0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
رازهای آرامش درون
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب رازهای آرامش درون

درباره رازهای آرامش درون

آیا شما هم به‌دنبال یافتن آرامش حقیقی در زندگی خود هستید؟ کتاب رازهای آرامش درون یکی از بهترین کتاب‌هایی است که می‌توانید برای رسیدن به آرامش مطالعه کنید. جی دونالد والترز در این کتاب رازهایی را به شما می‌آموزد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آرامش درونی خود را بازیابید.

داشتن آرامش در زندگی شلوغ و پرهیاهو امروزه، کار دشواری است. هر روز که به بیرون از منزل می‌روید تا زمان برگشت به خانه، در هیاهوی ماشین‌ها و کارخانه‌ها، ممکن است بیشتر از قبل احساس کنید که آرامش درونی‌تان در حال از بین رفتن است. کتاب رازهای آرامش (Secrets of Inner Peace) دارای گفتارهایی کوتاه است که با مطالعه و تکرار آن‌ها، می‌توانید آرامش را درون خودتان جاری سازید.

نویسنده برای هر روز از ماه، یک عبارت کلیدی پیشنهاد داده و برای رسیدن به نتیجه گفته است: «روز را در ساعت مناسبی آغاز کنید. گفتار را چند بار تکرار کنید. دفعه اول، با صدای بلند، بعد آرام‌تر، بعد به صورت یک زمزمه و سپس در فکرتان تکرار کنید. با هر بار تکرار، بگذارید کلمات با عمق بیشتری جذب ضمیر ناخودآگاه‌تان شوند.»

به اعتقاد جی دونالد والترز، آرامش از درون برمی‌خیزد؛ بنابراین اگر بتوانید روی افکار خود تسلط پیدا کنید، به باورهای قدرتمند ایمان داشته باشید و ذهن خود را از افکار پلید دور سازید، آرامش از آن شما خواهد شد. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با تکرار عبارت‌های آرامش‌بخش، ذهن خود را تقویت کنید. این کتاب برای اولین بار در سال ۲۰۰۴ به زبان انگلیسی منتشر شد. این نسخه را «علی محب خسروی» به فارسی برگردانده و انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر کرده است.

درباره جی دونالد والترز، نویسنده کتاب

جی رونالد والترز (J. Donald Walters) نویسنده، موسیقی‌دان، مربی یوگا و رهبر مذهبی بود که بین سال‌های ۱۹۲۶ تا ۲۰۱۳ زندگی می‌کرد. او در طول زندگی خود، فعالیت‌های بسیار زیادی انجام داد که از جمله آن‌ها می‌توان به ساختن نزدیک به ۴۰۰ قطعه موسیقی اشاره کرد که در مجموع بیش از سه میلیون نسخه فروش داشت. والترز تا پیش از مرگ، ۱۵۰ کتاب انگیزشی و توسعه فردی نوشت که به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. از جمله کتاب‌های مهم این نویسنده که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «رازهایی برای شادی»، «رازهای اعتمادبه‌نفس»، «رازهایی برای زنان»، «رازهای رهبری» و «رازهایی برای مردان» اشاره کرد. والترز بنیان‌گذار آناندا بود و در زمینه مراقبه و یوگا، تحت تعلیم استادهای به‌نام زمان خود قرار گرفت.

دلایل مهم برای مطالعه کتاب انگیزشی رازهای آرامش درون

علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی، انگیزشی و توسعه فردی، از جمله مخاطبان این کتاب هستند. با مطالعه این کتاب مفید و مختصر می‌توانید آرامش را درون خودتان کشف کنید و زندگی شادتری داشته باشید. شما می‌توانید با مطالعه این کتاب:

  • از استرس‌ها و اضطراب‌های درونی رها شوید
  • آرامش واقعی و تزلزل‌ناپذیر درون خود را پیدا کنید
  • با تنش‌های دنیای بیرون از هم نپاشید و روحیه قوی‌تری پیدا کنید

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم

روز هفدهم: راز آرامش درون در غبطه نخوردن به مال دیگران است. این را بدان که آنچه حق توست، هرطور شده خود را به تو خواهد رساند.

روز هجدهم: راز آرامش درون در گله‌مند نبودن است. آنچه دنیا به تو می‌بخشد، در مقابل چیزی است که پیش‌تر تو به او بخشیده ای.

روز نوزدهم: راز آرامش درون در این است که اشتباهات خود را بپذیری و بدانی که فقط خود تو می‌توانی آن‌ها را به موفقیت تبدیل کنی.

روز بیستم: راز آرامش درون در این است که بر دشمن درونت غلبه کنی، نه این‌که او را سرکوب کنی و از بین ببری.

روز بیست و یکم: راز آرامش درون در تمرین اراده است. حتی اگر نفست به شدت مخالف باشد.

روز بیست و دوم: راز آرامش درون در این است که دلت همیشه شاد باشد، حتی هنگامی که دیگران عبوس هستند.

روز بیست و سوم: راز آرامش درون در این است که به جای توقع خوشحالی از دیگران، خود آن‌ها را خوشحال کنی.

روز بیست و چهارم: راز آرامش درون در این است که خیر و سلامت دیگران را خیر و سلامت خود بدانی.

روز بیست و پنجم: راز آرامش درون در بی‌آزار بودن است. هرگز عمدا کسی را نرنجان.

روز بیست و ششم: راز آرامش درون در کار کردن در کنار دیگران است نه در مقابل آن‌ها.

روز بیست و هفتم: راز آرامش درون توجه و راهیابی به سرچشمه آرامش روح است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران رازهای آرامش درون

نویسنده این کتاب، جی رونالد والترز، معتقد است که یک‌سری راز برای رسیدن به آرامش واقعی وجود دارد. نویسنده این رازها را برای شما رمزگشایی کرده است تا بتوانید با تکرار آن‌ها، به آرامش برسید. اگر از مطالعه این کتاب لذت بردید و مایل هستید آثار بیشتری را در حوزه‌های روانشناسی و توسعه فردی مطالعه کنید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند، مناسب شما هستند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
744.۹۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
64 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۸:۰۰
نویسنده جی دونالد والترز
مترجم علی محب خسروی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
۱۹۹۳, ‎Secrets of inner peace: one for each day of the month‬‬
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۴۴.۹۳ کیلوبایت
۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
19,500
٪50
9,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
رازهای آرامش درون
٪50
رازهای آرامش درون
جی دونالد والترز
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
19,500
٪50
9,750
تومان