0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستان های ماندگار

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی داستان های ماندگار

چطور با هنر داستان گویی کسب وکارمان را متحول کنیم؟
نویسنده:
کیندرا هال
درباره داستان های ماندگار

کیندرا هال در کتاب داستان‌های ماندگار؛ چطور با هنر داستان‌گویی کسب‌وکارمان را متحول کنیم؟ به این موضوع می‌پردازد که برای توسعه کسب‌وکارمان به چه داستانی نیاز داریم و چگونه باید آن را روایت کنیم. داستان‌ جدیدترین و بهترین ابزار تجارت است و داستان‌گویی کارهای زیادی برای یک کسب‌وکار انجام می‌دهد؛ از کمک به رهبران برای ارتباط بهتر و تشویق تیم‌های فروش گرفته تا جذب مشتری و پیروزی بر رقبا.

نویسنده‌ در این کتاب چهار نوع داستان منحصر به فرد را معرفی می‌کند که می‌توانید از آن‌ها برای متمایز کردن، جذاب کردن و ارتقای کسب‌وکار خود استفاده کنید. داستان ارزش، داستان بنیان‌گذار، داستان هدف و داستان مشتری چهار داستانی هستند که خواننده در این کتاب با آن‌ها آشنا می‌شود.

این کتاب با نام انگلیسی Stories That Stick نخستین بار در سال 2019 میلادی و در انتشارات HarperCollins Leadership به چاپ رسید. انتشارات بذر خرد نسخه چاپی کتاب داستان‌های ماندگار را  با ترجمه آرزو خوشابی در 284 صفحه و در سال 1399 منتشر و به بازار کتاب ایران عرضه کرد.

درباره کیندرا هال

کیندرا هال یک داستان‌گوی حرفه‌ای و سخنران شناخته شده است که کتاب‌هایش در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های نشریه وال استریت قرار دارد. او نخستین داستان‌‌اش را در بهار سال 1992 میلادی گفت؛ مدت‌ها پیش از آنکه داستان‌گویی به یک کلید واژه‌ی تجاری تبدیل شود. او به جای خواندن از روی کتاب، آن را کنار گذاشت و خودش در کلاسی پر از دانش‌آموزان کلاس سوم بازیگوش خودش داستان گفت. دانش‌آموزان مشتاقانه داستان را گوش دادند و آن لحظه بود که کیندرا فهمید که داستان‌گویی و سخنرانی‌ را می‌تواند به عنوان حرفه‌اش انتخاب کند.

او یک سخنران کلیدی تاثیرگذار و مورد اعتماد برندهای جهانی است که پنج کتاب نوشته است که مجله فوربز درباره کتاب داستان‌های ماندگار او چنین گفته است:« احتمالا ارزشمندترین کتابی در حوزه تجارت که می‌خوانید.»

از این نویسنده کتاب قصه‌های پول‌ساز؛ داستان‌گویی برگ برنده کسب‌وکار نیز به فارسی ترجمه شده است.

3 دلیل برای خواندن کتاب داستان‌های ماندگار

  • این کتاب گام‌هایی ویژه، عملیاتی و کاربردی را به خوانندگان آموزش می‌دهد که داستان‌های موجود ولی ناگفته‌ی کسب‌وکار خود را روایت کنند.
  • این کتاب چارچوبی از ایدئال‌ها و مجموعه‌ای مختضر از اقدامات را برای شما توضیح می‌دهد که بتوانید داستان خود را با موثرترین استراتژی‌های داستان‌گویی در تجارت جهانی بیان کنید.
  • ترجمه روان این کتاب در کنار صدای شهره روحی شنیدن نسخه صوتی آن را آسان و لذت بخش ساخته است.

نسخه صوتی کتاب داستان‌های ماندگار را که انتشارات کتاب‌سرای نیک تولید کرده‌ است، می‌توانید در دسته‌ی مدیریت، بازاریابی و فروش اپلیکیشن فیدیبو پیدا کنید.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های ماندگار می‌شنویم

قبل از آنکه موضوع را تعریف کنم باید به شما چیزی بگویم. داستان‌ها زندگی من‌اند. آن‌ها شغلم،کارم زندگی‌ام و نحوه‌ی نگرش من به دنیا هستند. اولین داستان خودم را در سن یازده سالگی گفتم و از آن روز تا‌به‌حال قصه‌ها به دنبال من آمده‌اند، مرا یافته‌اند و اکنون روزهایم را به سخنرانی درباره‌ی راهبردهای داستان‌گویی می‌گذرانم و به دیگران آموزش می‌دهم که چطور قصه بگویند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب داستان‌های ماندگار

اگر از مطالعه‌ی چنین کتاب‌هایی لذت می‌برید پیشنهاد می‌کنیم کتاب‌های زیر را نیز مطالعه کنید:

 

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
296.۷۲ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۴۰:۲۱
نویسندهکیندرا هال
مترجمآرزو خوشابی
راویشهره روحی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۶.۷۲ مگابایت
۱۰:۴۰:۲۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
77,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
داستان های ماندگار
داستان های ماندگار
چطور با هنر داستان گویی کسب وکارمان را متحول کنیم؟

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستان های ماندگار
داستان های ماندگار
چطور با هنر داستان گویی کسب وکارمان را متحول کنیم؟
انتشارات کتاب‌سرای نیک
0
(بدون نظر)
77,000
تومان