0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کوچ غریبانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب کوچ غریبانه

نویسنده:
زهرا اسدی
درباره کوچ غریبانه

رمان کوچ غریبانه داستانی عاشقانه با فراز و نشیب‌های فراوان است این رمان داستان از خودگذشتگی عاشقانه زنی را روایت می‌کند که برای نجات زندگی معشوقش از عشقش می‌گذرد.

«کوچ غریبانه» اثری عاشقانه و درام است که قصد مطرح‌کردن معضلات اجتماعی و بخصوص جامعه زنان را دارد. کتاب دارای مجموعه‌ای از خرده داستان‌های که ارتباط با هسته اصلی داستان دارد و صرفاً به‌صورت صورت‌مسئله با صدایی بلند در کتاب مطرح می‌شوند تا به اطلاع خواننده رسیده باشد. داستان رمان به‌طورکلی درباره دختری است که در برخورد با نامادری خود آسیب‌دیده و برای درامان‌ماندن شخصی که دوستش دارد در زمانی با او مدارا می‌کند، چرخیدن همه این شخصیت‌های داستان حول محور یکدیگر باعث اتفاقات ویژه‌ای در داستان‌هایشان می‌شود که در نهایت می‌تواند تجربه راضی‌کننده‌ای برای خواننده به همراه داشته باشد. این کتاب در دسته کتاب‌های داستان و رمان قرار گرفته است و در فیدیبو در دسترس است.

درباره نویسنده؛ زهرا اسدی

زهرا اسدی با قلمی روان و خواندنی داستان‌های خود را برای خواننده روایت می‌کند. این کتاب که مستندی روایی بر اساس یک زندگی واقعی به شمار می‌آید، به دلیل سبک نگارش، جامع و حقیقی بودن روایت زندگی، توانسته ارتباط خوبی با خواننده برقرار نماید. کتاب کوچ غریبانه در سال 1386 از سوی انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شده است. نسخه الکترونیک این کتاب در دسته کتاب داستان و رمان در همین صفحه قابل خریداری است. از دیگر کتاب‌ها شناخته شده از زهرا اسدی می‌توان به کتاب گردان به تو می‌نازد که درباره زندگی‌نامه شهید مدافع حرم است اشاره کرد.

چرا باید کتاب کوچ غریبانه را بخوانیم؟

اگر علاقه‌مند به رمان‌های ایرانی با زمینه عاشقانه هستید کتاب کوچ غریبانه بهترین انتخاب برای شماست. کتاب شما را به دنیای عاشقانه‌ای می‌برد که با وجود مشکلات فراوان در زندگی شخصیت اول قصه میزان استقامت و پایداری او شما را به وجد می‌آورد. با این‌همه، کوچ غریبانه رمانی است که بی‌شک می‌توان آن را با خیال راحت در لیست کتاب‌هایی گذاشت که در اوقات فراغت بتوان مطالعه کرد. رمانی به‌شدت ساده و به‌غایت دوست‌داشتنی. این رمان یکی از پرطرفدارترین رمان‌های عاشقانه‌ی ایرانی است که مورد استقبال بسیاری از مخاطبین قرار گرفته است. نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب و همچنین کتاب صوتی آن در اپلیکیشن و وبسایت فیدیبو در دسترس شما قرار دارد.

در بخشی از کتاب کوچ غریبانه می‌خوانیم

داشتم از بغض خفه می‌شدم. صورت از هجوم خون داغ شده بود. آتشی که در وجودم روشن شده بود چنان بالا گرفت که دیگر هیچ نفهمیدم. میان حرفش پریدم و با صدایی که از غیظ بلندتر از حد عادی به گوش می‌رسید گفتم: آقاجون تا کی می‌خوای ساکت بشینی که اینا هر چی دل‌شون می‌خواد بار من کنن. آخه بی‌انصاف ناسلامتی تو پدر منی. تو که می‌دونی من حرفی از خودم در نمی‌یارم، پس چرا هیچی نمی‌گی؟ چرا می‌ذاری منو این جوری خوار و خفیف کنن؟ آخه این انصافه که ناصر هر غلطی دلش می‌خواد بکنه اون وقت من به جاش سرکوفت بشنوم؟ الان پنج شش‌ماهه که خیر سرم عروس این خونواده شدم تابه‌حال شده بیام یه کلوم از دست‌شون گله کنم یا بگم چه رفتاری با من می‌کنن؟ تابه‌حال شده بیام بگم چه جوری بین خودشون منو فرق گذاشتن یا چه جوری مثل یک کلفت ازم کار می‌کشن؟ اگه من دنبال بهانه می‌گشتم رفتاری که شب اول از ناصر دیدم بهترین بهانه بود که طلاقمو بگیرم، ولی هیچ‌کس نفهمید اون چه بلایی سر من آورد؟»

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب کوچ غریبانه

ادبیات داستانی ایران وقتی در غالب رمان قرار می‌گیرد برای خواننده بسیار جذاب خواهد شد. به‌خصوص ریتم ساده و موضوعات رمان‌ها معمولاً برای همگی قابل‌درک و آشنا است. داستان کوچ غریبانه، داستانی شیرین و روان است که با خواندن آن می‌توان زندگی دخترانی را شناخت که در تلاش هستند در برابر مشکلات پیروز شوند.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۰ مگابایت
تعداد صفحات
328 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۵۶:۰۰
نویسندهزهرا اسدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۰ مگابایت
۳۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4.5
(2)
49,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کوچ غریبانه
کوچ غریبانه
زهرا اسدی
انتشارات کتاب‌سرای نیک
4.5
(2)
49,000
تومان