0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
داستان های ماندگار

معرفی، خرید و دانلود کتاب داستان های ماندگار

چطور با هنر داستان گویی کسب وکارمان را متحول کنیم؟
نویسنده:
کیندرا هال
درباره داستان های ماندگار

داستان جدیدترین و بهترین ابزار تجاری است و داستان‌سرایی می‌‌تواند تأثیر بسیار زیادی در فروش و تجارت داشته باشد. کتاب داستان‌های ماندگار «Stories That Stick» مجموعه‌ای از داستان‌های بااهمیت از کمک به رهبران برای برقراری ارتباط بهتر تا انگیزه دادن به تیم‌های فروش و دورکردن مشتریان از رقبا را روایت می‌کند.

در واقع کتاب به خواننده می‌آموزد چه داستان‌هایی را باید بگوید و چگونه آنها را بگوید؟

کتاب چارچوب روشنی از ایده‌آل‌ها و مجموعه‌ای مختصر از اقدامات را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید کنترل کامل داستان خود را با استفاده از اصول مؤثرترین استراتژی‌های داستان‌سرایی تجاری در جهان به دست آورید. تعریف درست این داستان‌ها یک مهارت ساده و قابل‌دسترس است که هرکسی می‌تواند آن را توسعه دهد. کیندرا هال با مطالعات موردی، درباره شرکت‌های گوناگون و تجربیاتی که با تحقیقات به دست آمده‌اند، داستان‌سرایی را به‌عنوان استعداد کم استفاده‌شده معرفی می‌کند که در تجارت معیاری برای پیداکردن بهترین‌ها است. در هر حرفه و کاری باشید خواندن این کتاب برای معرفی بهتر از شغلتان به شما بسیار کمک خواهد کرد. توصیه‌هایی که هر صاحب کسب‌وکاری باید بداند.

درباره نویسنده

کیندرا هال (Kindra hall) رئیس و مدیر ارشد داستان‌سرایی در «Steller Collective» است، یک شرکت مشاوره‌ای که بر کاربرد استراتژیک داستان‌سرایی در چالش‌های ارتباطی امروزی متمرکز است. کیندرا یکی از پرطرفدارترین سخنرانان اصلی مورد اعتماد برندهای جهانی برای ارائه آموزش‌هایی است که به تیم‌ها و افراد الهام می‌بخشد تا ارزش شرکت، محصولات و برند خود را از طریق داستان‌سرایی استراتژیک به اشتراک بگذارند. او به‌عنوان مدیر سابق بازاریابی و فروش تجربیات متعددی در این زمینه دارد. قدرت داستان‌سرایی کیندرا هال به حدی است که شما را مجذوب می‌کند. ترجمه کتاب «داستان‌های ماندگار» را آرزو خوشابی انجام داده و  توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک چاپ شده است.  همچنین نسخه الکترونیک این کتاب را می‌توانید در همین صفحه از فیدیبو در دسته‌بندی کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش تهیه کنید.

4 دلیل برای خواندن کتاب داستان‌های ماندگار

  • اهمیت و درک ارزش محصول برای نیاز مشتریان در برابر چیزی که شما ارائه می‌دهید.
  • داستان بنیان‌گذار، برای متقاعدکردن سرمایه‌گذاران و مشتریان، سازمان شما ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.
  • داستان هدف، برای همسویی و الهام بخشیدن به کارمندان و مشتریان داخلی شما
  • داستان مشتری، به کسانی که از محصول یا خدمات شما استفاده می‌کنند اجازه دهید تجربیات معتبر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در بخشی از کتاب داستان‌های ماندگار می‌خوانیم

علاوه بر تأثیرات مسحورکننده‌ی قصه - یا اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، به‌عنوان نتیجه‌ی آن - قصه‌ها از کیفیت ذاتی متقاعدکردن برخوردارند. پژوهشگران این را هم به بوته‌ی آزمایش گذاشته‌اند و مشخص کرده‌اند همان‌طور که شنوندگان غرق در داستان می‌شوند، رفتارشان با بازتابی از آنچه می‌شنوند دستخوش تغییر می‌شود. در فصل ۴ به بررسی دقیق‌تر آن می‌پردازیم.

داستان سبب می‌شود دست از مقاومت برداریم. دیگر نیازی نداریم برای امتحان کردن غذا به رستوران برویم یا حتماً با بوکردن رایحه‌ای یک شیشه عطر بخریم. قصه‌ها به افراد اجازه می‌دهند تا عاشق یک فراورده بشوند، قدر یک خدمات‌رسانی را بدانند و احساس کنند به کار یا فعالیتی ترغیب شده‌اند. هنگامی که فروشنده‌ی بوتیک اسلوانی قصه‌ی «ایت اند باب» را برایمان تعریف می‌کرد، احساس ما این نبود که چیزی به ما فروخته است یا می‌خواهد متقاعدمان سازد تا چیزی بخریم؛ ما با طیب خاطر در چیزی با او سهیم شدیم که میل باطنی خودمان بود. شما را نمی‌دانم؛ اما به نظر من، دلخواه‌ترین روش در ایجاد پل و پرکردن شکاف‌ها داستان‌سرایی است.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب داستان‌های ماندگار

داستان‌سرایی یک مهارت ضروری در کسب‌وکار است. این مهارت اطلاعات و داده‌ها را قانع‌کننده‌تر و ارتباطات را مؤثرتر می‌کند. کیندرا هال در کتاب خود داستان‌سرایی را برای همه قابل‌دسترس می‌کند. برای گفتن داستان‌های عالی، لازم نیست نویسنده خوبی باشید - فقط باید بدانید که چگونه داستان‌هایی را بگویید که روی مخاطب تأثیر می‌گذارند. کتاب‌های بسیاری در حوزه کارآفرینی و کسب‌وکار وجود دارند که به افراد کمک می‌کنند در مسیر شغلی خود بهترین تصمیم‌ها را بگیرند و به توسعه فردی دست یابند. در ادامه به تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

 

 

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات
284 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۸:۰۰
نویسندهکیندرا هال
مترجمآرزو خوشابی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۱ مگابایت
۲۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالی

5
(1)
50,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
داستان های ماندگار
داستان های ماندگار
چطور با هنر داستان گویی کسب وکارمان را متحول کنیم؟

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
داستان های ماندگار
داستان های ماندگار
چطور با هنر داستان گویی کسب وکارمان را متحول کنیم؟
انتشارات کتاب‌سرای نیک
5
(1)
50,500
تومان