0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرشناسی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرشناسی

درباره قدرشناسی

تقویت عادت‌های مثبت باعث داشتن زندگی بهتر می‌شود. قدرشناسی یکی از عادت‌های مثبتی است که با مطالعه کتاب قدرشناسی می‌توانید این حس را درون خودتان تقویت کنید. ام جی رایان به شما آموزش می‌دهد که چطور قدرشناسی را در زندگی روزمره‌تان تقویت کنید.

کتاب‌ قدرشناسی (Attitudes of gratitude) یکی از کتاب‌های حوزه علوم اجتماعی است که با زبانی ساده و لحنی صمیمی نوشته شده است. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ به زبان انگلیسی منتشر و سپس به چندین زبان زنده ترجمه شد. اگر احساس می‌کنید از هیچ دستاوردی خوشحال نمی‌شوید و مدام نیمه خالی لیوان را می‌بینید، وقتش است کتاب قدرشناسی را مطالعه کنید.

این کتاب یک راهنمای معنوی برای داشتن زندگی شادتر و دست‌یابی به اهدافی است که در سر دارید. شما می‌توانید با تقویت قدرت قدرشناسی، از لحظات و چیزهای کوچک سپاسگزار باشید. قدرشناسی حس مثبت تولید می‌کند و محال است احساسات منفی مثل خشم یا ترس را تجربه کنید. این کتاب شامل تمرین‌هایی عملی برای قدرشناسی است که می‌توانید هر روز استفاده کنید. قدرشناسی یک تمرین ساده است که می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و حال‌تان را بهتر کند. قدرشناسی یعنی من قدر داشته‌هایم را می‌دانم و برای آن‌ها سپاسگزارم. عشق، شفقت، شادی و امید، از جمله دستاوردهای سپاسگزاری است.

انسان قدرشناس به جای تمرکز روی نداشته‌هایش و احساس ناکامی، روی داشته‌هایش تمرکز می‌کند و به این ‌صورت، زندگی شادتری دارد و از لحظاتش لذت می‌برد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا همیشه نیمه پر لیوان را ببینید و از داشته‌هایتان احساس رضایت کسب کنید.

مترجم فارسی این اثر «زهره زاهدی» و ناشر آن، انتشارات کتاب‌سرای نیک است. شما می‌توانید نسخه الکترونیکی کتاب را از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو خریداری کنید.

درباره ام جی رایان، نویسنده کتاب

ام جی رایان (Mary Jane Ryan) نویسنده و مربی انگیزشی، متولد ۱۹۵۲ میلادی است. او به مدیران و کسب‌وکارهای گوناگونی در زمینه موفقیت مشاوره داده است و به‌عنوان یکی از رهبران موفق در زمینه «تغییر» شناخته می‌شود. بسیاری از آثار ام جی رایان در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته و فروش بالایی داشته‌اند. رایان در سال ۲۰۰۵ به‌عنوان نامزد دریافت جایزه کتاب‌های انگیزشی انتخاب شد. او با رویکردی متفاوت نسبت به حوزه موفقیت، کتاب‌هایی مانند «سازگاری با تغییرات ناخواسته»، «قدرت صبر»، «خودت را باور داشته باش» و «قلب بخشنده» را نوشته است. رایان رویکردی عملی نسبت به موضوعات مختلف دارد و با استفاده از اصول علوم اعصاب، روان‌شناسی مثبت و یادگیری، به خوانندگان کتاب‌هایش کمک می‌کند تا زودتر به اهداف‌شان برسند.

سه دلیل مهم برای مطالعه کتاب قدرشناسی

اگر از علاقه‌مندان به حوزه توسعه فردی، موفقیت و کتاب‌های علوم اجتماعی هستید، از مطالعه این کتاب لذت خواهید برد. انسان معمولا به چیزهایی که دارد توجه نمی‌کند و تمرکز اصلی او روی نداشته‌هایش است. قدرشناسی فقط به معنای آن نیست که برای دستاوردهای بزرگ زندگی‌تان خوشحال باشید؛ بلکه بدین معناست که از چیزهای کوچک زندگی‌تان نیز لذت ببرید و به‌خاطر آن‌ها سپاسگزار باشید. تقویت حس مثبت درونی، ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر و رسیدن به زندگی شادتر، از اثرات مثبت قدرشناسی است. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • حس قدرشناسی را درون خودتان تقویت کنید
  • نیمه پر لیوان را ببینید و سپاسگزار باشید
  • زندگی شادتر و رضایت‌بخش‌تری داشته باشید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

قدرشناسی سلامت را بهبود می‌بخشد. احساس قدرشناسی باعث آزاد کردن اندروفین مثبت در سراسر بدن می‌شود، که خود سلامتی آفرین است. «شارون هافمن»

جوزفین یک زن هفتاد و هفت ساله است که در دهه پنجاه سالگی‌اش در او یک تومور خطرناک مغزی تشخیص دادند و برایش قرار جراحی گذاشتند. وقتی منتظر جراحی بود، در ایوان خانه‌اش روی تاب می‌نشست و به‌خاطر چیزهای خوبی که در زندگی داشت، خدا را شکر می‌کرد. او برای هر یک از اعضای خانواده‌اش یک نامه تشکرآمیز نوشت و از آن‌ها خواست دورش جمع شوند و بعد به بیمارستان رفت. شب پیش از جراحی ناگهان او در خیالش: «زن زیبایی را با موهای بلند مواج دیدم که به من لبخند می‌زد و از او نور ساطع می‌شد. او گفت فرشته‌ای است که محبت مرا احساس کرده و آمده تا به من اطمینان دهد همه چیز روبه راه است و من برای انجام کارهایی که باید در زندگی انجام دهم، وقت زیادی خواهم داشت. بعد گفت: همیشه یادت باشد که محبت و قدرشناسی‌ات باعث شد که برایت درمان حواله شود». نتیجه این شد که تومور از بین رفت و جوزفین را بدون انجام جراحی به خانه فرستادند. همه درمان‌ها مانند درمان جوزفین معجزه‌آسا نیست، اما تحقیقات علمی اخیر کم‌کم نشان می‌دهند که احساسات مثبت مانند قدرشناسی و محبت برسلامتی تاثیر مثبت دارند.

پیشنهادهایی به دوست‌داران این کتاب

اگر مایل هستید مطالعه خود را در زمینه توسعه فردی گسترش دهید و کتاب‌های مرتبط بخوانید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند را به لیست خود اضافه کنید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
831.۷۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
240 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۰:۰۰
نویسنده ام جی ریان
نویسنده دوم ام جِی ریان
مترجمزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Attitudes of Gratitude: How to Give and Receive Joy Every Day of Your Life.
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۳۱.۷۸ کیلوبایت
۲۴۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
53,500
٪40
32,100
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
قدرشناسی
قدرشناسی
ام جی ریان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرشناسی
٪40
قدرشناسی
ام جی ریان
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
53,500
٪40
32,100
تومان