0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اعتماد به نفس باربارا
٪40

معرفی، خرید و دانلود کتاب اعتماد به نفس باربارا

درباره اعتماد به نفس باربارا

داشتن اعتماد‌به‌نفس امر بسیار مهمی است که به ما کمک می‌کند تا رضایت درونی داشته باشیم. کتاب اعتماد به نفس باربارا درباره تقویت اعتماد‌به‌نفس است که باربارا دی آنجلیس آن را نوشته است. در این کتاب با اصل مهمی به اسم اعتماد‌به‌نفس و اهمیت آن در زندگی آشنا می‌شوید و در نهایت می‌توانید با تقویت آن، زندگی بهتری داشته باشید.

اعتماد‌به‌نفس نقش بسیار مهمی در زندگی انسان دارد و در صورت نبود آن، شاید به سختی بتوانیم در موقعیت‌های مختلف تصمیمات مهمی بگیریم. اعتمادبه‌نفس در نهایت باعث ایجاد رضایت درونی می‌شود و در زندگی، شما را بیشتر از قبل سرزنده می‌سازد. این حس به شما کمک می‌کند تا ارتباط بهتری با دیگران برقرار کنید و به خودتان باور داشته باشید. ریشه بسیاری از مشکلات ما، در کمبود اعتمادبه‌نفس است. افرادی که کمبود اعتمادبه‌نفس دارند شاید حتی در یک کاری بهترین باشند، اما یک نیروی سرزنش‌کننده درونی به آن‌ها می‌گوید که لایق نیستند.

کتاب اعتماد‌به‌نفس بارابارا دی آنجلیس (Confidence: Finding it and Living it) یک کتاب عالی در زمینه روانشناسی است که راه‌کارهای خلاقانه‌ای برای بهبود اعتمادبه‌نفس و حس رضایت درونی ارائه می‌دهد. این کتاب به شما می‌گوید که بسیاری از افراد حتی با وجود دستاوردهای بزرگ، باز هم خودشان را باور ندارند و به همین دلیل نمی‌توان اعتمادبه‌نفس را در نتایج کارها خلاصه کرد؛ بلکه این حس از عزم و اراده حاصل می‌شود. با بهبود اعتماد‌به‌نفس می‌توانید روابط بهتری با دیگران بسازید و با متکی بودن به خود، احساس قدرت بیشتری پیدا کنید. نویسنده از تجارب خود نیز کمک گرفته تا این کتاب را برای مخاطبانش بنویسد. این اثر لحن صمیمی و دوستانه‌ای دارد و مثل یک دوست با شما حرف می‌زند.

شما می‌توانید این کتاب را به‌صورت نسخه الکترونیکی از وب‌سایت یا اپلیکیشن فیدیبو خریداری کنید. این اثر را «لقمان سرمدی» ترجمه و انتشارات سعید نوین آن را منتشر کرده است.

باربارا دی آنجلیس، نویسنده کتاب

باربارا دی آنجلیس (Barbara De Angelis) یکی از معروف‌ترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی است که با انتشار کتاب‌هایی مثل «چگونه می‌توان عشق ورزید؟» به شهرت جهانی رسید. کتاب‌های این نویسنده معمولا جزو پرفروش‌ترین آثار روان‌شناسی و توسعه فردی قرار دارند و مجموعا بیشتر از هشت میلیون نسخه از کتاب‌های او به فروش رفته است. بارابارا دی آنجلیس هم‌چنین در زمینه بهبود روابط زوجین فعالیت می‌کند و با نوشتن کتاب‌هایی مثل «راهنمای زناشویی موفق»، «آیا تو آن گمشده‌ام هستی؟» و «سوپ مرغ برای تقویت روح همسران»، به زوج‌ها کمک می‌کند تا یک‌دیگر را بهتر بشناسند و روابط پایدارتری بسازند. این نویسنده موفق آمریکایی بنیان‌گذار موسسه رشد و درمان لس‌آنجلس است و که یکی از مراکز موفق آنجا به شمار می‌رود.

چرا باید کتاب اعتماد به‌ نفس را بخوانیم؟

اگر از جزو افرادی هستید که به مطالعه کتاب‌های توسعه فردی و انگیزشی علاقه دارند، از مطالعه این کتاب بسیار لذت خواهید برد. شما می‌توانید با مطالعه این اثر، نیروی درونی و باورتان را نسبت به خودتان تقویت کنید و در روابط کاری، زناشویی، دوستانه و...، موفق‌تر باشید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با تقویت قدرت درونی‌تان، دست از سرزنش کردن خود بردارید.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم

بیشتر ما فکر می‌کنیم اعتمادبه‌نفس یعنی اعتقاد داشتن به توانایی‌های‌مان در انجام شایسته یک‌سری کارها. به عبارت دیگر ممکن است فردی بگوید: «من یک هنرمندم و به مهارت‌هایم در به تصویر کشیدن اشیا با حرکت قلم مو روی بوم، اطمینان دارد» یا «من یک فروشنده‌ام و به مهارت‌هایم در صحبت تلفنی با مردم، به پایان رساندن معامله و تاثیرگذاری در دیگران برای خرید محصولم، اطمینان دارم»، یا «من یک مرد هستم و به توانایی‌ام برای جذب زنان اطمینان دارد. یعنی اعتمادبه‌نفس دارم که می‌توانم در همان ملاقات اول، روی طرف مقابلم تاثیر بگذارم، زنان را خوشحال کنم و این‌که من یک عاشق بی‌نظیر هستم». ولی در این باور که برای داشتن اعتمادبه‌نفس باید بتوانید کاری را، چه نقاشی باشد، چه فروشندگی، چه عاشقی و چه پخت‌وپز، به خوبی انجام دهید، یک اشکال وجود دارد و اشکالش این است که: توانایی‌های زیادی برای کسب مهارت وجود دارند، ولی فقط تعداد محدودی از آن‌ها را می‌توانید به‌دست آورید. پس اگر اعتمادبه‌نفس‌تان براساس آن کارهایی باشد که می‌توانید به خوبی از عهده‌شان برآیید، فقط زمان‌هایی احساس اعتمادبه‌نفس می‌کنید که مشغول انجام آن کار باشید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب اعتماد به‌ نفس

اگر دوست دارید کتاب‌هایی مشابه کتاب اعتمادبه‌نفس باربارا مطالعه کنید، از لیست زیر کمک بگیرید:

شما می‌توانید نسخه‌های صوتی یا الکترونیکی این کتاب‌ها را از فیدیبو خریداری کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
445.۲۳ کیلوبایت
تعداد صفحات
62 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۲:۰۴:۰۰
نویسنده باربارا دی آنجلیس
مترجمحسام اتابک
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Confidence
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۴۵.۲۳ کیلوبایت
۶۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

چجوری کتابو باید خوند بعداز خریدن

1

نمونه خالی بود

1
(2)
23,000
٪40
13,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪40
اعتماد به نفس باربارا
اعتماد به نفس باربارا
باربارا دی آنجلیس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اعتماد به نفس باربارا
٪40
اعتماد به نفس باربارا
باربارا دی آنجلیس
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1
(2)
23,000
٪40
13,800
تومان