0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه می توان گفت وگوهای ناممکن را ممکن کرد

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه می توان گفت وگوهای ناممکن را ممکن کرد

راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفتگویی
درباره چگونه می توان گفت وگوهای ناممکن را ممکن کرد

توانایی مذاکره یکی از مهم‌ترین توانایی‌هایی است که هرکسی باید داشته باشد و کتاب چگونه می‌توان گفتگوهای ناممکن را ممکن کرد همان کتابی است که چیزهایی که باید بدانید را به شما یاد می‌دهد. از سیاست و مذهب گرفته تا محل کار و خانواده هرکسی نیازمند این است که بتواند به‌خوبی گفتگو و مذاکره انجام دهد و همین باعث شده است خواندن این کتاب می‌تواند مفید باشد.

How to have impossible conversation: a very practical guide نام اصلی این کتاب است که اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. شاید فکر کنید صحبت‌کردن با کسی که عقاید مخالفی با شما دارد و قانع کردنش غیرممکن است، مخصوصاً در موضوعاتی مانند سیاست که معمولاً اختلافات بسیار زیاد است. ممکن است این موضوع درباره‌ی صحبت با یک فامیل سخت‌گیر هم صادق باشد یا در محل کار با همکار یا رئیسی در بیفتید که به‌شدت باهم اختلاف دارید. در چنین شرایطی بسیاری از افراد فکر می‌کنند گفتگو کاری از پیش نمی‌برد؛ اما واقعیت این است که دقیقاً همینجاست که باید از تکنیک‌های مذاکره استفاده کنید و سعی کنید همین مذاکراتی که به نظر می‌رسد غیرقابل‌انجام هستند را انجام دهید. در کتاب چگونه می‌توان گفتگوهای ناممکن را ممکن کرد نویسندگان تلاش کرده‌اند خواننده را راهنمایی کنند از طریق تکنیک‌های ساده و عملی هر مکالمه‌ای را به یک مکالمه موفق تبدیل کنند. آن‌ها هنر ظریف ایجادکردن شک در ذهن را آموزش می‌دهند.

کتاب چگونه می‌توان گفت‌وگوهای ناممکن را ممکن کرد، راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفتگویی توسط آرزو خوشابی به فارسی برگردانده شده است و کتابسرای نیک آن را چاپ کرده است. این کتاب در دسته‌بندی روابط اجتماعی در فیدیبو در دسترس است.

پیتر بوقوسیان کیست؟

Peter boghosian نویسنده‌ و فیلسوف آمریکایی متولد سال ۱۹۶۶ است. او ده سال استادیار فلسفه در دانشگاه ایالتی پورتلند بود و شک‌گرایی علمی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که روی آن کارکرده است. او به همراهی جیمز لندرسی کارهای زیادی را انجام داده است که یکی از آن‌ها نوشتن کتاب چگونه می‌توان گفتگوهای ناممکن را ممکن کرد است.

سه دلیل برای خواندن کتاب چگونه می‌توان گفتگوهای ناممکن را ممکن کرد

  • به‌دست‌آوردن امتیازات بیشتر در مذاکرات کاری، هنگامی که به دنبال یک قرارداد هستید یا می‌خواهید امتیازی به دست آورید باید طوری حرف بزنید که منافع طرف مقابل نیز تأمین شود.
  • مقابله با افرادی که در هر زمینه تعصب زیادی به خرج می‌دهند، این افراد کاملاً اعصاب خردکن هستند و اجازه نمی‌دهند درست حرف بزنید و در مقابل فهمیدن هم عکس‌العمل‌های شدیدی نشان می‌دهند. ایجادکردن شک در ذهن این افراد و قراردادن آن‌ها در وضعیتی که مجبور به گوش‌دادن بشوند چیزی است که می‌توانید یاد بگیرید.
  • حفظ آرامش در صحبت‌کردن و ایجاد جو همدلانه، همیشه بحث‌هایی که در آن منافع افراد در خطر است ممکن است به تنش کشیده شود. کتاب چگونه می‌توان گفتگوهای ناممکن را ممکن کرد این امکان را ایجاد می‌کند که جو را آرام و همدلانه نگهدارید.

در بخشی از کتاب چگونه می‌توان گفتگوهای ناممکن را ممکن کرد می‌خوانیم

فیلسوفی به نام رابرت ای. ویلسون و یک روان‌شناس به نام فرانک کیل پدیده‌ی ناآگاهی از جهل و نادانی فرد را مورد بررسی و تحقیق قرار دادند. در سال ۱۹۹۸ طی مقاله‌ای به نام «سایه‌ها و بی‌مایگی‌های تشریح» آن‌ها پدیده‌ی معروفی را بررسی کردند که نشان می‌داد افرادی که فکر می‌کنند می‌دانند هر چیزی چطور کار می‌کند کمتر عملگرا هستند. آن‌ها تمایل ما را به اینکه بیشتر دانش گرا هستیم تا عملگرا کشف کردند چرا که ما به تخصص و مهارت افراد دیگر باور داریم، گویی خود ما هم از دانش بسیاری برخورداریم به این موضوع مانند قرض کردن کتابی از کتابخانه‌ی بزرگ دانش بشری نگاه کنید که هرگز آن را نمی‌خوانید. ما فکر می‌کنیم که اطلاعات داخل کتاب از آن ماست فقط چون به آن کتاب دسترسی داریم؛ اما واقعیت این است که ما صاحب آن اطلاعات نیستیم؛ زیرا هیچ‌وقت آن کتاب‌ها را نخوانده‌ایم و اگر هم خوانده‌ایم بسیار سطحی بوده است. با این قیاس ما این مغالطه را «اثر کتابخانه‌ی خوانده نشده» نام می‌دهیم.

اثر کتابخانه‌ی خوانده نشده توسط دو محقق با نام‌های فرانک کیل و لئونید روزنبلیت در سال ۲۰۰۱ میلادی طی آزمایشی آشکار شد. آن‌ها آن را توهم عمق توضیحی نام نهادند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب چگونه می‌توان گفتگوهای ناممکن را ممکن کرد

فن مذاکره برای همه مناسب است. بعضی از افراد به‌صورت ذاتی و از دوران کودکی می‌دانند چگونه مذاکره کنند هرچند همان افراد هم نیاز به به‌روز کردن خودشان دارند، اما بقیه‌ی افراد باید خودشان این فن را یاد بگیرند. زبان بدن مناسب، خوب حرف‌زدن، روش برخورد با افرادی که چندان راحت نیستند، همه‌وهمه چیزهایی هستند که یادگرفتنشان کمک‌کننده است. در ادامه کتاب‌هایی که می‌توانند به روابط اجتماعی شما کمک کنند را معرفی می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۲ مگابایت
تعداد صفحات
220 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۰:۰۰
نویسندهپیتر بوقوسیان
نویسنده دومجیمز لیندسی
مترجمآرزو خوشابی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to Have Impossible Conversations
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۲ مگابایت
۲۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
60,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چگونه می توان گفت وگوهای ناممکن را ممکن کرد
چگونه می توان گفت وگوهای ناممکن را ممکن کرد
(راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفتگویی)

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه می توان گفت وگوهای ناممکن را ممکن کرد
چگونه می توان گفت وگوهای ناممکن را ممکن کرد
راهنمایی بسیار کاربردی برای ممکن ساختن هر نوع گفتگویی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(2)
60,500
تومان