0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شش اصل موفقیت

معرفی، خرید و دانلود کتاب شش اصل موفقیت

درباره شش اصل موفقیت

دسترسی داشتن به اصول موفقیت برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد و کتاب «شش اصل موفقیت» یکی از کتاب‌هایی است که در این باره صحبت کرده است. استوارت آر. لیواین در این کتاب تلاش کرده است بنیادی‌ترین چیزهایی که باید درباره‌ی این موضوع بدانید را بیان کند.

The six fundamentals of success: the rules for getting it right for yourself and your organization عنوان اصلی این کتاب است که اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. این کتاب به ۳۷ زبان مختلف برگردانده شده و بیش از ۱.۲ میلیون نسخه از آن در جهان فروخته شده است. او در این کتاب از شباهت‌های میان افراد موفق حرف می‌زند آن‌ها همیشه مهم‌ترین کارها را اول انجام می‌دهند. در حقیقت این افراد کسانی هستند که می‌دانند چگونه اولویت بندی کنند و شرایط را به گونه‌ای پیش ببرند که همه چیز متمایز از دیگران باشد. این افراد در کسب و کار هم با فوریت کار می‌کنند. فرقی نمی‌کند در چه عصری زندگی می‌کنید تا زمانی که چنین خصوصیاتی دارید و پیگیری منظم انجام می‌دهید احتمال پیشرفت شما و شرکتتان بسیار زیاد است.

در کتاب شش اصل موفقیت استوارت لوین که خودش هم از فعالان حوزه‌ی کسب‌وکار است از این حرف می‌زند که کسب‌وکارهای موفق چه‌کارهایی انجام می‌دهند. ایجاد روابط قوی و شفاف و ایجاد رضایت برای مشتریان تنها بخشی از این کارها هستند. اصول مهم دیگری که باید به آن‌ها اهمیت دهید چیزهایی مانند امانت‌داری  و صداقت در رفتار و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت روی شرکای کاری است. او این اصول را از روی تجربیاتش بیان کرده است و به‌این‌ترتیب کتابش یک کتاب کاربردی است.

استوارت آر. لیواین کیست؟

Stuart levin یکی از معلمان انگیزشی مشهور دنیاست که بیشتر در حوزه‌ی کسب و کار فعالیت می‌کند. او مدیرعامل شرکت خودش هم هست و به کسب‌وکارهای مختلف کمک کرده است به موفقیت دست پیدا کنند. از نویسنده‌ی چند کتاب مختلف است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سرخ‌پوست‌های آمریکایی در دنیای امروز
  • فرار نکنید و ۹۹ قانون دیگر برای رهایی خود و به‌دست‌آوردن هدیه‌ی زمان

او برنده‎‌ی جایزه آنیسفیلد وولف برای کتاب غیرداستانی هم شده است.

دو دلیل برای خواندن کتاب شش اصل موفقیت

  • لحن کتاب ساده و روشن است. یکی از دلایلی که کتاب شش اصل موفقیت را به کتابی خواندنی تبدیل کرده است این است که این کتاب بسیار ساده و روشن نوشته شده است و همه جیز را به ساده‌ترین شکل توضیح می‌دهد.
  • شش اصل موفقیت را بشناسید. استوارت لوین کتابش را بر اساس سال‌ها تجربه نوشته است و به‌این‌ترتیب می‌توانید با صرف تنها چند ساعت زمان چیزهای زیادی یاد بگیرید، پیش بروید و موفقیت‌های زیادی به دست آورید.

کتاب شش اصل موفقیت به زبان فارسی هم برگردانده شده است. مترجم این اثر فرزین بختی است و کتابسرای نیک ناشر آن است. درصورتی‌که می‌خواهید نسخه الکترونیک این کتاب را بخوانید این اثر در دسته‌بندی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت در فیدیبو موجود است. می‌توانید آن را خریداری کرده، دانلود کنید و روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ تاپ، گوشی و تبلت بخوانید.

در بخشی از کتاب شش اصل موفقیت می‌خوانیم

آیا تاکنون پیش‌آمده است که از شما بخواهند روی پروژه‌ای کار کنید که می‌دانستید انجامش امکان‌پذیر نیست؟ در این دوره و با چنین شتاب سرسام‌آوری که در انجام کارها وجود دارد، گاهی طرح‌ها بیش از آن که به طور کامل توسعه پیدا کنند، اجرا می‌شوند. نمی‌توانید همیشه از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنید، ولی می‌توانید به‌گونه‌ای چشمگیر تعداد دفعاتی را که مجبور می‌شوید راهکارهای غیرعملی را اجرا کنید، کاهش دهید. روش آن چنین است:

هنگامی که تکلیفی به شما سپرده می‌شود، از رئیستان بپرسید هدف‌های بزرگتر کدام هستند و موفقیت شما چگونه ارزیابی می‌شود سپس افرادی که در انجام پروژه درگیر خواهند شد دور هم جمع کنید. همه‌ی اطلاعاتی را که دارید با آن‌ها در میان بگذارید. با کمک یکدیگر شیوه‌ی انجام کار را تعیین کنید: کارهای خاص، نقاط عطف، تاریخ شروع و پایان، افراد فناوری، فضا و پول لازم. کارها را به افراد خاص بسپارید تا مطمئن شوید مهارت‌های لازم در موقع لزوم در دسترس شما خواهند بود.

خلاق، جسور و بی‌پروا باشید، با این حال اگر با محدودیت‌هایی که دارید، انجام پروژه امکان پذیر نیست، صادق باشید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب شش اصل موفقیت

رسیدن به موفقیت آرزوی هرکسی است و کمتر کسی را می‌توانید پیدا کنید که در این زمینه فکر و تلاش نکرده باشد. کتاب شش اصل موفقیت برای همین افراد نوشته شده است. معلمان انگیزشی زیادی در سراسر دنیا تلاش کرده‌اند کتاب‌های متنوعی در این حوزه بنویسند تا افراد را در کار و زندگی یاری کنند. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره شده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۸ مگابایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسنده استوارت آر لیواین
مترجمفرزین بختی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۸ مگابایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
3
(2)
53,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
شش اصل موفقیت
شش اصل موفقیت
استوارت آر لیواین

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شش اصل موفقیت
شش اصل موفقیت
استوارت آر لیواین
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3
(2)
53,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر