0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه به احساسات دیگران پی ببریم

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه به احساسات دیگران پی ببریم

نویسندگان:
پل اکمن
،
پل اِکمن
درباره چگونه به احساسات دیگران پی ببریم

یکی از سؤالاتی که احتمالاً در طول زندگی با آن مواجه شده است این است: ‌ «چگونه به احساسات دیگران پی ببریم؟» افراد زیادی در دنیا سعی کرده‌اند به روش‌های مختلف به این سؤال پاسخ دهند. یکی از این افراد پل اکمن است. او کتاب چگونه به احساسات دیگران پی ببریم را به همین منظور نوشته است.

«Emotions revealed: recognizing faces and feelings to improve commiunication and emotional life» اولین‌بار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. این کتاب خیلی زود سروصدای زیادی به پا کرد و افراد زیادی نسبت به آن عکس‌العمل نشان دادند. ترجمه‌ی این اثر به زبان‌های مختلف هم خیلی سریع انجام شد. مریم تقدیسی چگونه به احساسات دیگران پی ببریم را به فارسی برگردانده است و انتشارات کتابسرای نیک آن را چاپ کرده است. این کتاب در دسته‌بندی انگیزشی و موفقیت در فیدیبو در دسترس است.

پل اکمن با ۴۰ سال سابقه‌ی تحقیقات درباره‌ی احساسات و انسانی تلاش می‌کند در این کتاب به این سؤال پاسخ دهد که ما چه زمانی احساساتی می‌شویم و وقتی این کار را انجام می‌دهیم چه علائمی ظاهر می‌شوند، علائم چهره، زبان بدن و همه‌ی چیزهای دیگر. در حقیقت این کتاب ارتباط غیرکلامی ما را بررسی می‌کند و اجازه می‌دهد سعی کنیم بهتر دیگران و احساساتشان را بشناسیم.

نظرات زیادی درباره‌ی این کتاب گفته شده است. برای مثال دنیل گولمن نویسنده‌ی کتاب هوش عاطفی در این باره گفته است «نقشه‌ای کامل برای دنیای احساسات، یک راهنمای بی‌نقص» همچنین جان کلیس این کتاب را با عبارت تصویری جذاب و مفید از زندگی عاطفی ما تعریف کرده است.

پل اکمن

Paul Ekman زبان‌شناس و انسان‌شناس آمریکایی است. او متولد سال ۱۹۳۴ در واشنگتن دیسی است و در یک خانواده یهودی بزرگ شد. او در دانشگاه شیکاگو درس‌خوانده است و مدرک دکترای خود را در روان‌شناسی بالینی از دانشگاه آدلفی در سال ۱۹۵۸ دریافت کرده است. او یکی از بزرگترین روانشناسان عصر ماست و اسمش را در تعداد زیادی از کتاب‌های روانشناسی مرجع پیدا خواهید کرد. او سال‌ها در حوزه‌ی احساسات انسانی تحقیقات مهمی انجام داده است و حتی به نقاط مختلف جهان و میان قبایل سفرکرده است تا بهتر با ماهیت رفتار انسانی آشنا شود. از این نویسنده کتاب‌های زیادی برجامانده است که بیشترشان آکادمیک هستند و برای متخصصان بسیار مناسب‌اند.

سه دلیل برای خواندن کتاب چگونه به احساسات دیگران پی ببریم؟

  • شناخت علائم مربوط به احساسات مختلف، بعضی از افراد به‌راحتی احساس خود را بروز می‌دهند و بعضی از افراد به‌خوبی می‌توانند آن را پنهان کنند؛ اما نشانه‌هایی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید بهتر موضوع را درک کنید.
  • افزایش ایکیو و درک موقعیت‌های روزمره: میزان ایکیوی افراد فاکتور مهمی در درک موقعیت‌هایی است که در آن قرار می‌گیرند. با شناخت بهتر احساسات می‌توانیم این فاکتور را افزایش دهیم و از این درک برای بهبود کیفیت زندگی خود استفاده کنیم.
  • پاسخ به سؤال چرا بیش از حد احساساتی می‌شویم، یکی دیگر از سؤالاتی که چگونه به احساسات دیگران پی ببریم به آن پاسخ می‌دهد این است که چرا بعضی از افراد اصلاً قدرت قایم کردن احساسات خود را ندارند و به‌سادگی آن را بروز می‌دهند.

بخشی از کتاب چگونه به احساسات دیگران پی ببریم

ما همچنین از او خواستیم درباره‌ی برداشت کلی‌اش راجع به این دو فرهنگ صحبت کند. او گفت: «یکی از این دو گروه بسیار دوستانه به نظر می‌رسند. گروه دیگر از شدت خشم در حال انفجار است، از لحاظ شخصیتی گرچه نمی‌توان گفت به پارانویا دچار هستند؛ ولی به‌شدت بدگمان هستند، و همه‌ی آنها همجنس‌گرا هستند.» او قبیله‌ی آنگا را به این شکل توصیف کرده بود. گزارش او با آنچه ما قبلاً از گاجدوسک که با آنها کارکرده بود شنیده بودیم هماهنگ بود. آنها به‌دفعات افسران استرالیایی را که در تلاش بودند قرارگاهی برای دولتشان در آنجا تشکیل دهند مورد حمله قرار داده بودند. آنها از نظر قبیله‌های مجاور به‌شدت مظنون و بدگمان بودند و مردانشان قبل از ازدواج همجنس‌گرا بودند. چند سال بعد، رفتارشناسی به نام آیرناوس ایبل ایبسفلت درحالی‌که سعی می‌کرد با آنها کار کند مجبور شده بود جانش را بردارد و فرار کند.

بعد از آن ملاقات تصمیم گرفتم مطالعاتم را به شناسایی حالات چهره اختصاص دهم. باید به گینه‌نو می‌رفتم تا شواهدی را در حمایت از آنچه در آن زمان به اعتقاد من حقیقت داشت جمع‌آوری کنم

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب چگونه به احساسات دیگران پی ببریم؟

موضوع احساسات انسانی موضوع بسیار مهمی است که هرچه بیشتر از آن بدانیم بهتر خواهیم توانست با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و روابط سالم‌تری داشته باشیم. خوشبختانه کتاب‌های زیادی وجود دارند که افراد را در این حوزه یاری می‌کنند. در ادامه تعددی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
7.۰۷ مگابایت
تعداد صفحات
344 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۸:۰۰
نویسندهپل اکمن
نویسنده دومپل اِکمن
مترجممریم تقدیسی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
emotlions revealed
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷.۰۷ مگابایت
۳۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
100 ٪
1
ستاره
0 ٪
2
(1)
63,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
چگونه به احساسات دیگران پی ببریم
چگونه به احساسات دیگران پی ببریم
پل اکمن

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه به احساسات دیگران پی ببریم
چگونه به احساسات دیگران پی ببریم
پل اکمن
انتشارات کتاب‌سرای نیک
2
(1)
63,500
تومان