0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم

درباره به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم

به تو گوش می‌دهم و تو را درک می‌کنم، این یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که هرکسی باید بلد باشد. گوش‌دادن با شنیدن متفاوت است و یک هنر به‌حساب می‌آید. هنگامی که یاد بگیرید خوب صدای دیگران را بشنوید بهبود شگفت‌انگیزی را در روابطتان تجربه خواهید کرد. این همان چیزی است که مایکل سورنسون در کتاب به تو گوش می‌دهم و تو را درک می‌کنم از آن صحبت کرده است.

کتاب «I hear you: the surprisingly simple skill behind extraordinary relationships» اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این کتاب توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد و توانست جایزه کتاب IPA را در همان سال به دست آورد، این کتاب همچنین در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون جا گرفت. این کتاب همان چیزی است که می‌تواند روابط شما را بهبود ببخشد و اجازه دهد در سطح عمیق‌تری با افراد ارتباط برقرار کنید. سورنسون در این کتاب در این باره صحبت می‌کند که چگونه می‌توانید روی مهارت گوش دادن درست مسلط شوید و مزایای این مهارت چیست. هنگامی که یاد بگیرید بهتر بشنوید خواهید توانست نگرانی‌ها و ترس‌های دیگران را به‌خوبی درک کنید، حمایتگر بهتری باشید و بهتر مشاوره دهید. مهارت درست شنیدن به شما کمک می‌کند فردی قابل‌اعتماد و با درک بالا شناخته شوید. در این کتاب شیوه‌های زیادی مطرح شده است که به شما یاد می‌دهد چگونه این مهارت را در خود تقویت کنید و به شنونده‌ی بهتری تبدیل شوید.

کتاب به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را می‌شنوم به چندین و چند زبان مختلف برگردانده شده است. ترجمه‌ی فارسی این کتاب را آرزو خوشابی انجام داده و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است. این کتاب در دسته‌بندی خودشناسی و خودسازی در فیدیبو در دسترس است.

مایکل اس سورنسون کیست؟

Micheal s. Sorensen یک مدیر اجرایی در کسب‌وکارها و یک نویسنده پرفروش و مربی کسب‌وکار است. او در ساخت روابط سالم به افراد کمک می‌کند و افراد زیادی در دنیا هستند که معتقدند او به آن‌ها کمک کرده است. این نویسنده در برنامه‌های رادیویی مختلف شرکت کرده است، پادکست‌های مختلفی ساخته و تلاش کرده است کارش را گسترش دهد. او یک کتاب دیگر هم دارد که گوش کن نام دارد.

سه دلیل برای خواندن کتاب به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را می‌شنوم

به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را می‌شنوم یک کتاب کاربردی است که فواید زیادی دارد، در ادامه به مزایای آن اشاره می‌کنیم:

  • گوش‌دادن به‌جای شنیدن را یاد بگیرید: شاید فکر کنید این موضوع تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند؛ اما این واقعیت ندارد. در واقع اثر این موضوع بیشتر از چیزی است که می‌توانید تصور کنید.
  • سوءتفاهم را در روابط خود کاهش دهید: ‌یکی از مهم‌ترین چیزهایی که هرکسی باید بداند این است که بسیاری از سوءتفاهم‌ها به این دلیل ایجاد می‌شوند که درست گوش نمی‌دهید و در نتیجه ترس‌ها و نگرانی‌های طرف مقابلتان را نمی‌فهمید یا استدلالش را درک نمی‌کنید. اگر خوب گوش‌دادن را یاد بگیرید این مشکل برطرف خواهد شد.
  • روابط خود را بهبود ببخشید: وقتی بهتر گوش دهید، درک بهتری خواهید داد و در نتیجه جواب‌هایی که می‌دهید جواب‌های بهتری هستند و می‌توانید عاقلانه‌تر و همدلانه‌تر رفتار کنید. نتایج همه‌ی این‌ها داشتن روابط سالم‌تر و پایدارتر است.

در بخشی از کتاب به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌کنم می‌خوانیم

فرض کنیم شما مشغول صحبت‌کردن با دوستی هستید که احساس عدم امنیت می‌کند. پس از یک روز واقعاً سخت، او خودش را روی مبل راحتی پرت کرده و آه می‌کشد: «من هیچ دوستی ندارم.»

بیشتر مردم وقتی چنین نظری رو می‌شنوند اصرار دارند که بگویند طرف اشتباه می‌کند و این‌طور نیست و حتی در عالم رفاقت شروع به تعریف و تمجید از گوینده هم می‌کنند. شما هم جزو این دسته‌اید؟ حتی اگر به این واکنش ترغیب هم شده باشید، احتمالاً تا این جای این کتاب به اندازه‌ی کافی مجاب شده‌اید که احتمالاً رویکرد بهتری هم وجود دارد. (و حتماً رویکرد بهتری وجود دارد)

ممکن است چیزی مثل این بگویید: «این موضوع صحت ندارد! تو می‌تونی کسی را برای خودت پیدا کنی.» این البته جواب بدی نیست و البته اگر چیزی شبیه این جمله هم نگویید ممکن است که دوستتان هیچ نگفتن شما را حمل بر این کند که واقعاً یک بازنده است اما بیایید این جا برای لحظه‌ای، واقعی عمل کنیم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌کنم

مهارت‌های ارتباطی مانند شنیدن و گفت‌وگوی سالم داشتن سال‌هاست موردتوجه متخصصان است و افراد زیادی معتقدند بسیاری از ضعف‌های ارتباطی ما از ضعف در این مهارت‌ها می‌آیند. اگر کتاب به تو گوش می‌دهم و آنچه می‌گویی را درک می‌کنم برای شما کتاب مفیدی بوده است کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید بخوانید:

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۳ مگابایت
تعداد صفحات
143 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۶:۰۰
نویسنده مایکل اس سورنسن
مترجمآرزو خوشابی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
I hear you:the surprisingly simple skill behind extraordinary relationships[۲۰۱۷]
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۳ مگابایت
۱۴۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
37,000
٪40
22,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم
٪40
به تو گوش می دهم و آنچه می گویی را درک می کنم
مایکل اس سورنسن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
37,000
٪40
22,200
تومان