0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت صبر
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت صبر

نویسنده:
ام جی ریان
درباره قدرت صبر

نویسنده در کتاب قدرت صبر به ما می‌گوید که چگونه صبر، رفتاری ارزشمند که قدمتی طولانی در تاریخ دارد، می‌تواند بر زندگی ما اثر بگذارد. امروزه ما انتظار داریم همه چیز بسیار سریع پیش برود و اگر چنین نشود خیلی زود خشمگین می‌شویم و در نتیجه اغلب اوقات دچار استرس هستیم و خوشحال نیستیم. قطعاً اطرافیان ما هم از این حالات ما آسیب می‌بینند. ام.جی.ریان در این کتاب به ما می‌آموزد که مومچگونه کمتر عجول باشیم و به ما ارزش فراموش شده‌ی صبر در زندگی روزمره را یادآوری می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه صبر به ما امکان می‌دهد که تصمیمات بهتری بگیریم و احساس بهتری درباره‌ی خود داشته باشیم. قدرت صبر در شش فصل با عناوین چه‌طور این فضیلت از مدافتاده می‌تواند زندگی شما را بهتر کند، موهبت‌های صبر، نگرش‌های صبورانه، تمرین صبر، بیست تقویت‌کننده‌ی ساده‌ی صبر و مهم‌تر از همه، نسبت به خود بخشنده باشید نوشته شده است.

 نسخه‌ی چاپی این کتاب نخستین بار در سال 2003 میلادی منتشر شد. قدرت صبر در وبسایت آمازون امتیاز 4.5 از 5 را از نگاه خوانندگان کسب کرده است.

درباره ام.جی.ریان

ام.جی.ریان در تاریخ 20 دسامبر سال 1952 میلادی به دنیا آمد. او مدیرعامل و دبیر هیئت تحریریه‌ی سابق خبرگزاری کوناری بوده است. او همچنین در سال 2000 به شرکای تفکر حرفه‌ای به اختصار PTP پیوست. تمرکز این مجموعه بر مشاوره دادن برای حداکثر رساندن تفکر و یادگیری به صورت فردی یا در گروه‌هاست. لقب ام.جی.ریان متخصص تکامل انسان است. او به عنوان یکی از اعضای فدراسیون بین‌المللی مربیان توسعه‌ی فردی برای آموزش و پرورش مدیران، کارآفرینان و مدیران و رهبران گروه‌ها کارگاه‌ها و سخنرانی‌هایی در سطح آمریکا برگزار می‌کند. او هم‌اکنون همراه با همسر و دخترش در سانفرانسیسکو زندگی می‌کند.

از دیگر کتاب‌های ام.جی.ریان می‌توان به قدرشناسی و قلب بخشنده اشاره کرد.

چرا باید کتاب قدرت صبر را بخوانیم؟

صبور بودن در دوران مدرنیته و زمانه‌ای که همه چیز با سرعت سرسام‌آوری پیش می‌رود، به ما کمک می‌کند که احساس بهتری داشته باشیم و نویسنده در این کتاب از دیدگاهی الهام‌بخش و معنوی به ما می‌آموزد که چگونه صبور باشیم. ترجمه‌ی این اثر کاری است از زهره زاهدی که مطالعه‌ و درک آن را بسیار راحت کرده است.

نسخه‌ی چاپی قدرت صبر را نشر میم به بازار کتاب ایران عرضه کرده است و نسخه‌ی الکترونیکی آن از انتشارات کتاب‌سرای نیک در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن فیدیبو قرار دارد.

در بخشی از کتاب قدرت صبر می‌خوانیم

صبوری، آرامش روح هم می‌دهد. با صبر، تجربیات درونی ما بیشتر مانند یک دریاچه آرام است تا یک رودخانه خروشان به جای آن که با هر شرایط ناخوشایندی که زندگی سر راه‌مان قرار می‌دهد، مثل پروژه‌ای که لغو شده، مهلت مقرری که توسط یک همکار نادیده گرفته شده، یا کاری که همسرمان فراموش کرده انجام دهد، با خشم، دلشوره و ترس مواجه شویم، صبر به ما امکان می‌دهد به آن شرایط از جهتی نگاه کنیم که ضامن حفظ خونسردی‌مان هم باشد. با چنین خویشتنداری به جای آن که کسی باشیم که همه اطرافیانش را ناراحت می‌کند، به کسی تبدیل خواهیم شد که وقتی اوضاع به هم می‌ریزد، همه برای تسلی و بیرون آمدن از نگرانی به او مراجعه می‌کنند. کشیش و نویسنده آنتونی دو ملو، چنین برخوردی را بسیار خوب تصویر کرده است:«همه چیز خوب است، همه چیز خوب است. با آن که وضع حسابی به هم ریخته است، همه چیز خوب است.»

بیرون از وجود ما هر اتفاقی هم که افتاده باشد، با صبر می توانیم دروناً آرام بگیریم. ما به ظرفیت‌مان در مواجهه با هر چیزی که اتفاق بیفتد اعتماد می‌کنیم و چنین اعتمادی آسودگی خاطر به همراه می‌آورد.

علتش این است که صبر مترادف با «خویشتنداری» است. من عاشق این کلمه هستم. این کلمه به یادم می‌آورد که با صبر ما مسئول خودمان خواهیم بود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قدرت صبر

اگر از مطالعه‌ی این کتاب لذت بردید، کتاب‌های زیر پیشنهادهای بعدی ما به شما هستند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
992.۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
300 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۰:۰۰
نویسنده ام جی ریان
مترجمزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۹۲.۹۳ کیلوبایت
۳۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
28 ٪
1
ستاره
14 ٪
3 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام من کتاب رو خریداری کردم اگر از نظر عاطفی زندگی اجتماعی روابط همیشه ادم خوبی هستین ولی هیچ وقت نمیتونین مطابق با شایستگی ها و تندخویی ها فرصت هارو روابط و دوستانتونو از دست میدین اگر در روابط عاشقانه تون حس دوست داشته نشدن و مزاحم بودن دارین اگه فک میکنین کل دنیا دست به دست هم دادن تا شما به خواسته هاتون نرسین این کتاب رو بخرین و بخونین و با خودت به آشتی برسین و بدونین که صبر چقدر برای ماها اشتباه تعریف شدهو ما اگر واقعا درک میکردیم معنای صبر رو قطعا در خوره لیاقت و شایستگی هامون زندگی میکردیم

2

سلام داخل نمونه چیز خاصی نبود فقط سه صفحه اول بدون هیچ صفحه از متن کتاب بود

5

تازه شروع کردم به خوندم دیدگاه نسبت له به صبر عوض شد عالیه

3.4
(7)
53,500
٪40
32,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
قدرت صبر
قدرت صبر
ام جی رایان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت صبر
٪40
قدرت صبر
ام جی ریان
انتشارات کتاب‌سرای نیک
3.4
(7)
53,500
٪40
32,100
تومان