0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

معرفی، خرید و دانلود کتاب حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

نویسنده:
سعید سهیلی
درباره حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق

رابطه میان یک زوج همیشه پر از فراز و نشیب‌هایی است که بخشی از آن را مشکلات عاطفی تشکیل می‌دهد. کتاب حقیقی‌ترین لحظه‌ها برای عشاق اثر سعید سهیلی درباره معنای حقیقی عشق با خواننده صحبت می‌کند. نویسنده در این کتاب ابراز عشق را به‌خوبی یاد می‌دهد تا رابطه‌ها را مستحکم کند. در این کتاب راهکارهایی بسیار کاربردی و ساده ارائه می‌شود تا لحظه‌هایی زیبا و پر عشق برای عشاق رقم بخورد.

آفرینش و هستی انسان‌ها با عشق درآمیخته شده از ابتدای خلقت انسان عشق بین زن و مرد عشقی ناب و خالص است که رابطه آن‌ها بر اساس این عشق تعریف می‌شود. عشقی که در نهاد هر یک از ما قرار داده شده قدرتی بسیار زیاد برای کنار آمدن در برابر سختی‌ها و ناکامی‌های زندگی دارد. این عشق به ما کمک می‌کند لحظات زندگی را بهتر بگذرانیم. اما باید بدانیم هرچقدر هم عشقمان خالص باشد در برابر مشکلات ‌مختلفی که در زندگی وجود دارد ممکن است صدمه ببیند سعید سهیلی در این کتاب بخشی از راهکارهای ساده را برای مواجهه با شرایط این‌چنینی به مخاطب ارائه می‌کند.

کتاب حقیقی‌ترین لحظه‌ها برای عشق را انتشارات کتابسرای نیک منتشر کرده است و می‌توانید آن را در دسته‌بندی کتاب‌های روانشناسی از فیدیبو دانلود کنید.

درباره سعید سهیلی نویسنده و مترجم

سعید سهیلی پس از سال‌ها مطالعه و تحقیق در حوزه روان شناختی، مطالب بسیار مهمی را در کتاب‌های خودگنجانده است. نگاه تیزبینانه سعید سهیلی درباره عشق و مشکلات آن در کتاب به هر زوجی در راوابطش کمک خواهد کرد. او یکی از نویسندگان و مترجمان پر کار و شناخته شده در ایران است. از جمله کتاب‌های او می توان به کتاب صوتی رهبر و مدیر لایق، اند لطیفه و ترجمه‌ی توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز اشاره کرد.

4 دلیل برای خواندن کتاب حقیقی‌ترین لحظه‌ها برای عشاق

  • بهبود رابطه با شریک زندگی
  • یادگیری راهکارهای مناسب برای ابراز عشق
  • نجات روابط ازدست‌رفته
  • ایجاد فضای مناسب برای صحبت‌های موثق درباره عشق

نویسنده در نگارش کتاب زاویه‌ی جدیدی از زندگی زوج‌ها را به تصویر می‌کشد و با جزئیات فضای  آن را مرور می‌کند. این کتاب دغدغه‌ی عشق دارد و در تلاش برای استحکام هر چه بیشتر آن در رابطه است. در این کتاب لایه‌های پنهان رابطه زناشویی بررسی می‌شود و راهکارهای مهمی برای بهترشدن زندگی زوج مطرح می‌شود.

در بخشی از کتاب حقیقی‌ترین لحظه‌ها برای عشق

عشق‌بازی واقعی چه زمانی عملی می‌شود؟ زمانی که در لحظه‌ای حقیقی به خودتان اجازه می‌دهید عشق خود را نسبت به معشوق تمام‌وکمال حس کنید. لحظاتی که با تمام وجود و از صمیم قلب یکدیگر را در آغوش می‌گیرید، لبخند می‌زنید و نزد خود و معشوق خود صادقانه معترف هستید که معجزه و نعمت عشق در میان شما جاری است و به این رودخانه پرخروش اجازه می‌دهید به هر سمت که دوست دارد حرکت کند و هر مانعی را که در سر راهش قرار دارد، ویران کند۔ کار و فعالیت کنید، والدین فرزندانتان باشید و برای تربیت آنها همت کنید، دوست و رفیق همسر خود باشید، هر آن چیزی باشید که برای یک رابطه مطلوب زناشویی لازم است، اما …معشوق همسر خود نیز باشید. حتی برای چند لحظه هم که شده، در طی روزش به دنبال فرصت‌هایی باشید که لحظات حقیقی را شکار کنید و از آنها استفاده کنید و لذت ببرید۔ ابتدا عشق را در قلب خود بیابید، عاشق شوید و عاشق بمانید. یک‌لحظه حقیقت پس از دیگری، بی‌وقفه. به‌این‌ترتیب شعله آتشین عشق‌بازی یک‌لحظه نیز خاموش نخواهد شد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

موضوعاتی مانند روابط زناشویی و بررسی رفتارهای روان‌شناسانه پیرامون آن برای هر شخصی می‌تواند کارآمد و جذاب باشد. کتاب حقیقی‌ترین لحظه‌ها برای عشاق باعث می‌شود به جزئیات رابطه توجه کنید و اهمیت عشق ورزیدن را بیشتر درک کنید. مهارت و یادگیری برقراری ارتباط با شخص موردعلاقه بسیار مهم است؛  زیرا این مهارت نقش بسیار اساسی در موفقیت رابطه داشته باشد. همچنین در بهبود رابطه با همسر بسیار اثربخش است. پس برای داشتن یک زندگی بهتر و بهبود روابط کتاب‌هایی مانند این کتاب راهکارهای مناسبی به شما معرفی می‌کنند. خرید کتاب حقیقی‌ترین لحظه‌ها برای عشاق در همین صفحه از فیدیبو ممکن است. همچنین کتاب‌های دیگری هم مشابه این کتاب در سایت موجود است که در این قسمت به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره می‌کنیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
324.۵۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهسعید سهیلی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۲۴.۵۵ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق
حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق
سعید سهیلی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق
حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق
سعید سهیلی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
31,500
تومان