0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهایی برای شادی
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهایی برای شادی

درباره رازهایی برای شادی

جی. دونالد والترز در کتاب رازهایی برای شادی به شما کمک می‌کند تا شادی گم‌شده را در زندگی خود پیدا کنید. این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در بحبوحه زندگی مدرن و سرعت بالای همه اتفاقات، دمی بیاسایید و به زندگی خود نگاهی دوباره بیندازید.

بعد از صنعتی‌سازی و ظهور مدرنیته، ما شاهد افزایش اضطراب و استرس در زندگی روزمره مردم هستیم. یک نفر ممکن است هم‌زمان، نقش‌های زیادی را در زندگی بر عهده بگیرد و ایجاد مسئولیت‌های اضافی، بیشتر از هر زمان دیگری، افراد را در معرض خستگی و ناکامی قرار می‌دهد. به همین دلیل جستجوی خوشبختی و شادی، به یک جستجوی دست‌نیافتنی تبدیل شده است. اما کتاب رازهایی برای شادی (Secrets of Happiness) به شما راهِ واقعی خوشبختی را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید با استفاده از ۳۱ توصیه این کتاب و اجرای آن در ۳۱ روز، خوشبختی واقعی را لمس کنید. فقط یک ماه کافی‌ست تا شادی را به زندگی خود دعوت و از صمیم قلب آن را حس کنید. کتاب حاضر شما را به سمت سعادت و شادی‌ای که در جستجویش بوده‌اید هدایت می‌کند. روش این کتاب براساس تکرار است؛ به این صورت که شما باید جملات را بخوانید، زمزمه و تکرار کنید تا در عمق وجودتان نفوذ کند. این تکرار، شما را به باور می‌رساند. این کتاب برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ به زبان انگلیسی منتشر شد. لحن این کتاب بسیار صمیمی، دوستانه و ساده است و هر خواننده‌ای می‌تواند با آن ارتباط برقرار کنید.

رازهایی برای شادی توسط «علی محب خسروی» به فارسی برگردانده شده و انتشارات کتاب‌سرای نیک آن را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرده است.

درباره جی. دونالد والترز، نویسنده کتاب

جی. دونالد والترز (J. Donald Walters) نویسنده کتاب رازهایی برای شادی، موسیقی‌دان، مربی یوگا و رهبر مذهبی بود. او در سال ۱۹۲۶ متولد شد و در سال ۲۰۱۳ از دنیا رفت. از او ۱۵۰ کتاب انگیزشی مختلف چاپ شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به «رازهای اعتمادبه‌نفس»، «رازهایی برای زنان»، «رازهای رهبری» و «رازهایی برای مردان» اشاره کرد. والترز در زمینه یوگا و مراقبه نیز فعالیت می‌کرد و بنیان‌گذار جنبش معنوی آناندا بود. جی. دونالد والترز علاوه‌بر نویسندگی، فعالیت در زمینه موسیقی را نیز در رزومه خود دارد و پیش از مرگش، ۴۰۰ قطعه موسقی ساخت که در مجموع بیش از سه میلیون نسخه فروش داشت. برگزاری سخنرانی‌های مذهبی و انگیزشی در کشورهای مختلف، یکی دیگر از فعالیت‌های این نویسنده رومانیایی است.

سه دلیل مهم برای خواندن کتاب رازهایی برای شادی

اگر از علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی، خودشناسی و توسعه فردی هستید، از مطالعه این کتاب لذت خواهید برد. رازهایی برای شادی یک کتابچه مختصر و مفید است که در یک روز می‌توانید آن را بخوانید. اما بهتر است هر پیام را در یک روز ماه مطالعه کنید و برای تکرار آن وقت بگذارید. شما می‌توانید با مطالعه این اثر:

  • شادی واقعی را در زندگی خود احساس کنید
  • از غم‌ها، اضطراب‌ها و استرس‌های خود رها شوید
  • زندگی سعادتمندی را برای خود بسازید و از افکار منفی خلاص شوید

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

روز چهاردهم: راز شادی در رها کردن تعلقات شخصی است. این را بدان که در واقع هیچ چیز و هیچ کس به ما تعلق ندارد، بلکه صاحب اصلی همه چیز و همه کس خداست.

روز پانزدهم: راز شادی در این است که حرمت همه چیز و همه کس را نگه داری.

روز شانزدهم: راز شادی در این است که با خود صادق باشی و این صداقت را نسبت به همه هم‌نوعانت تعمیم دهی.

روز هفدهم: راز شادی در قلبی فروتن و خالی از غرور است. این را بدان که ارزش هیچ کاری جاودانه نیست.

روز هجدهم: راز شادی در احساس حضور خداست در همه جا و همه چیز.

روز نوزدهم: راز شادی در این است که با دیگری بخندی نه به دیگران.

روز بیستم: راز شادی در مهر ورزیدن است. دیگران را بخشی از وجود خودت بدان.

روز بیست و یکم: راز شادی در این است که در انجام هرکاری اراده قوی و شادی را فراموش نکنی.

روز بیست و دوم: راز شادی در این است که بیشتر مایل به یاد گرفتن باشی، تا یاد دادن.

روز بیست و سوم: راز شادی در این است که در مسائلی که برای دیگران رقابت‌آمیز و مهم است، حتی اگر برای تو اهمیت نداشته باشد، علاقه نشان دهی و پیروزی آن‌ها را تبریک بگویی.

روز بیست و چهارم: راز شادی در درک آن است که دوست داشتن دیگران، والاترین وظیفه هر انسان است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

مطالعه کتاب‌هایی که در زمینه توسعه فردی نوشته شده‌اند، یکی از بهترین راه‌های موجود برای افزایش آگاهی، تقویت مهارت‌های فردی و بهبود کیفیت زندگی است. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و دوست دارید منابع بیشتری را در این زمینه مطالعه کنید، کتاب‌های زیر را در لیست مطالعه خود قرار دهید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
183.۶۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسنده جی دونالد والترز
مترجم علی محب خسروی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۸۳.۶۹ کیلوبایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
19,500
٪40
11,700
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهایی برای شادی
٪40
رازهایی برای شادی
جی دونالد والترز
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
19,500
٪40
11,700
تومان