0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
25 راه غلبه بر دل های مردم
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب 25 راه غلبه بر دل های مردم

چه طور احساس ارزشمند بودن را در دیگران ایجاد کنیم
درباره 25 راه غلبه بر دل های مردم

غلبه کردن بر دل‌ها برای هرکسی مهم است و  کتاب ۲۵ راه برای غلبه بر دل‌ها نوشته‌ی جان سی مکسول قطعاً یکی از کتاب‌هایی است که در این مسیر کمک‌کننده خواهد بود.  ما نیاز داریم با دیگران ارتباط درستی برقرار کنیم و چه این رابطه دوستی باشد، چه کاری و چه عاشقانه نیازمند این هستیم که راهش را بلد باشیم و می‌توانیم آن را از کتاب‌ها یاد بگیریم.

25 ways to win with people اولین‌بار در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. نسخه‌های متعددی از این کتاب فروخته شد و خیلی زود هم به زبان‌های مختلف برگردانده شد. این کتاب با عنوان کامل «۲۵ راه غلبه بر دل‌های مردم، چطور احساس ارزشمند بودن را در دیگران ایجاد کنیم» با ترجمه‌ی مریم تقدسی از سوی انتشارات کتابسرای نیک منتشر شده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته‌بندی روابط اجتماعی در دسترس است.

مکسول ۲۵ راه مختلف برای به‌وجودآوردن یک رابطه‌ی سالم و جالب را بیان کرده و تلاش کرده است بتوانید در موقعیت‌های مختلف از آن لذت ببرید. این راه‌ها بسیار جالب هستند. برای مثال باید کاری کنید که مردم هم احساس کنند شما هم به آن‌ها نیاز دارید، سعی نکنید خودتان را در جایگاه بالاتر قرار دهید و طوری رفتار کنید که کاملاً مستقل هستید. به دیگران احترام بگذارید، خاطره ایجاد کنید، بهترین‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و احساس همدلی به وجود بیاورید. مکسول درباره‌ی هرکدام از این موضوعات یک‌فصل نوشته است و راه‌های مختلفی را برای انجام هرکدام پیشنهاد کرده است.

جان سی مکسول کیست؟

John C Maxwell نویسنده و سخنران آمریکایی است که مطالب زیادی را درباره‌ی رهبری نوشته است. او متولد سال ۱۹۴۷ رد ایالت میشیگان است و در دانشگاه‌های اوهایو، آزوسا پسیفیک درس‌خوانده است و دکترای خود را در فولر گرفته است. او سال‌ها به‌عنوان کشیش خدمت کرده است و هنوز هم با همین عنوان تدریس می‌کند. او بیش از ۵۰ جلد کتاب نوشته است که بیشترشان برای کمک به رهبران در سراسر دنیا هستند و بسیار مشهورند. چند میلیون نسخه از آثار این نویسنده در سراسر دنیا فروخته شده است. تعدادی از کتاب‌های او که به فارسی ترجمه شده‌اند کتاب‌های زیرند:

چند دلیل برای خواندن کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل‌ها

  • در کارتان پیشرفت کنید. باور کنید یا نه اگر شما بهترین کارمند یک مجموعه هم باشید اما نتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید احتمال پیشرفتتان از سایر همکاران کمتر خواهد بود، پس باید یاد بگیرید شبکه‌سازی کنید و از فرصت‌هایتان استفاده کنید.
  • روابط دوستانه و عاشقانه‌ی بهتری داشته باشید. چگونگی برقراری ارتباط با دیگران مهم است. روابط ما نیازمند مراقبت و پیشرفت هستند و کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل‌ها به شما یاد خواهد داد چگونه رابطه‌ای سالم بسازید.

در بخشی از کتاب ۲۵ راه غلبه بر دل‌ها می‌خوانیم

کمی بعد از آن که جان در سال ۱۹۹۷ شرکت‌هایش را از سن دیه گوی کالیفرنیا به آتلانتای جورجیا منتقل کرد، محققی به نام جرج بانا را استخدام کرد تا به آتلانتا بیاید و به همراه یک تیم اجرایی برنامه‌ریزی‌های استراتژيکی انجام دهد. بارتا مدیریت گروه بارنا را برعهده دارد، یک شرکت تحقیقاتی بازاریابی با خدمات کامل در ونتورای کالیفرنیا. تخصص آن‌ها در ردیابی گرایشات فرهنگی و گردآوری اطلاعات درباره‌ی کلیسای مسیحیت است. مدیران و متفکران تاپ شرکت‌های جان در جلسه‌ای که یک روز تمام طول کشید، در سالن کنفرانس جمع شدند. آن‌ها درباره‌ی هر موضوعی که می‌توانست طی سال‌های بعدی در تدابیر حرفه‌ای و بازاریابی به آن‌ها کمک کند، از بارنا سؤال کردند. همه‌ی آن‌ها به‌سرعت توانستند به اطلاعات بارنا دسترسی پیدا کنند. او سؤالات را یکی پس از دیگری پاسخ داد. تدابیر و مفاهیم را زیر و رو کردند و آن‌ها هم نظراتشان را به بارنا منعکس کردند تا ببینند آیا او معتقد است می‌توانند شروع‌کننده یا نه.

لیندا اگرز دستیار با سلیقه‌ی جان متوجه شده بود طی این جلسات طولانی، جان به‌دقت گوش می‌کرد، ولی به‌ندرت درگیر صحبت می‌شد.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ۲۵ راه برای غلبه بر دل‌ها

۲۵ راه برای غلبه بر دل‌ها یک کتاب خوب است که به گسترش روابط انسانی کمک می‌کند، چیزی که هرکسی به آن نیاز دارد. خوشبختانه کتاب‌های بیشتری برای توسعه‌ی مهارت‌های ارتباطی وجود دارند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۳ مگابایت
تعداد صفحات
216 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۱۲:۰۰
نویسنده جان سی مَکسوِل
نویسنده دوملس پروت
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
25 Ways to win with people
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۳ مگابایت
۲۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
55,000
٪40
33,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
25 راه غلبه بر دل های مردم
25 راه غلبه بر دل های مردم
جان سی مکسول

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
25 راه غلبه بر دل های مردم
٪40
25 راه غلبه بر دل های مردم
چه طور احساس ارزشمند بودن را در دیگران ایجاد کنیم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
55,000
٪40
33,000
تومان