخنران استرالیایی است که در طی دهه‌های گذشته به فردی بسیار مشهورتبدیل شده است. او در سال ۱۹۵۷ به دنیا آمد و از سال ۱۹۸۸ به‌صورت تمام‌وقت می‌نویسد. کتاب‌های او تا کنون به بیش از ۴۰ زبان منتشر شده است و بیش از هفت میلیون نسخه از آن‌ها در سراسر دنیا فروخته شده است. در ادامه تعدادی از کتاب‌های این نویسنده را معرفی می‌کنیم:

دو دلیل برای خواندن کتاب راحت باش، گیر نده

راحت باش گیر نده یک کتاب خواندنی است که در ادامه به دلایل آن اشاره می‌کنیم:

  • از زندگی لذت ببرید، لذت‌بردن از زندگی چیزی است که هرکسی آن را به خودش بدهکار است. نوع زندگی در دنیای جدید باعث شده است بسیاری از ما این موضوع را فراموش کرده‌ایم کتاب راحت باش، گیر نده این موضوع را یادآوری می‌کند و به افراد می‌گوید خودشان را دوست داشته باشند.
  • به فرد راحت‌گیرتری تبدیل شوید.  نویسنده در این کتاب تلاش کرده است به خوانندگان خود بیاموزد که تمرکز خود از روی حاشیه‌ها بردارند و روی اهدافشان بگذارند تا در مسیر شادی و موفقیت گام بردارند.

در بخشی از کتاب راحت باش گیر نده می‌خوانیم

این کتاب یک راهنمای کار نیست، بلکه در مورد فلسفه‌ی زندگی است - تو یک زندگی داری: آن را با انجام کارهایی که برایت اهمیت دارند بگذران، برای این کار باید دو ایده را بپذیری:

  • «این امکان جود دارد که کاری را انجام دهی که دوست داری - اگر نه در شغلت، حداقل در اوقات فراغتت» برخی از ما نقش شهید را بازی می‌کنیم. هرگز زمانی را برای خودمان کنار نمی‌گذاریم. هاگر نتوانی در اوقات فراغتت کارهایی را که دوست داری انجام دهی، شک دارم که هرگز به خودت اجازه بدهی در شغلی کار کنی که آن را واقعاً دوست داری.
  • «این امکان وجود دارد که برای انجام کاری که دوست داری، دستمزد بگیری.» بسیاری از ما با این باور بزرگ می‌شویم که کار چیزی مزخرف است و بس. اشتباه است! میلیون‌ها آدم سر کار حسابی بهشان خوش می‌گذرد و به خاطرش پول هم می‌گیرند.

بیا مشخص کنیم که «انجام‌دادن کاری که دوست داری»، برای رسیدن به چه چیزی نیست. انجام‌دادن کاری که دوست داری، پول درآوردن برای خوابیدن در سواحل استوایی نیست؛ بلکه داشتن شوروشوق برای چیزی است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب راحت‌باش، گیر نده

راحت باش گیر نده، یک کتاب خوب است. کتابی که باعث می‌شود بازبینی مناسبی در افکارتان داشته باشید و به این سمت پیش بروید که کنترل زندگی، شادی و آرامش خود را در دست بگیرید. کتاب‌های روان‌شناسی زیادی وجود دارند که به شما کمک خواهند کرد در این مسیر گام بردارید. اگر راحت باش، گیر نده برای شما کتاب خوبی بوده است می‌توانید کتاب‌های زیر را هم بخوانید.

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۸۵ مگابایت
تعداد صفحات
252 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۲۴:۰۰
نویسندهاندرو ماتیوس
مترجمفرخ بافنده
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۸۵ مگابایت
۲۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
46,000
٪40
27,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
راحت باش گیر نده
راحت باش گیر نده
اندرو متیوس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راحت باش گیر نده
٪40
راحت باش گیر نده
راهی به سوی هدف یابی بهتر در زندگی و کار
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
46,000
٪40
27,600
تومان