0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هنر همه فن حریف شدن در احساسات
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات

به کارگیری قدرت احساسات برای کمک به رشد و شکوفایی
نویسنده:
مارک براکت
ناشر:
میلکان
درباره هنر همه فن حریف شدن در احساسات

درباره کتاب همه فن حریف شدن در احساسات

احساسات بخش مهمی از وجود آدم است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت. کتاب همه فن حریف شدن در احساسات (Permission to Feel) به نویسندگی مارک براکت یکی از بهترین کتاب‌هایی است که درباره تاثیر احساسات بر رشد و پرورش شخصیت انسان صحبت می‌کند و با ارائه نتایج علمی، نشان می‌دهد که توجه نکردن به احساسات، چقدر می‌تواند آسیب‌رسان باشد. با خواندن این کتاب می‌توانید با احساسات مختلف خود آشنا شوید، آن‌ها را درک کنید و با استفاده از قدرت آن‌ها، به رضایت بیشتری برسید.

کتاب همه فن حریف شدن در احساسات یکی از بهترین کتاب‌های روانشناسی است که به شما کمک می‌کند با احساسات خود آشتی کنید و آن‌ها را بشناسید. خشم، غم، شادی یا اضطراب، همگی جزو احساسات طبیعی بشر هستند و لازم نیست همیشه وانمود به شادی کنید. شناخت احساسات و تفکیک کردن آن‌ها، نشانه بلوغ و رشد شخصیتی شما است و می‌تواند شما را از آسیب‌های روانی مصون نگه دارد. افرادی هستند که به جای مکالمه درباره احساسات‌شان، پرخاش می‌کنند یا به جای حل مشکلات، روزها را در سکوت و سردی به سر می‌برند. آن‌ها توانایی مقابله با خشم و رنج خود را ندارند و دنبال راه فرار می‌گردند.

اما این کتاب با دلایل علمی و تجربی به شما نشان می‌دهد که نباید اجازه احساس کردن را از خودتان بگیرید. حس نکردن مثل نفس نکشیدن است و چگونه انسان می‌تواند بدون نفس نکشیدن به حیات ادامه دهد؟ نویسنده راه‌حل‌های عملی‌ای را پیش پای شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هوش هیجانی خود را تقویت کنید و احساسات‌تان را در آغوش بکشید.

درباره مارک براکت، نویسنده کتاب

دکتر مارکت براکت (Marc Brackett) یکی از روان‌شناسان و نویسندگان موفق است و او را به‌عنوان بنیان‌گذار مرکز هوش هیجانی ییل و استاد مرکز مطالعات کودک می‌شناسند. مطالعات او بیشتر بر تقویت هوش هیجانی و تاثیر آن بر قدرت تصمیم‌گیری، خلاقیت، روابط و... متمرکز است. براکت یک مشاور عالی برای شرکت‌های بزرگی چون فیس‌بوک، گوگل و مایکروسافت است و توانسته تکینک‌های فوق‌العاده‌ای برای پیشرفت آن‌ها ارائه دهد. او توانسته جوایز متعددی نیز دریافت کند و از طریق تحقیقات و مطالعات دانشگاهی، به دستاوردهای بزرگی برسد.

کتاب همه فن حریف شدن در احساسات برای چه کسانی مناسب است؟

شاید در زندگی پر مشغله امروزی، مدام مجبور شده باشید احساسات خود را برای آن‌که سرعت حرکت‌تان کُند نشود، سرکوب کنید. اما نادیده گرفتن آن‌ها، می‌تواند آسیب‌های زیادی به روان شما بزند و شما را دچار فروپاشی کند. شاید نتوانید بین احساسات مختلف خود تمایز قائل شوید و گاهی آن‌ها مثل یک کلاف سردرگم در وجود شما بالا و پایین می‌شوند و در نهایت برای آن‌که قدرت درک کردن‌شان را ندارید، سرکوب‌شان می‌کنید. اگر از مطالعه کتاب‌های روان‌شناسی و خودیاری لذت می‌برید، از خواندن این کتاب نیز لذت خواهید برد. کتاب همه فن حریف شدن در احساسات، یک کتاب تمام‌عیار آموزشی است که شما را با خودش همراه می‌کند.

خواندن این کتاب چه کمکی به شما می‌کند؟

این اثر به تقویت هوش هیجانی کمک می‌کند و در نهایت باعث دوستی شما با احساسات‌تان می‌شود و با مطالعه آن، با احساسات مختلف خود آشنا می‌شوید. از طرفی می‌توانید بین احساسات مختلف خود تمایز قائل شوید، آن‌ها را به شکلی درست بروز داده و شخصیت خود را پرورش دهید. شما با یک اثر فوق‌العاده روبه‌رو هستید که توسط یک نویسنده ماهر نوشته شده و دارای رویکردهای علمی و عملی برای تقویت احساسات است.

در بخشی از کتاب هنر همه‌فن‌حریف‌شدن در احساسات می‌خوانیم

خب. چه احساسی دارید؟ این سوال انحرافی نیست. اما پیچیده‌تراز آن است که به‌نظر می‌رسد. ما در هر لحظه بالاخره یک احساسی داریم. حتی معمولا پیش از یک احساس خاص در لحظه. احساسات ما به‌مانند جریانی مداوم هستند، نه پیشامدهایی گاه‌به‌گاه. در درون هر کدام ازما رودی جاری است؛ گاهی اوقات آرام و تحت کنترل و گاهی اوقات خروشان و درحال طغیان. درهرصورت چیزهای زیادی هم‌زمان در جریان هستند. خودتان را در لحظه‌ای تصور کنید که از خواب بیدار می‌شوید. حتی آن موقع هم همین طور که به‌آرامی هوشیاری‌تان را به دست می‌آورید، در حال حس کردن چیزی هستید. شاید بدجوری دل‌تان می‌خواهد یک ساعت دیگر هم بخوابید یا کلی شارژ شده‌اید و آماده‌اید که از تخت‌خواب بیرون بپرید. اگر روز بدی باشد، شاید از فکرکردن به مسیر طولانی رفتن تا محل کارتان یا چیزی که در عرض چند ساعت آینده سر کار انتظارتان را می کشد واهمه پیدا کنید. شاید هوا بارانی باشد که همین بیش از پیش  حال‌وهوای‌تان را می‌گیرد. شاید به لطف کاری که بعضا قرار است انجام بدهید، کلی انرژی می‌گیرید و احساس سرخوشی می‌کنید. شاید با یادآوری این که امروز جمعه است خیال‌تان راحت می‌شود، یا با پیش‌بینی روزی سرشار از خلاقیت و هیجان، احساس شادی می کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۲۸ مگابایت
تعداد صفحات
308 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۱۶:۰۰
نویسندهمارک براکت
مترجم نهال سهیلی فر
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Permission to Feel
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۲۸ مگابایت
۳۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 47 مخاطب
پربار 🌳 (2)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب خیلی قشنگیه اما خیلی از نتایج تحقیقات میدانی رو داخلش توضیح داده به نظرم میتونست فقط روی شیوه ایجاد منشور احساسات بیشتر مانور بده ، یا اون ۵ مرحله کنترل احساسات ولی حقیقتا برای من خوب جا نیوفتاد باید چه کار کنم برای ارتقای هوش هیجانی و دانشمند احساسات شدن ، البته با یک بار خوندن ، به نظرم باید فقط بخش های اموزشی رو یه بار دیگ بخونم میدونم بگم از ۸۵۰ صفحه ۷۰۰ صفحش فقط تحقیقات میدانی نویسنده بود ....

5

کتاب عالی هست من همیشه فکر می‌کردم فقط احساسات مثبت در زندگی لازمه و همیشه باید شاد باشم ولی با خوندن این کتاب فهمیدم احساسات منفی هم در زندگی بهمون کمک می‌کنند

4

این کتاب بههون کمک میکنه که معنی بلوغ عاطفی رو برسیم . ماها ربات نیستیم ولی فرهنگ و جامعه بهمون تلقین کرده که رباتیم. این کتاب بهمون یاد میده که احساسات برای چیه

3

بعضی قسمت ها خیلی کند و تخصصی و تحقیق محور هست و واقعا خواننده رو کسل و عاجز می‌کنه. اما بطور کلی مطالب مفیدی داره! من خیلی وقته درگیر این کتاب هستم... اما هنوز موفق نشدم تمومش کنم.

4

در بعضی قسمت ها نویسنده زیاده‌گویی کرده بود و میشد کتاب حجم کمتری داشته باشه در باب این موضوع کتاب های بهتری هم وجود دارند ولی در کل کتابی بدی نبود

4

کتاب خیلی خوبیه و واقعا کاربردی و مفیده ،بعد از خوندنش حس میکنی که عملا همه فن حریف میشی و احساساتتو بهتر میشناسی

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

چنین کتابی نیاز به گوینده حرفه ای داره تا احساس رو به خوبی منتقل کنه. برای چنین کتاب‌هایی راوی هوش مصنوعی نذارید لطفاً.

3

کتاب خوبیه ولی میشد همین مطالب را تو یک چهارم این حجم گفت. ترجمه خوب و روانی هم داره

5

خوشم اومد کاش نسخه شنیداری داشت

4

کتاب خوبیه، من خوشم اومد

نمایش 4 نقد دیگر
4.1
(47)
پربار 🌳 (2)
69,000
٪50
34,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هنر همه فن حریف شدن در احساسات
٪50
هنر همه فن حریف شدن در احساسات
به کارگیری قدرت احساسات برای کمک به رشد و شکوفایی
میلکان
4.1
(47)
پربار 🌳 (2)
69,000
٪50
34,500
تومان