0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ایدۀ عالی مستدام
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب ایدۀ عالی مستدام

چگونه ایده های ماندگار بسازیم؟
نویسندگان:
چیپ هیث
،
دن هیث
درباره ایدۀ عالی مستدام

همه ما دوست داریم وقتی یک موضوع، ایده یا مسئله مهمی را مطرح می‌کنیم دیگران به ما توجه کنند، آن را مورد بررسی قرار دهند و آن را اثرگذار و مهم ارزیابی کنند. ما دوست داریم که به پیام و سخنمان توجه بیشتری شود، ای موضوع فقط مختص مدیران، تاجران و کارافرینان نیست ما در هر شغل و حتی زندگی شخصی خود چنین ضرورتی را احساس می‌کنیم. این کتاب شما را با کلید طلایی برای ماندگار کردن ایده‌هایتان آشنا می‌کند. ساده بودن لحن کتاب فوق برای شما بسیار یاری‌‌رسان خواهد بود و می‌توانید به راحتی به پیام‌های این کتاب پی ببرید و آن‌ها اجرایی کنید تا بتوانید مدیر، کارافرین، معلم یا کارمند بهتری باشید.

درباره چیپ و دن هیث، دو نویسنده کارآفرین کتاب ایده عالی مستدام

چیپ هیث و دن هیث نویسندگان کتاب ایده عالی مستدام دو برادر و کارآفرینان موفق و شناخته‌شده‌ای در سطح جهانی هستند. چیپ هیث در 19 ژوئن سال 1963 در ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود. او در حال حاضر 58 سال دارد و به عنوان استاد دانشکده عالی کسب و کار دانشگاه استنفورد و دانشگاه تگزاس ای اند ام تدریس می‌کند. او علاوه بر تدریس درس اسراتژی کسب‌وکار و سازمان، مشاور طیف گسترده‌ای از شرکت‌های و سازمان‌های مختلف ملی و بین‌المللی نظیر گوگل، گپ و انجمن قلب ایالات متحده آمریکا است. از این کارآفرین و استاد برجسته دانشگاه، آثار بسیار زیادی در حوزه مدیریت کسب و کار وجود دارد.

دن هیث دیگر نویسنده این کتاب متولد سال 1973 است و در حال حاضز 48 سال دارد. او یکی از اعضای ارشد مرکز حامی کارآفرینان اجتماعی ایالات متحده است و در حال حاضر به عنوان استاد دانشگاه دوک به تدریس اشتغال دارد. علاوه بر این به عنوان استاد پژوهشگر در دانشگاه هاروارد نیز فعالیت می‌کند.

درباره کتاب ایده عالی مستدام، اثری برای آفرینش ایده‌‌های بهتر

کتاب ایده عالی مستدام در این جمله خلاصه می‌شود که ایده‌ها جالب ساخته می‌شوند و به خودی خود ممکن است جذاب نباشند. کتاب فوق از 8 بخش اساسی تشکیل شده است که هر بخش به شما یاد می‌دهد تا چگونه ایده مورد نظرتان را بیان کنید. شما باید بتوانید به مفهوم کلیدی ایده خود پی ببرید، توجه مخاطب را به ایده‌تان جلب کنید. ایده‌تان را به شکلی واضح و روشن دربیاورید، کاری کنید تا افراد بتوانند ایده‌های شما را باور کنند، به آن‌ها اهمیت بدهند و نهایتا بر اساس ایده‌های شما عمل کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا در رسیدن به چنین اهدافی موفق باشید.

این کتاب سرشار از مثال‌ها و تجربیات عملی و ملموس است که به شما کمک می‌کند تا در موقعیت‌های مختلف چگونه رفتار کنید. علاوه بر این شما با خواندن اثر فوق یاد می‌گیرید که چگونه نسبت به مسائل گوناگون فکر کنید و به خلق ایده‌های جدید بپردازید. تعدادی از چالش‌ها و اتفاقاتی که در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته در کلاس‌های درس دو نویسنده مطرح شده است و دانشجویان تلاش کرده‌اند با استفاده از متدهایی که یاد گرفته‌اند برای آن‌ها  راه‌حل مناسب و شایسته‌ای را پیدا کنند.  خوشبختانه ایده عالی مستدام به زبان ساده و قابل درکی نوشته شده است که برای پی بردن به مفاهیم آن نیازی به داشتن دانش‌ها و مهارت‌های مدیریتی ندارید و به راحتی می‌توانید به مفاهیم آن پی ببرید. 

کتاب ایده عالی مستدام در حال حاضر به 28 زبان زنده دنیا ترجمه شده است و توانسته است که در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های روزنامه‌های نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال قرار بگیرد. علاوه بر این، اثر فوق به مدت 24 ماه پس از چاپش در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های بیزینس ویک قرار داشت، کتاب ایده عالی مستدام توانسته به لیست یکی از 100 کتاب حوزه کسب و کار راه پیدا کند و به عنوان یکی از 10 کتاب برتر سایت آمازون در حوزه کسب و کار شناخته شود. بسیاری از استادان مدیریت خواندن این اثر را به دانشجویان خود توصیه می‌کنند. ایده عالی مستدام شبیه کتاب‌های کلاسیک و رسمی رشته مدیریت نیست و با آن‌ها تفاوت‌های بسیاری دارد. آموزش اصول، فنون و تکنیک‌های مدیریتی در این کتاب در قالب داستان‌ها و چالش‌های واقعی صورت می‌گیرد و به همین دلیل، خوانندگان دانشی را که یاد می‌گیرند دیرتر فراموش می‌کنند و می‌توانند آن را راحت‌تر به کار بگیرند.

درباره ترجمه کتاب ایده عالی مستدام

کتاب ایده عالی مستدام توسط سید رامین هاشمی و مجتبی اسدی و به وسیله انتشارات آریانا قلم به فارسی ترجمه شده است. این دو مترجم کتاب‌‌های تخصصی و مهمی در حوزه مدیریت را به زبان فارسی بازگردانده‌اند.

دانلود کتاب ایده عالی مستدام برای چه افرادی مناسب است؟

فرقی نمی‌کند که کسب‌وکاری کوچک دارید یا مدیر یک سازمان بزرگ قدیمی هستید، شما به عنوان یک کارآموز یا کارمندی معمولی نیز می‌توانید از این کتاب برای ایجاد و خلق ایده‌های ماندگار استفاده کنید. به طور کلی رهبران سیاسی، مدیران، علاقه مندان به مدیریت استراتژیک، سخنرانان، مسئولان مذاکرات، وکلا، معلمان و دانشجویان می‌توانند از کتاب ایده عالی مستدام بهره ببرند. مباحث آموزشی موجود در این کتاب می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند و سبب شود تا بتوانید به راحتی در مسیر شغلی خود پیشرفت داشته باشید و ارتقا پیدا کنید. این کتاب حتی در زندگی فردی شما و روابط دوستانه‌تان نیز مفید است و موجب می‌شود تا مهارت حل مسئله را بیاموزید، شفاف سخن بگویید و بتوانید دوستان و نزدیکان خود را به خوبی قانع کنید.

در بخشی از کتاب ایده عالی مستدام می‌خوانیم:

بگذاربد سوال را به صورتی جامع تر بگویم: چه چیزی سبب می شود که افراد ایده ها را باور کنند؟ پاسخ این سوّال برای یک ايدةّ جاه طلبانه چگونه خواهد بود؟ بیایید با پاسخ های واضح آغاز کنیم. ما باور می کنیم. چون والدینمان یا دوستانمان باور دارند. ما باور داریم. زیرا تجربه ای داشته ایم که باورهایمان را هدایت کرده است. ما باور داریم به علت اعتقاد دینیمان. ما باورداریم. چون به منابع صلاحیت دار اعتماد داریم. خانواده، تجربیات شخصی و اعتقادات نیروهایی قدرتمند هستند که خوشبختانه ما بر شیوه هایی که این نیروها بر افراد تأثیر می گذارند. هیچ کنترلی نداریم. ما نمی توانیم نظراتمان را از طریق مادر افراد اعلام کنیم تا به آن اعتبار بخشیم. ما نمی توانیم پاورپوینتی بسازیم که اعتقادات محوری افراد را خنثی کند. اگر تلاش کنیم که مخاطب مرددی را قانع کنیم تا پیام جدید را باور کند. در واقع درحال مبارزه در نبردی دشوار با یک عمریادگیری شخصی و روابط اجتماعی او هستیم. به نظر می رسد که نمی توانیم کار زیادی در برابر آنچه افراد به آن باور دارند. انجام دهیم. اما اگر دربارة توانایی مان برای اثر گذاری بر باورها شک داریم. باید نگاه مختصری به ایده های به طور طبیعی ماندگار بیندازیم زیرا برخی از آنها ما را قانع کرده اند که چیزهای کاملا باورنکردنی را باور کنیم.

شهروند دنیای مدرن مدام با پيام های گوناگونی مواجه می شود و یاد می گیرد که چگونه درباره منابع این پیام ها تردید کند. چه کسی پشت این پیام ها است؟ آیا باید به آنها اعتماد کنم؟ اگر من آنها را باور کنم. چه چیزی به دست خواهند آورد؟ ادعای آگهی بازرگانی مبنی بر اینکه شامپوی جدید آنها موها را شاداب ترمی کند. اعتبار کمتری از تجربه دوستتان دارد که می گوید چگونه شامپوی جدید موهایش را شاداب تر کرده است. خب شرکت می خواهد به شما شامپو بفروشد. اما دوستتان که نمی خواهد این کار را بکند بنابراین به او بیشتر می توان اعتماد کرد. نکته اینجاست که ممکن است این صداقت و قابلیت اعتماد منابع باشد که به آنها اجازه می دهد نقش مقام صلاحیت دار را ایفا کنند نه مقام و جایگاه آن‌ها.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۴۵ مگابایت
تعداد صفحات
372 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۲۴:۰۰
نویسندهچیپ هیث
نویسنده دومدن هیث
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۴/۰۷
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
145,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۴۵ مگابایت
۳۷۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 57 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
68 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

پارسال بود که نسخه کاغذی این کتاب را خواندم. نویسنده آموزش میده که چطور می‌تونیم حرف‌هایی که قراره بزنیم قانع‌کننده و جذاب باشه مثلا ممکنه در جمعی بخواهیم صحبت کنیم یا جایی ارائه‌ای داشته باشیم یا مثلاً بخواهیم متن جذابی بنویسیم که به ذهن طرف مقابل بچسبه و ماندگار باشه براش

5

یکی از ماندگارترین کتابهایی که خواندم. بر خلاف سایر کتاب‌ها مطالبش فرار نبود. ۶ اصل همیشه در خاطرم مونده و تقریبا همه جا استفاده می کنم. به نظرم فقط برای افراد درگیر کسب و کارها نیست و همه می توانند ازش استفاده کنند.

5

کتاب خوبی بنظر میرسه. بنده الان تقریبا ۷۰ درصد کتاب رو خوندم. در کتاب در مورد راهکارهای پرورش و بیان ایده‌ها صحبت جامعی‌ شده و به نظرم می‌تونه راهنمای مناسبی برای افراد ایده‌پرداز باشه

5

موضوع این کتاب نیاز فراگیری ست که تقریباً دغدغه اکثرمون هستش همه ی ما دوست داریم اثرگذار باشیم در شغل خودمون در هرجایگاهی که هستیم به آن نیاز داریم.

5

با سلام.من دو سال پیش کاغذی ش رو خوندم با مثال هایی واقعی توضیح میده چطور در ایده پردازی و نحوه ارایه و اجرای ایده ها خلاق باشیم. کتاب جالبی برای من بود و قابل توصیه هست.طرح جلد خلاقانه و ترجمه هم خوب.

5

خیلی کتاب خوبیه.من پارسال گرفتم ولی تازه تمومش کردم.کاش زودتر میخوندمش..من ب پیشنهاد استادم برای ایده فیلمنامه نویسی خوندمش و خیلی مفید بود

2

من چاپیشو خوندم چیز خاصی نداره تکرار مکررات و میشد کتاب را در پنجاه صفحه خلاصه کرد بر خلاف باقی کتاب های اریانا قلم که خواندم این کتاب را نپسندیدم

5

خیلی کتاب خوبیه. از اون چيزهاست ک یک عمر ازش استفاده میکنی. شک نکنین توی خوندنش

5

خوندن این کتاب برای تمام افراد جامعه از نون شب واجب تره ...

5

همیشه جزو کتابهاییه که توصیه می کنم وبعد از خوندنش کتاب مسری از شاگرد نویسنده ی این کتاب انتخاب خوبیه

نمایش 9 نقد دیگر
4.3
(57)
پربار 🌳 (1)
98,000
٪30
68,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ایدۀ عالی مستدام
٪30
ایدۀ عالی مستدام
چگونه ایده های ماندگار بسازیم؟
انتشارات آریانا قلم
4.3
(57)
پربار 🌳 (1)
98,000
٪30
68,600
تومان