0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جامع آداب معاشرت
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب جامع آداب معاشرت

آداب اجتماعی امیلی پست
درباره جامع آداب معاشرت

در کتاب جامع آداب معاشرت که نسخه به‌روز شده و متناسب با زندگی مدرن کتاب آداب معاشرت امیلی پست است، به موضوعاتی مانند اداره‌ی تریبون‌های آزاد و ابزار ارتباطی جدید، داشتن اعتماد به نفس در محل کار و هدایت ساختارها و فعالیت‌های خانواده‌های جدید پرداخته شده است. در این کتاب که ویرایش هجدهم آداب معاشرت امیلی پست است، نویسندگان به برخی از سخت‌ترین سؤالات مربوط به آداب معاشرت امروزی در مورد موضوعاتی از رفتارهای روزمره و زندگی در محل کار گرفته تا مراحل مختلفی از زندگی مانند عروسی پاسخ می‌دهند. سؤالاتی مانند: آیا من باید به تمام ایمیل‌ها و پیام‌هایم جواب دهم؟ یک مراجعه‌کننده کاری سرماخورده است، آیا من موظفم با او دست دهم؟ آیا باید برای مهمانی نامزدی دوستم هدیه ببرم؟

ویرایش هجدهم شامل راهنمایی‌هایی در مورداستفاده صحیح از نام‌ها، عناوین، فرم‌های رسمی نشانی، تم پوشش، جمله‌بندی دعوتنامه، آداب غذاخوردن و برنامه‌ریزی عروسی است.

درباره نویسندگان: پگی پست، آنا پست و لیزی پست

امیلی پرایس در تاریخ 27 اکتبر 1872 میلادی در آمریکا متولد شد. پس از آن که امیلی با ادوین پست ازدواج کرد و دو پسرش به‌اندازه‌ای بزرگ شدند که توانستند در مدارس شبانه‌روزی حضور یابند، توجه او معطوف  به نوشتن شد. او داستان‌های عاشقانه زیادی نوشت که در مجلات متعددی به چاپ رسیدند و برخی از آن‌ها در قالب کتاب منتشر شدند. او در خلال جنگ جهانی اول خبرنگار مسافرتی شد و گزارش‌ها و داستان‌هایش در مجلات معتبری از جمله ونیتی فیر به چاپ رسید. کتاب معروف او «آداب معاشرت: در جامعه، در تجارت، در سیاست و خانه» که در سال 1922 میلادی به چاپ رسید، در صدر پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های غیرداستانی قرار گرفت. کتابی که طی سال‌های بعد نوه‌های امیلی نسخه‌های جدید و ویرایش شده‌ای از آن را به چاپ رساندند. همین کتاب بهانه‌ای شد که آن‌ها یک کسب‌وکار خانوادگی در قالب مؤسسه‌ای با عنوان امیلی پست راه‌اندازی کرده و به فعالیت در حوزه آداب معاشرت بپردازند.

پگی پست نتیجه امیلی پست و نویسنده اصلی یا نویسنده همکار در بیش از ده کتاب آداب معاشرت است. او برای سال‌های متمادی ستون‌هایی در معروف‌ترین مجلات و نشریات می‌نوشت و همچنین با برنامه‌های تلویزیونی و مجلات معتبری مصاحبه کرده است. از دیگر کتاب‌های او می‌توان به

 The Gift of Good Manners اشاره کرد. آنا پست نبیره امیلی و یکی دیگر از نویسندگان ویرایش هجدهم کتاب جامع آداب معاشرت است. از او نیز کتاب‌های دیگری از جمله

 Mr. Manners: Lessons from Obama on Civility به چاپ رسیده است.  لیزی نیز دیگر نبیره امیلی پست است که علاوه بر مجری‌گری پادکست «آداب رفتاری فوق‌العاده» در نوشتن این کتاب نیز دست داشته و کتاب Higher Etiquette را نیز به چاپ رسانده است. دنیل پست سنینگ نیز نتیجه پسرخوانده امیلی پست، دیگر نویسنده همکار کتاب جامع آداب معاشرت است که همراه با لیزی پادکست «آداب رفتاری فوق‌العاده» را نیز تولید می‌کند.

چرا باید کتاب آداب جامع معاشرت را بخوانیم؟

اگر به مطالعه کتاب‌های مرتبط با حوزه علوم اجتماعی علاقه‌مند باشید، از میان عناوین مختلفی که وجود دارد، کتاب آداب جامع معاشرت یکی از گزینه‌های خوشخوان و کاربردی این حوزه است. خواننده این کتاب با اتیکت‌های رفتای و آداب معاشرت در موقعیت‌ها و شرایط مختلف آشنا شده و می‌تواند آن‌ها را در زندگی روزمره خود به کار گیرد. بهره‌بردن از توصیه‌های این کتاب باعث بهبود کیفیت روابط اجتماعی در محل کار و یا خانه می‌شود. شما می‌توانید نسخه الکترونیک کتاب آداب جامع معاشرت با ترجمه مریم تقدیسی از انتشارات کتاب‌سرای نیک را در دسته علوم اجتماعی از اپلیکیشن فیدیبو تهیه کرده و از خواندن آن لذت ببرید.

بخشی از کتاب آداب جامع معاشرت

پیشرفت‌های علمی و پزشکی زندگی را در طول سال‌ها ساده‌تر کرده است، ولی فشارهای روانی و جسمی که به دنبال افزایش جمعیت، پیشرفت‌های فناوری، اخبار بیست‌وچهارساعته در هفت روز هفته و رسانه‌های سرگرم‌کننده و تعريف مجدد خانواده به وجود آمده، به ایجاد مشکلاتی کاملاً جدید منجر شده است. مردم بدتر از سابق رفتار نمی‌کنند؛ ولی با وجود فشارهای زندگی مدرن، زندگی مدنی دشوارتر شده است. استفاده‌ی آگاهانه از آداب اجتماعی در زندگی روزمره، در این اجتماع شتابزده با انواع تقاضاهایش از اهمیتی بیش‌ازپیش برخوردار است. واقعیت این است که ما امروزه از روش‌هایی غیررسمی در لباس پوشیدن،

برقراری ارتباط و سرگرمی‌ها استفاده می‌کنیم. ولی خودمانی یا غیررسمی بودن الزاماً مترادف بی‌قیدی نیست. مؤدب بودن در یک مهمانی درحالی‌که شلوار جین به پا دارید به‌اندازه ی زمانی که هنگام ورود به یک مجلس رسمی دستکش‌های سفید به دستتان دارید ساده است. آداب اجتماعی طبیعتاً بستگی به زمان دارد. آداب امروزی بیشتر به شرایط خاصی که در آن قرار داریم و توقعات اطرافیان ما بستگی دارد، ولی در مجموع آمیزه‌ای است از شعور، بزرگی روح، و «قوانینی» خاص که به ما کمک می‌کنند در تعاملاتمان با ملاحظه و سنجیده رفتار کنیم و با وجودی که این آداب متغیرند، همه‌ی آن‌ها بر اساس اصولی مشخص قرار دارند: احترام، ملاحظه، و صداقت.

 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آداب جامع معاشرت

اگر از مطالعه کتاب آداب جامع معاشرت لذت بردید و آن را مفید و آموزنده یافته‌اید، پیشنهاد بعدی ما به شما مطالعه کتاب‌های زیر است:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
11.۴۷ مگابایت
تعداد صفحات
664 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۲:۰۸:۰۰
نویسندهپگی پست
نویسنده دومآنا پست
نویسنده سوملیزی پست
نویسنده چهارمپگی پُست
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Emily post’s etiquette
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۱.۴۷ مگابایت
۶۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
22 ٪
1
ستاره
11 ٪
3.4
(9)
آموزنده 🦉 (1)
72,500
٪40
43,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جامع آداب معاشرت
٪40
جامع آداب معاشرت
آداب اجتماعی امیلی پست
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.4
(9)
آموزنده 🦉 (1)
72,500
٪40
43,500
تومان