0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کتاب راهنما برای روزهای پرفشار
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

چگونه بهترین عملکرد را در زمان های حساس زندگی داشته باشیم
درباره کتاب راهنما برای روزهای پرفشار

در زندگی سریع و آشفته جوامع مدرن، ما شاهد آن هستیم که فشار روانی بیشتر از هر زمان دیگری باعث شده تا افراد احساس سرخوردگی کنند. کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار برای این نوشته شده تا به شما یاد دهد چگونه در زمان‌های حساس زندگی، بهترین عملکرد را داشته باشید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید با اضطراب‌هایی که در اثر فشار زندگی ایجاد می‌شوند کنار بیایید و بهترین تصمیمات را بگیرید.

در بسیاری از موقعیت‌های زندگی ممکن است احساس کنید که تحت فشار زیادی هستید و نمی‌توانید مثل قبل به زندگی ادامه دهید. فشارهایی که از بیرون به شما تحمیل می‌شوند نقش زیادی در ایجاد تنش‌های روانی دارند. برای مثال ممکن است فکر کنید برای بهترین بود در محل کار، هر روز باید ارزش‌آفرین باشید، تولید کنید و به نتیجه‌های مهم برسید. همین فکر باعث ایجاد فشار روانی می‌شود و دشمن موفقیت است. کتاب راهنما برای روزهای پرفشار برای همین روزها نوشته شده و اگر فکر می‌کنید تحت فشار هستید، بهتر است سری به این کتاب بزنید.

کتاب صوتی راهنما برای روزهای پرفشار (Performing under pressure) به نویسندگی جی. پی. پولیو فرای و هندری وایزینگر یکی از بهترین کتاب‌های روانشناسی  است که می‌تواند در حساس‌ترین شرایط به کمک‌تان بیاید. این کتاب در سه بخش اصلی نوشته شده است:

۱- ماهیت فشار و درک کردن آن

۲- راه‌کارهای عملی برای رویارویی با فشارهای زندگی

۳- راه‌کارهای بلندمدت برای رویارویی با فشار.

درباره نویسندگان کتاب

هندری وایزینگر (Hendrie Weisinger) یکی از نویسندگان این کتاب بوده که در زمینه روانشناسی بالینی فعالیت می‌کند و مشاور کودک، ازدواج و خانواده است. او در زمینه‌های مختلف روان‌شناسی مقاله‌های معتبری می‌نویسند که در وال استریت ژورنال و نیویورک‌تایمز منتشر می‌شوند. وایزینگر یکی از معتبرترین افرادی است که در زمینه مدیریت خشم و اضطراب فعالیت کرده است.

جی. پی. پولیو فرای (J. P. Pawliw-Fry) یکی دیگر از نویسندگان این کتاب و یک مشاور موفق برای ورزشکاران المپیک و مدیران ارشد تجاری است. او به شرکت‌ها و افراد مختلف مشاوره می‌دهد تا بتوانند تحت فشارهای مختلف، بهترین تصمیمات را بگیرند. ماریوت، یونیلور و آل استیت از جمله مشتریان او هستند.

این کتاب چگونه به شما کمک می‌کند؟

اگر به کتاب‌های توسعه فردی علاقه دارید و دوست دارید مهارت‌های شخصیتی خود را تقویت کنید، شنیدن این کتاب برایتان لذت‌بخش خواهد بود. با مطالعه این اثر شما به یک لباس زرهی مجهز می‌شوید که می‌تواند از شما در برابر همه فشارها مراقبت کند تا آسیب نبینید و به زندگی‌تان ادامه دهید. شنیدن این اثر یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن راه‌حل‌های عملی در مواجهه با سختی‌ها و فشارها است. این اثر تاب‌آوری را نیز به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید با اضطراب‌های پنهان خود کنار بیایید.

شما می‌توانید نسخه الکترونیکی این کتاب را از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو خریداری کنید. این کتاب را «منصوره حکمی» به فارسی برگردانده است.

در بخشی از کتاب می‌شنویم

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که چگونه فشار را در ازدواج خود مدیریت می‌کنید؟ عاقلانه است که این کار را بکنید. از بین همه مواردی که ازدواج را دشوار می‌کند، ناتوانی در مدیریت فشار در صدر فهرست قرار دارد. دکتر جان گاتمن که مسلح به چندین دهه تحقیق و داده‌های بالینی است، چگونگی تعامل زوج‌ها را تحت فشار بررسی می‌کند. این تنها عنصر یعنی فشار، خواه آن را مدیریت کنید یا در گفتگویی دشوار تسلیم آن شوید، پیش‌بینی‌کننده دقیق‌تری از سازگاری مالی و اجتماعی، شیمی یا سایر شاه‌کلیدهای ارتباطی متداول است. همه‌چیز به فشار مربوط می‌شود. این روان‌شناس در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که بسیاری از متغیرهایی که تصور می‌شود برای یک رابطه زناشویی موفق مهم‌اند، در واقع پیش‌بینی‌کننده این نیست که زوج‌ها در کنار هم می‌مانند. آنچه در عوض به آن نگاه کرد این بود که چگونه زوج‌ها هنگام روبه‌رو شدن با یک موقعیت ناخوشایند یا تجربه یک فشار ناشی از بحث پیرامون موضوعی پر ستیز، تعامل می‌کنند. او دریافت که زوج‌هایی که نمی‌توانند راه خود را در مسیر فشار بپیمایند، شکاف و طلاق را تجربه می‌کنند.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران این کتاب

تصمیم‌گیری درست در شرایط سخت و مبهم، بسیار سخت است و از طرفی، اهمیت زیادی دارد. اگر در شرایط حساس زندگی تصمیمات درستی نگیرید، محکوم به شکست هستید و احساس سرخوردگی به سراغ‌تان می‌آید. این طبیعی است که در زمان‌های پرفشار، قدرت تفکر شما مثل قبل نباشد. اما اگر خودتان را به تکنیک‌های عملی در برابر مقابله با فشار مجهز کنید، دیگر لازم نیست نگران شرایط سخت باشید.  اگر به مطالعه کتاب‌های خودشناسی و توسعه فردی علاقه‌مند هستید و دوست دارید کتاب‌های بیشتری را در این زمینه مطالعه کنید، کتاب‌هایی که در ادامه معرفی شده‌اند مناسب شما هستند:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
434.۰۱ مگابایت
مدت زمان
۱۵:۳۷:۱۷
نویسندههندری وایزینگر
نویسنده دوم جی پی پولیو فرای
مترجممنصوره حکمی
راویدادبه دادمهر
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۴.۰۱ مگابایت
۱۵:۳۷:۱۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
96,500
٪40
57,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
راهنما برای روزهای پرفشار
راهنما برای روزهای پرفشار
چگونه بهترین عملکرد را در زمان های حساس زندگی داشته باشیم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کتاب راهنما برای روزهای پرفشار
٪40
کتاب راهنما برای روزهای پرفشار
چگونه بهترین عملکرد را در زمان های حساس زندگی داشته باشیم
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
96,500
٪40
57,900
تومان