0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قلب بخشنده
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب قلب بخشنده

درباره قلب بخشنده

باور کنید یا نه داشتن یک قلب بخشنده بسیار ارزشمند است و مسیرهای زیادی را در زندگی به رویتان می‌گشاید. این همان چیزی است که ام جی ریان در کتاب قلب بخشنده از آن صحبت کرده است.

کتاب The Giving Heart: Unlocking the Transformative Power of Generosity in Your Life اولین‌بار در سال ۲۰۰۰ منتشر شد. این اثر از یک موضوع جالب صحبت کرده است. از اینکه قدردانی و سخاوت دست‌به‌دست هم می‌دهند و می‌توانند زندگی شما را تغییر دهند. اگر اهل دادن باشید و باور داشته باشید که با به اشتراک گذاشتن داشته‌هایتان با دیگران چیزی از دست نخواهید داد زندگی هم به همین روش با شما برخورد خواهد کرد. این کتاب ۵ بخش اصلی دارد که در هر بخش از مزایای بخشش صحبت شده است. از اینکه چگونه سخاوت ترس شما را کم می‌کند و بخشش باعث ساخته‌شدن روابط و حتی سلامت بیشتر می‌شود. در ادامه نویسنده از تعادل می‌گوید و از اینکه بهتر است هدیه دادن را به یک عادت تبدیل کرده و سخاوت را به یک عادت بین خودتان و فرزندتان تبدیل کنید. تمام این کارها در کنار هم جریانی از بخشش را در زندگی شما ایجاد می‌کند که بسیار ارزشمند است.

قلب بخشنده به چندین زبان مختلف برگردانده شده است که یکی از آن‌ها زبان فارسی است. مترجم این اثر زهره زاهدی است و انتشارات کتابسرای نیک آن را در بازار کتاب ایران عرضه کرده است. اگر به دنبال نسخه الکترونیک این کتاب هستید در همین صفحه از فیدیبو، در دسته‌بندی سبک زندگی در دسترس است.

ام. جی. ریان کیست؟

ام. جی. ریان (MJ Ryan) نویسنده‌ای است که متولد سال ۱۹۵۲ است. او یک سخنران و یک فعال انگیزشی هم به‌حساب می‌آید که تلاش می‌کند به مردم کمک کند زندگی بهتری داشته باشند. او متخصص تغییر است و سال‌هاست در این حوزه فعالیت می‌کند. او چندین کتاب هم نوشته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • ساخت شادی: چگونه به خودمان یاد دهیم شاد باشیم و از هر روز لذت ببریم
  • اعتماد به خود
  • امسال انجام خواهم داد

سه دلیل برای خواندن کتاب قلب بخشنده

قلب بخشنده کتابی است که برای گروه‌های سنی مختلف مناسب است و می‌تواند به هرکسی کمک کند تا زندگی بهتری داشته باشد. در ادامه به دلایلی که باید این کتاب را بخوانید اشاره می‌کنیم:

  • کتاب الهام‌بخشی است، قلب بخشنده کتاب لذت بخشی است که انسان را مجبور می‌کند به درونیات خود بپردازد و درباره‌ی جریان محبت و سخاوت در زندگی خودش فکر کند.
  • ساده و خوش خوان است. ام جی ریان، کتابش را با لحنی روان و جذاب نوشته است و با خواندن آن می‌توانید برای دقایقی از اطرافتان فاصله بگیرید. فرقی نمی‌کند چندساله هستید یا چقدر سواد دارید این کتاب برای شما مناسب است.
  • قلب بخشنده، قلب را نرم می‌کند. کتاب قلب بخشنده درباره‌ی مفاهیمی صحبت می‌کند که مهربانی و بخشندگی را در زندگی انسان به جریان می‌اندازد.

در بخشی از کتاب قلب بخشنده می‌خوانیم

برای سال‌ها دائماً خودم را در دامی واحد گرفتار می‌دیدم. دلم می‌خواست فردی مهربان و بخشنده باشم. همسر یا فرزندانم از کم چیزی می‌خواستند و من اعتقاد داشتم که یک فرد سخاوتمند و مهربان به خواست آن‌ها در می‌دهد. لذا می‌گفتم بله و حقیقتاً باورم می‌شد که می‌خواستم بدهم. در نیمه راه خود را در شرف طغیان خشم می‌دیدم و آن‌گاه به‌خاطر عصبانیتم احساس گناه می‌کردم. این الگوی رفتاری خودم را مطالعه کردم و فهمیدم در مواقعی اتفاق می‌افتاد که واقعاً می‌خواستم نه بگویم؛ اما متوجه نبودم. تا این که خشمم پاسخ واقعی‌ام را بیرون می‌داد. راه چاره این بود که پیش از خشمگین شدن، نه گفتن را یاد بگیرم.

این که وقتی کاری را دلمان نمی‌خواهد باید نه بگوییم تا جریان سخاوت را در خود قوی‌تر احساس کنیم، با تشخیص این که چه وقت باید نه بگوییم فرق می‌کند. بسیاری از ما چنان در پذیرفتن و تسلیم خوب تربیت شده‌ایم که تا مدتی بعد از پذیرش نمی‌فهمیم که خواست قلبی‌مان نه بوده است.

پاسخ واقعی به سخاوت در جسممان نهفته است. در این جا تمرین بسیار خوبی آورده‌ام به نقل از کتاب اندی براینر و داونا مارکوا به نام «هوش بلااستفاده» پنج دقیقه وقت بگذارید و ببینید در لحظه حاضر از چه چیزهایی آگاهی دارید.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب قلب بخشنده

کتاب قلب بخشنده، یک کتاب الهام‌بخش است. کتابی که می‌تواند انسان را به فکرکردن بیشتر و قرارگرفتن در مسیری پر از رضایت خاطر وادار کند. اگر از این کتاب جالب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1,023.۴۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
264 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۴۸:۰۰
نویسنده ام جی ریان
نویسنده دوم ام جِی ریان
مترجمزهره زاهدی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Giving Heart Unlocking the Transformative Power of Generosity in Your L
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱۰۲۳.۴۳ کیلوبایت
۲۶۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
42,500
٪40
25,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
قلب بخشنده
قلب بخشنده
ام جی ریان

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قلب بخشنده
٪40
قلب بخشنده
ام جی ریان
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
42,500
٪40
25,500
تومان